Uskon että minulla on ahmimishäiriö.
Syön viikolla normaalisti. Terveellisesti. Mutta joskus repsahdan.
Eilen kävi taas niin. Menin kauppaan, ostin suklaalevyn ja hedelmäkarkkipussin. Vetelin ne YHDEN ILLAN aikana ja lisäksi vielä palan täytekakkua ja karjalanpiirakkaa - tunnen oloni sairaaksi. Olen hiukan yli normaalipainon, ja haluaisin saada itseni lopettamaan tämän. Ahmimisen jälkeen en yleensä syö 1-3 päivään mitään, koska on niin huono olo. Sitten syön normaalisti ja taas repsahdan. Mitä voin tehdä?
Ahmimishäiriö
6
217
Vastaukset
- mikäminäkisanomaa
Hei! Mikään asiantuntijahan en tosiaankaan ole. Mutta tiedätkös, ei tuo niin suuri määrä ole! Itse saatan syödä repsahtaessani vielä paljon enemmänkin kaikkea. Oletko miettinyt mistä se johtuu? Mitä mietit silloin kun repsahdat? Entä sen jälkeen? (ei tarvitse tänne vastata, enemmänkin kirjoitan sinulle itsellesi) Asia taitaa vaivata sinua aika lailla, kun tänne kirjoitat. Jos tulet siihen tulokseen, että se ei ole normaalia SINULLE ja se vaivaa SINUN mieltäsi, niin voisit käydä juttelemassa jollekkin ulkopuoliselle. Siis esim. no en tiedä minkä ikäinen olet, mutta esim. koulu- tai työterveydenhoitajalle. Tai varata aika tk:hn. Kaikki riippuu sinusta itsestäsi ja siitä mitä sinun mielessäsi pyörii!
VOIMIA SINULLE :) - keskustelunaloittaja
Kiitos viestistä, todellakin vaivaa.. Ei se määrä mitä syön, joskus se on enemmän, joskus ehkä vain karkkipussin verran, mutta siitä tulee huono, väärä olo. Pitää löytää joku jolle puhua, kyllä tämä tästä :)
Minulla on sama ongelma suklaan kanssa.. Menee liian helposti levyllinenkin. Karkkiakin menisi vaikka kuinka paljon, elimistöni ei taida tuntea sanaa kohtuus. Tosin tulee sen jälkeen usein halattua posliinijumalaa...
- Suicider-Sinde
No, onpa kauheaa....
Illalla ja yölä:
1 porkkanapihvi
6-8 piparia
1 pala suklaata
lasi tuoremehua
1 Light Beer
vrt. Kuinka olisin voinut syödä?
1 lasi vettä
1 kuppi teetä
Hedelmä - fnojdsgrds
Jos toi asia sua ahistaa, niin käy puhuu siitä esim. tk:lla, työterveyshuollossa, kouluterkkarilla jne. Ne osaa auttaa :) Syömäsi määrä ei ole erityisen suuri herkuttelumääräksi terveellekään ihmiselle, mutta siitä seuraava syömättömyysjakso on huolestuttava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p525612Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "682661Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181960Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1541796No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol371766- 191733
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5148881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191141Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy801129Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah62935