Kokemuksia HANDELSBANKENISTA JA NORDEASTA POIS ???

todella stressaa

Olen täysin kyllästynyt OP:n ja Nordean sekoiluihin. Tosi tylyä palvelua tullut vastaan, ja näköjään ei asiakkaan etu ole tärkeä...ei niitä siellä kiiinnosta hoitaa asioita.

Esimerkiksi Nordeassa olen saanut odottaa pankkikortia jo 4 viikkoa! Ja aina on joku "syy" ettei voi vielä antaa! Tällähetkellä pankkikortti on toimeettomana pankissa. Mulle ollaan luvattu se monena päivänä, että " voit tulla hakemaan kortin klo.4" tms. mutta aina on tullut joku SAATANAN ESTE!!! Eikä Nordea todellakaan ymmärrä hätää kun pitää koko ajan lainata rahaa, että vittu edes saa ruokaa...tilillä olisi rahaa mutta kun KORTTIA EI OLE KÄDESSÄ!
Matkakin on mennyt ihan mönkään, koska emme saa pankkikorttia. Pankinjohtaja vaan "hautoo" korttia. Ja eniten ärsyttää kun ei tiedä miksi. Pankki on itse sanonut että KORTTI ON LUOVUTUS VALMIS, mutta aikaa ei luovutukselle ole!!
Onko tässä jotain mätää?

Ajattelin siirtyä handelsbankeniin. Kuinka nopeasti olette kortin sieltä saaneet ja muita kokemuksia palvelusta??

10

970

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Banker545

      Handelsbanken antaa uusille asiakkaille vain Visa Electronin. Korttiin kestää
      n. 2 - 4.vk, pankkitunnukset saa heti.

    • Aktia kai..

      Jos otat handelsista kortin niin ota ehdottomasti kopio siit virkailijan lomakkeesta. Kun ei normaalisti suoraaan anneta niin muista mainita ja ottaa se. Kaikki meilit ota kopio itsellesi. Yksi entinen Nordean virkailija vaihtoi Handelsiin koska Nordeassa joutui kuulemma tekee liikaa hommia... Virkailijat ovat ihan samaa luokkaa valitettavasti eli ei se muutu vaihtamalla.Mutta Handelsissa ei ole koskaan ruuhkaa ei siis liikaa asiakkaita. Lainat on halvimmat Nordeassa tutkitusti vaikka Handelsissa sanovat aina muuta. Kannattaa tutkia artikkeleita tai laskea itse.

      • Vain Luottokunta

        Ota kortti mutta kannattaa ottaa vain sellainen, joka kulkee Luottokunnan kautta. Handels haluaa asiakkaille omia korttejaan jotka ei ole Luottokunnan laskutuksella ja niiden kanssa voi tulla ongelmia. Ainakin itselleni tuli... Luottokunta on luotettava ja ei ole ollut koskaan aihetta valituksiin.


      • torteilli

        Ei ole olemassa halvinta pankkia määrittämättä ajankohtaa. Nordea voi olla edullisin tässä kuussa, mutta se ei takaa sen olevan myös ensi kuussa.


    • Korteista ei ole päivänkohtaista tietoa, mutta teimme saman liikkeen n. 10 v sitten. Handeli otti Suomeen tullessaan Nordean parhaat johtajat, mikä näkyi selkeästi. Handelin kaikki palvelut eivät ole edullisia, mutta huomaat sen itse kyllä (esim. pörssipalvelu on hinnoiteltu ulos). Kokonaisuutena todella tyytyväinen SHB:hen.

    • ?????????????????

      "Eikä Nordea todellakaan ymmärrä hätää kun pitää koko ajan lainata rahaa, että vittu edes saa ruokaa...tilillä olisi rahaa mutta kun KORTTIA EI OLE KÄDESSÄ!"

      Miksi et ole käynyt Nordean konttorissa nostamassa rahaa tililtäsi?
      Kertomuksesi ei kuulosta uskottavalta.

    • hen vakuutus

      haluaisin vastata mielelläni korttin saamisesta,mutta en ole tarvinnut korttia,olen ollut sijoitus asiakkaana,enkä suosittele ainakaan rauman hannelspankkia.Siellä sekoilee eurot ja kruunut.sopimukset ei pidä,kättä lyötiin ja sopimuksia tehtiin.sitten kun rupeaa myymään.siellä pankin johtaja hyppää kun västäräkki,ei täällä kukaan öle tehnyht mitään sopimuksia eikä luvattu.tappioita tulee,olet sitten hankala asiakas kun suljet viimeisen kerran pankin oven.kun siirryt toiseen pankkiin niin siellä sitten lukee että on hankala asiakas.johtaja lopetti viiden vuoden opeilla nordean privatin pääliköksi.vielä pikkuise sijoituksita johtaja ei ollut koko pankissa kun tein sijotuksia.

    • MariS

      Minulla on vain hyviä kokemuksia Handelsbankenista... Täällä Jyväskylässä ainakin palvelua olen saanut ja pankkikortin sellaisen kuin olen halunnut...

    • laten_siistit

      Handelsbanken on kylmäverinen huijaripankki tässä faktoja ja välttäkää ihmeessä tuollaisia roistoja


      "Niinalle lähes 70 000 euron aiheeton lasku - Handelsbanken myöntää järjestelmävirheen"
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201807162201077409_u0.shtml

      "Yle: Pankki soitti perään, kun asiakas kirjoitti 65 euron tilisiirtoon ”isille” – "
      Yle: Pankki soitti perään, kun asiakas kirjoitti 65 euron tilisiirtoon ”isille” – eihän ollut Isis

      "Handelsbankenille varoitus rahanpesusta"
      https://www.arvopaperi.fi/uutiset/kl-nordealle-ja-hb-lle-varoitus-rahanpesusta-6144617

      • Anonyymi

        Kuulemma nyt Koronan aiheuttamien sekoilujen viikoilla Handelsbanken on hävittänyt asiakkaittensa tileiltä useita tuhansia euroja ja yrittänyt pistää ne tietovian syyksi, ei suostu niitä palauttamaan. Tapauksia kymmenittäin

        Lopettakaa asiakkuus tälläisen pankin kanssa. Pahin on niiden Helsingin Pasilan konttori


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe