Ahmimishäiriö

taidan olla hullu

Uskon että minulla on ahmimishäiriö.
Syön viikolla normaalisti. Terveellisesti. Mutta joskus repsahdan.
Eilen kävi taas niin. Menin kauppaan, ostin suklaalevyn ja hedelmäkarkkipussin. Vetelin ne YHDEN ILLAN aikana ja lisäksi vielä palan täytekakkua ja karjalanpiirakkaa - tunnen oloni sairaaksi. Olen hiukan yli normaalipainon, ja haluaisin saada itseni lopettamaan tämän. Ahmimisen jälkeen en yleensä syö 1-3 päivään mitään, koska on niin huono olo. Sitten syön normaalisti ja taas repsahdan. Mitä voin tehdä?

6

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäminäkisanomaa

      Hei! Mikään asiantuntijahan en tosiaankaan ole. Mutta tiedätkös, ei tuo niin suuri määrä ole! Itse saatan syödä repsahtaessani vielä paljon enemmänkin kaikkea. Oletko miettinyt mistä se johtuu? Mitä mietit silloin kun repsahdat? Entä sen jälkeen? (ei tarvitse tänne vastata, enemmänkin kirjoitan sinulle itsellesi) Asia taitaa vaivata sinua aika lailla, kun tänne kirjoitat. Jos tulet siihen tulokseen, että se ei ole normaalia SINULLE ja se vaivaa SINUN mieltäsi, niin voisit käydä juttelemassa jollekkin ulkopuoliselle. Siis esim. no en tiedä minkä ikäinen olet, mutta esim. koulu- tai työterveydenhoitajalle. Tai varata aika tk:hn. Kaikki riippuu sinusta itsestäsi ja siitä mitä sinun mielessäsi pyörii!
      VOIMIA SINULLE :)

    • keskustelunaloittaja

      Kiitos viestistä, todellakin vaivaa.. Ei se määrä mitä syön, joskus se on enemmän, joskus ehkä vain karkkipussin verran, mutta siitä tulee huono, väärä olo. Pitää löytää joku jolle puhua, kyllä tämä tästä :)

    • Minulla on sama ongelma suklaan kanssa.. Menee liian helposti levyllinenkin. Karkkiakin menisi vaikka kuinka paljon, elimistöni ei taida tuntea sanaa kohtuus. Tosin tulee sen jälkeen usein halattua posliinijumalaa...

    • Suicider-Sinde

      No, onpa kauheaa....

      Illalla ja yölä:
      1 porkkanapihvi
      6-8 piparia
      1 pala suklaata
      lasi tuoremehua
      1 Light Beer


      vrt. Kuinka olisin voinut syödä?
      1 lasi vettä
      1 kuppi teetä
      Hedelmä

    • fnojdsgrds

      Jos toi asia sua ahistaa, niin käy puhuu siitä esim. tk:lla, työterveyshuollossa, kouluterkkarilla jne. Ne osaa auttaa :) Syömäsi määrä ei ole erityisen suuri herkuttelumääräksi terveellekään ihmiselle, mutta siitä seuraava syömättömyysjakso on huolestuttava.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe