Mars oppositio saturnus

Katri

Mitä tarkoittaa elämässäni, on tulossa viikko, jolloin on Mars oppositio Saturnus. Mitä minun pitäisi tehdä? Käyttäydynkö varovasti vai puolustan oikeuksiani sotaisasti miten saisin elämääni paremmaksi? Mitä minulle tapahtuu?

2

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaikki hyvin.

Ei sinulle tapahdu mitään. Älä aloita mitään uutta. Koita rentoutua, nauttia ajasta. Tee jokin irtiotto, mene ulos syömään, kahvilaan istumaan. Kiertele kaupoissa, osta jokin uusi, kaunis kevät/kesävaate. Syö terveellisesti, kylve ja istu kuuman suihkun alla. Ja tuo kaikki oli vain pelko astrologiasta. Transiitit voivat olla vain kirjaimia. Pelko pois.

• Yksenne

Tarkoittaa esimerkiksi, että tavoitteiden saavuttaminen on lievästi sanoen hieman haastavaa. Kannattaa tänä aikana lähinnä huolehtia pitkän tähtäimen tavoitteista, jotta ei uhraa niitä lyhyen tähtäimen eduille.

Auktoriteetit voivat tänä aikana haitata tavoitteisiin pääsyä ja turhauttaa siten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi

että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe