Tehokkainta modeemia etsimässä

tfgykbh

Nonii eli liittymänopeus on 24/2 megaa ja tarkoitus olisi heittää peräti 4-5 vuoden vanhan Telewell TW-EA510 v3 modeemin roskiin koska sen nopeus on umpipaska, yli puolet hitaampi kuin yksi minun hiukan uudempi
Zyxel p-660hn-t1a joka antaa peräti 20 megaa latauksessa ja täydet 2 megaa ulos wlania käytettäessä (järkyttäviä pingi ongelmia esiintyy tällä modeemilla kuitenkin ja yhteyden hidastelua ajoittain). Tämä "telehell" antaa taas puolet surkeamman tuloksen, vaivaiset 10 megaa latauksessa mutta ulospäin suunnilleen saman verran kuin Zyxel (joskin telewell antaa hitusen paremman tuloksen ulospäin. Zyxelissä toisaalta on surkea wlan muutenkin sen kantaman takia.

Sitten asiaan. Laadukasta modeemia etsiskelen parhaillaan mutta nyt en sitten tiedä että mikä on se hyvä modeemi tähän talouteen sillä täällä koneet ovat 24/7 tuntia auki sekä käytössä PS3 pelikonsoli jossa ainakaan Zyxelin vehkeet eivät toimineet ollenkaan pelaamisessa sillä se katkoi yhteyttä ajoittain ja pingi lukema järkyttävä. Ei ole siis pelaamiseen varten tehty Zyxelit näemmä. RJ-11 johdolla pitäisi saada seinästä modeemiin kun olen huomannut että alkaa olemaan näitä RJ-45 liitännäisiä modeemeja joista ei ole hajuakaan toimiiko ollenkaan tässä talossa jossa on RJ-11 rasia. Mitä siis suosittelette raskaaseen käyttöön? 100€ maksimissaan saa olla, ehkä pieni ylitys saa olla.

2

772

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tfgykbh

tarkennuksena että etsin tehokasta WLAN modeemia. Langattomaan on nimittäin kytketty 2 tietokonetta (tämä kone mukaanlukien), PS3 pelikonsoli ja vähän muitakin. Yksi pöytäkone käyttää tosin RJ-45 piuhaa.

• tfgykbh

Jälleen piti sanoa. Nopeustestissä tuo joka tuli zyxeliltä nopeudella 20 megaa sisään johtui siitä koska ainakin oma läppäri käyttää n luokan verkkoa. Joka tapauksessa oli se sitten g tai n verkko, niiden molempien standardien nopeus tuplaantui puolella latauksessa. Tein nimittäin nopeustestin g menetelmää käyttäen joka antoi telewelliin verrattuna puolet paremman nopeuden.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      221
      4370
    2. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      22
      3339
    3. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      262
      1935
    4. Taas varoitusta lumesta ja jäästä

Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,
      Maailman menoa
      6
      1533
    5. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      38
      1217
    6. Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?

Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?
      Suhteet
      161
      1179
    7. Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.

https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin
      Maailman menoa
      96
      885
    8. Uskotko että halaatko

Kaivattuasi koskaan vai et?
      Ikävä
      63
      755
    9. Sulla on upeat pakarahalihakset

todella hyvä muoto...
      Ikävä
      30