Mulla on aina hirveä pelko siitä että teen asiat väärin. Tämä on töissä kaikkein pahin. En ole koskaan ollut missään työssä kovain kauan kun olen jo lopettanut. Pelkään aivan älyttömästi että teen työssä jonku virheen, josta on jotain seuraamuksia. Joudun jatkuvasti pähkäilemään menivätkö ne luvut nyt aivan varmasti oikein eteen päin. Entä jos ne ovatkin väärin?? ja sitten paisuttelen pikku asiasta valtavan ongelman. Ajatus kierteeni johtaa aina siihen että mun pikku mokan takia koko yritys joutuu konkurssiin jne. Ainakun aloitan työn olen aivan hermorauniona, siihen kun otan loparit. Tiedän erittäin hyvin ettei mun virheistä koidu kuin pieniä haittoja jotka pystytään korjaamaan, ja sen että kaikki tekevät virheitä varsinkin kun aloittaa uudessa työssä ja ei ole ruutiineja, jne. Mutta miksi en saa itseäni näillä jutuilla rauhoittumaan?? ei vaan mun päähän tulee kuva pomosta joka raivoaa ja sanoo että sun takia firma meni nurin jne.
Olen käynyt nyt jonkin aikaa mielenterveystoimistossa juttelemassa. Lääkäri ohjasi mut sinne ensin masennus oireiden takia. Mutta luulen että syy masennukseeni on tämä pelko, ja sen seuraukset
Onko jollain muulla vastaavaa?? miten te olette selvinneet työelämässä?? vai oletteko selvinneet?? tai miten päässeet noista peloista erooon??
mokaamisen pelko
2
164
Vastaukset
- akkulkiin
ggg
- samma hääärr
mulla on vähän sama ongelma.
Lisäksi mulla on muita sosiaalisia pelkoja. Käyn asian takia kelan tukemassa psykoterapiassa.
En minäkään koe saaneeni mitään helpotusta.
Pelko ajatus on niin valtava että ei siihen oikeestaan tehoa mikään.
Tiedän että itsensä pakottaminen on keino päästä pelosta eroon. Että pysyy vaan sinnikkäästi työpaikassa jne.
Mutta tälläisessa stressi tilanteessa mun ahdistus menee tosi pahaksi.
Ajatukset menee aika synkiksikin, kun miettii miten pystyisi välttämään palaamisen. Olen viillellyt, yrittäny murtaa luitani ja pahimmassa tapauksessa olen joskus miettinyt jopa itseni tappamista. Kerran jopa säälittävä yritys...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760