Tule Kapi kehiin

ernesto-ever

sinulla tolliskolla on mukava nauraa...

Hoh, hoh, hoooooo, märkiä pieruja ja korkeita voltteja ever-idolini kunniaksi-

19

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koul RUK

Kyllä virkaveljeni saa todellakin ilon puhkeamaan kukkaan on se niin hoopon itsekeskeinen.

• Jaba 53

Ehdottomasti. Lupi-Kaaseri on huumoriton ja koulujakäymätön punikkitollo.

• ihme porukkaa

mutta mitä muuta maalaisilta kemikaalien myrkyttämiltä idiooteilta voi odottaa .

• Tökkis

Entä mitä voi odottaa maalaiselta, joka asuu pääkaupungin slummialueella ja vieläpä jätevuoren laella?

• Viisaampi Kapteeni

Kyllä virkaveljeäni saattaa hieman hävettää se kaunan kylvö ja sonnanajo, jota on vuosia täällä harjoittanut.
      Liekö Jomppe tullut peräti järkiinsä?

• Homonaama kepusta

Ennusta homo lisää, ennusta!!

• Viisaampi kapteeni

Muistako, kun Kostamuksessa Venäläiset pani meitä hanuriin! Kaatui siinä pari nosturia, mutta mulkut kulkii. Sinä olit putkihommissa siellä? Saatiin kyydit.

• Tökkis

Kukahan täällä on itseään alastomana esitellyt ja vieläpä viettelevässä asennossa.

Saattaa siinä joku pahassa puutteessa oleva haksahtaa.

• Iso, komea kepul.

Rysssä-ernestohan nousi jälleen raivoon

• Viismapi kapteeni

Suukkoja ja kiitoksia viikonlopusta. Miehet on miehiä, varsinkin keskustassa. Seuraavalla kerralla olen "kontormän".

• Viisaampi Kapteeni

Kyllä Jomppe on ihailijansa ansainnut, onhan hän meidän kaikkien päivänsäde, menninkäinen ja sitäpaitsi valtavan huumorintajuinen ilopilleri.

• Viisampi kapteeni
        Viisaampi Kapteeni kirjoitti:

Kyllä Jomppe on ihailijansa ansainnut, onhan hän meidän kaikkien päivänsäde, menninkäinen ja sitäpaitsi valtavan huumorintajuinen ilopilleri.

Iso kiitos, hauki oli hyvää ja Sastan Vermeet ihanat. Persukset vähän kipeänä, mutta kestää uuden keskusta ajon. Olet oikea upseeri.

• Viisaampi Kapteeni
        Viisampi kapteeni kirjoitti:

Iso kiitos, hauki oli hyvää ja Sastan Vermeet ihanat. Persukset vähän kipeänä, mutta kestää uuden keskusta ajon. Olet oikea upseeri.

Voit itse sextailla vaikka pylly ruvella, mutta jätä minut rauhaan noilta pervojutuiltasi.

Tämä on käsky!

• Iso, komea hetero
        Viisaampi Kapteeni kirjoitti:

Voit itse sextailla vaikka pylly ruvella, mutta jätä minut rauhaan noilta pervojutuiltasi.

Tämä on käsky!

Suukkoja rakas, tiedät kyllä keneltä!!

• Controlman

Juu on mukava katsoa kun Kapo istuu munasillaan sontakuorman päällä ja lakuttaa kusenpolttamilla pikkuhousuilla.

Hoh, hoh, hooooooooo, hoh, hoh, hooooooo, laita se ravintolakuva, missä vaippa niin somasti pullottaa. Hoh, hoh, hooo, ei, ei, kuolen nauruun....

• Viisaampi kapteeni

Kiitoksia viikonlopusta, peppu ei ole ruvella, mutta sinulla voi olla. Olet ihana mies ja oikea kontrollisonni. Pusuja ja haleja sinulle. Keskusta on keskellä!!

• Jomppe vaan

En oikein jaksa nyt tepadoida kun tuli otetuksi brenkkua ja sextailtua poikien kaa.

Huomenna taas tulen aamupäivällä.

• Itku-Jore

Olin paskabarettien kuranheittokilpailuissa. Hävisin, ja nyt olen yltä päältä-etten-sanoisi-lannassa.

• ernestosi talisilmä
        Itku-Jore kirjoitti:

Olin paskabarettien kuranheittokilpailuissa. Hävisin, ja nyt olen yltä päältä-etten-sanoisi-lannassa.

Olet sinä Kapi sankarini. Hinaan taas sinut pilviin....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      101
      6409
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      82
      4905
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      104
      3169
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3002
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2215
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1606
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      94
      1181
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      338
      1175
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1086
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      864
    Aihe