http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/2012/04/1532913/etujarjesto-osittaista-hoitotukea-kunnes-lapsi-tayttaa-10-vuotta
mm. "Lapsiperheiden Etujärjestö perää lisää mahdollisuuksia osa-aikatyön tekemiseen. Heidän mukaansa osittaista hoitotukea on työaikaansa lyhentäville vanhemmille korotettava tuntuvasti ja sitä on maksettava siihen saakka, kunnes lapsi täyttää 10 vuotta."
Kotona/vanhempien kanssa asuvan alle 18v. lapsen osalta mielestäni tasa summa tuloista verovapaaksi. Tämä kannustaisi myös työssä käyntiä, Vähennys oikeus siis saman talouden tuloihin elättäjälle. 2400€/ vuosi olisi ihan kohtuulinen.
Lasten etujärjästö
2
<50
Vastaukset
- -+*-+/
Vero vähennys olisi siis käänteinen vanhanpiianverolle jota maksettiin vielä 1972, kun täytin 24 vuotta ja olin naimaton nainen. No oli sitä naitu mutta ei aviossa ja synnyttänyt. Olin silloin hyvin lapsellinen , olen nyt jo mummu.
Oli veroluokat
1. vanhat piiat ja pojat
2. lapsettoman avioparit ikää yli 24v ja lapsetonta liitoa yli 3 vuotta.
3. lapsiperheet.. - Laki muutos heti alk
Ihan oikein ajateltu, muutenkinlapsiperheiden tulot saisi kaksinkertaistaa. Vanhempien palkat ja muut tuet.
Myös yh perheiden tulos voisi kaksinkertaistaa.
Ne ihmniset jotka ovat yksinäisiä,a suvat yksin, heidän veroja voisi korottaa reilusti.
Voisi keksiä semmoisen veron kuin yksinäistenlisä vero, jolloin yksinäisten palkasta menisi 80 % veroa, jolla maksettaisiin laspsiperheiden ja yh perheiden lisätulot.
Hallituskin keksi solidaarisuusveron rikkaille, joten yksinäisille voisi keksi yksinäistenlisävero. ;) Ihan loisto idea pälkähti päähäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780