Pitkä ajovuoro

Hesalainen 60H

Huh ku nyt väsyttää.Torstaina aloitin ajovuoron ja seuraavan kerran otin raportin ulos
sunnuntaina joten kyllä tunteja tuli.Arvoitus on se koska lepäsin.Oletteko ajatelleet että meidän (jotku heistä) edunvalvojat tekee päätöksiä kännissä.Saunailloissa ja hyväveli sopimuksilla.

9

286

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rekka Kallu..

Minä ajoin samoilla silmillä 36h. Helsinki -Kittilä- Helsinki ,vein asfalttibitumikuorman Kittilän lentoasemalle,siinä on pakko ajaa yhtäsoittoa pohjoiseen,kun muuten piki jäähtyy ja ei tule pois säiliöistä.

• .

Ei kannattaisi provoilla nyt ollenkaan.....

• tolpalta trollilaan

mäkin laitan laitteet päälle maanantaina 4:n pintaan aamusta ja sit pe iltapäivästä lopettelen vuoron… pari kertaa käyn huussiss siinä välillä, lauantaina sitten suihkuun jos muistaa… kolinaa vaan pintaan, niin ei vanha hiki,viina ja rölli haise…

• hullupaljontöitä....

Kyseleppä kavereiltasi, pitääkö ne sua vähän tyhmänä.

• Tehokasta ajoa

Hullu voi olla,mut ei tyhmä.Ja provoilla voi.Siinä tietää kuka ei ymmärrä hyymoria.40 tuntia putkeen ajoa ja nukkumista.

• tyhjä tölkki

Pojat pojat, huomatkaa tuossa välissä pyörivän TJP linesin mainoksen....kannataisko kysyä sieltä parempia vuoroja? :) :) :)

• hyvin nukkunut

Niin ja minä laitan mittarin päälle kk 1pvä ja otan vuororaportin kk viimeisenä päivänä. Sen jälkeen suljen mittarin ja aloitan uuden kuukauden. Ajovuorossa tunteja noin 700. Muita kuljettajia ei ole.

• Matikkaa lapsille

Matematiikka sulla ei ainakaan ole hallussa. Yleensä kuukaudessa on 720 t , jos 31 päiväinen kk, tunteja 744 helmikuussa jos ei ole karkausvuosi 672 t.
        Missä oikein lorvit kun et hoida vuoroasi?

• hyvin nukkunut
        Matikkaa lapsille kirjoitti:

Matematiikka sulla ei ainakaan ole hallussa. Yleensä kuukaudessa on 720 t , jos 31 päiväinen kk, tunteja 744 helmikuussa jos ei ole karkausvuosi 672 t.
        Missä oikein lorvit kun et hoida vuoroasi?

Missä oikein lorvit kun et hoida vuoroasi. Voi vittu, vuoro on päällä koko ajan, ihan ilman lorvimista, kyytejä voi odotttaa vaikka kotona. Minulla vuoro voisi kestää vaikka vuoden, mutta kun ne kk/raportit. Onko aritmetiikan taitosi niin ylhäällä että laskit kuukausi tunnit ihan itse. Minä kerroin NOIN tunneista jolla tarkoitin likiarvoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe