Ranskalaisen tutkimuksen mukaan tatuoidut ihmiset juovat enemmän kuin tatuoimattomat.
Tutkimukseen osallistui lähes 3000 nuorta.
Tutkijat pyysivät baareissa olevia ihmisiä puhaltamaan alkometriin saadakseen tietää heidän humaltumisasteensa. Tutkijat huomasivat, että tatuoidut ihmiset olivat tatuoimattomia enemmän humalassa.
Aiempien tutkimusten mukaan tatuoidut ihmiset tekevät riskialttiimpia asioita, kuten harrastavat suojaamatonta seksiä ja varastelevat, enemmän kuin tatuoimattomat.
Tatuoidut juovat enemmän kuin tatuoimattomat.
9
97
Vastaukset
- Mnainentäältäjostain
Ei kannata yleistää. Täällä yksi tatuoitu absolutisti jollekka rehellisyys on tärkein asia maailmassa ja se moraali monessa asiassa...kaikissa asioissa.
- suksi suolle.
HAH,HAH,haa.
Sinullekko rehellisyys kunnia-asia.- aikuinennainenjo
Oletpa fiksun oloinen ihminen...
- Vinetattoo
Hehhee. Olen tässä juuri miettinyt jotain kaunista, sievää tatuointia itselle. Näin kriminaalina, pubiruusuna, yleisenä pillun jakelijana ja elämääkin nähneenä naikkosena.
- Olen huomannut...
Tatuoinnit on yllättävän yleisiä nykyään ja ihan nuorilla tytöilläkin. Eipä ole tullut otettua itselle, vaan mistä sitä tietää vaikka joskus vielä ottaiskin...
- nykyäidit
White Trash - tatuoidulla muijalla roikkuu rööki suupielessä syöttäessä vauvaa kaljatuttipullosta.
- ihmeellistäkö
Omistan 5 tatuointia ja olen nainen, enkä käytä alkoholia juuri ollenkaan..
- nih.
mielialalääkkeiden kanssa ei sovikkaan alkoholi.
- No nyt...
se sitten selvis...syksyllä otin tatskan ja sen jälkeen on janottanut aivan kamalasti, pitäiskö nostaa syyte tai joukkokanne.Ei meinaan siinä kyselykaavakkeessa mainittu sivuoireista? niin muuten jos suomessa ottaa tatskan, täytetäänkö joku kaavake?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341962Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651900Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3851797Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921123
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95775
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698- 32684
Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47675