Maran laivakeikka..

234BB

MItä näkyi? Onko raskaana?

36

2361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :D

Aina sillä on ollu samanlainen pömppömaha eikä vyötäröä ollenkaan joten vaikea sanoa eikä kyllä kiinnostakaan. Mutta hyvät naurut saatiin "keikasta" XDXDXD!

• Vesa K.

Housut kainaloissa?

• Dr Poop

kävikö kakilla

• aamuteeleipä

Köyhää porukkaa on täällä, sanan kaikissa merkityksissä

• Loistavin

Puhu vain omasta puolestasi.

• Olen ihana
        Loistavin kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi.

Minä puolestani olen kaunis, rikas ja älykäs. Elän sisältörikasta elämää ja nautin siitä, en tunne katkeruutta enkä vihaa ketään kohtaan, vaan suopeutta.
        Toivon kaikille samoin hyvää elämää.

• Olen ihana
        Olen ihana kirjoitti:

Minä puolestani olen kaunis, rikas ja älykäs. Elän sisältörikasta elämää ja nautin siitä, en tunne katkeruutta enkä vihaa ketään kohtaan, vaan suopeutta.

Varoitus, halpakopio taas liikkeellä!

• olet lihava
        Olen ihana kirjoitti:

ja lättäperse pirihuara sherifi tulee ja nilittää

• vajakki

Hei sinä nuori ja kaunis "aamuteeleipä"!

Tarkoititko kenties sanan KAKISSA merkityksissä...!!!? ;D

valottaja-kakki

• Se on fakta

Ilmeisesti ei siis todellakaan ole raskaana, koska se maha olisi jo aika iso, eikä menisi "pömppiksenä". Googlailkaa huvikseen kuvia hakusanoilla "raskaana 20 viikkoa" tai "raskaana viidennellä kuulla". Ainoastaan ekaa lasta odottavan vatsa on vielä pieni siinä vaiheessa, tokaa lasta odottavan vatsa pumpsahtaa usein näkyviin jo neljännellä kuulla.

• Laivuri67

Nähty on: EI ole raskaana.

• MartinaFani

Sinähän voit ihan hyvin huijata! Tulla tänne sanomaan, että olit muka laivalla. Mistä me tiedetään olitko oikeasti siellä?! Turha yrittää

• "fanille"

Ja sinä voit olla vaikka humanoidi. Mistä me voimme tietää?

• laventeli lea

MÄ OLIN MISSÄ OLIN SÄ ET VOI MUUTA VÄITTÄÄ

• yrjottaaaa

Raskaana, ei raskaana, raskaana, ei raskaana, who cares. Loppujen lopuksi raskaus on pelkastaan Martina ja Stefun valinen asia.

• No äläs nyt hei!

Kyllä se on meidän kaikkien yhteinen asia ihan niinkuin Marttiiinan kaikki muutkin asiat. Näin on Marttiina ihan itse valinnut. Taitaa olla hänen leipänsä siinä. Jokainen tyylillään...

• ...

Ai miten niin Stefun? Ei se välttämättä ole edes oletetun lapsen isä...

• nimeämiset
        No äläs nyt hei! kirjoitti:

Kyllä se on meidän kaikkien yhteinen asia ihan niinkuin Marttiiinan kaikki muutkin asiat. Näin on Marttiina ihan itse valinnut. Taitaa olla hänen leipänsä siinä. Jokainen tyylillään...

Kuka on Marttiina?.
        Tarkoitatko mahdollisesti henkilöä nimeltään Martina?.

• guggelssoninen

siellä blogissa on nyt sitten masukuva - ei näytä muokatulta...
      ja mulle oli ylläri että herra bff Alex on neidin tanssija MYÖS.
      ja ihmettelen - miksi dazzlarit laitettiin narikkaan???

• Siksi.

Koska kukaan tytöistä ei tullut toimeen minäminä-maran kanssa ja jättihän se tytsyille myös palkat maksamatta. On muuten vieläkin tanssijoiden palkat maksamatta ja yrittävät periä niitä muuta kautta kun Mara ei suostu/ole varaa maksaa.

• Mr Blackwell

Iltalehden mukaan osa yleisöstä oli luopunut vaatteistaan. Joku taisi näyttää Maralle mistä kakki tulee.

• lurjusjurkjsiw

oispa esko isä, eikä se lurjus

• :(
        lurjusjurkjsiw kirjoitti:

No sehän voi olla melkein kuka vaan...

• ;)
        lurjusjurkjsiw kirjoitti:

Eipä mara olis sen äiti!

• B. Idol

Nyt maailma on valloitettu. Raskaudesta en tiedä.

• Ihmettelen!

Onko tosiaan tämä puoliksi Kolumbialainen hyvin tumma ex mies Esko tms tämän täysin blondin lapsen isä? Onko Martina itse täysin Suomalaista sukujuurta?

• tässä vaan
        Ihmettelen! kirjoitti:

Onko tosiaan tämä puoliksi Kolumbialainen hyvin tumma ex mies Esko tms tämän täysin blondin lapsen isä? Onko Martina itse täysin Suomalaista sukujuurta?

Martina ei ole täysin suomalaista verta. Hänen isänsä on siis ruotsalainen. Isäänsä ei Martina ole koskaan nähnyt, joten ilman isää on lapsuus jouduttu viettämään.. :/ Muut voivat kirjoitella tänne mitä sattuu, mutta tosiasiahan tämä vain on. Martina ei ole kokonaan suomalainen.

• MartinaFani

Mites nyt suut pannaan te epäilijät, jotka luulilitte, että Martina huijaa?!?!?

• NÄIN:

XD

• Aika rohkee kyssä,

"mites nyt suut pannaan?"
        Ekkö nää tiedä?
        Joku panee kondomin kera ja toiset paljaana. Tohon huijaukseen en ota kantaa kun en asianosaista edes tiedä.

• Stop Bitching:>

Menkää yh-äidit vaikka lastenne kanssa ulkoilemaan ja lopettakaa toi naurettava juoruilu. Ymmärrän ettei ole päivisin juuri tekemistä mutta haloo. Kuulostaa yläasteen selkäänpuukottavalta kanaparvelta, eiköhän olisi aika jo mennä eteenpäin henkisesti, vai olenko väärässä?

• pa-mara

Kot, kot, koot!

• Samaa mieltä olen

Puhutko Martinasta, Martina on yh-äiti eikä sillä ole päivisin tekemistä kun ei ole duunia mitä tekisi. Lisäksi nimenomaan on juuri heikoin arvosanoin ylästeen käynyt selkäänpuukottava kana joka kiusasi törkeästi heikompia tyttöjä. Mielestäni myös Martinan olisi aika mennä henkisesti eteenpäin.

• kauheasilikonimörkö

Ei varmaan kukaan ajatellut Martinan olevan älykkö. Vielä tyhmempiä ovat ne jotka seuraa turhia julkkiksia. Elätätte nämä törröhuulet.

• tittiliina

eikö mara ole kaa näitä malmin romaani.

• JK

On raskaana ihan aikuisten oikeasti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5140
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      124
      1643
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      15
      1479
    4. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      50
      1406
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1205
    6. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      4
      1110
    7. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1037
    8. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      999
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      60
      827
    10. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      16
      827
    Aihe