Nytkin syön pizzaa ja morkkis on.
Aloin syömään lohduksi ollessani ekaluokalla.
Kukaan ei siihen sillä tavalla puuttunut vaan syöminen jatkui.
Teini-iässä se alko olee jo omissa käsissä mut jatkoin vaan.
Nyt oon kolmasti käyny laihisryhmän tapaamisessa, mut silti mässään vaikka teen jatkuvasti päätöksiä etten söis.
ja mun pituus on 174 ja paino 140kiloo ja risat...
läskistyn vaan koko ajan ja tunnen itseni maailman huonommaiksi ihmiseksi.
jatkuvasti syömässä
3
165
Vastaukset
- enpidä itestänienen
tuli sit mentyä nälkäsenä kauppaan..
ostin vaikka mitä ja läskistyn entisestään, olin eilen alottavinani pisteiden laskun, mutta patskat. haluaisin niin pysyä siinä, mutta jotenki taas epäonnistu :( - hei
En kyllä ole mikään asiantuntija, mutta sen ainakin tiiän että vanhoja elintapoja voi olla vaikee muuttaa .. Lähe ensiks liikkeelle vaikka siitä että pienennät määriä mitä syöt kerralla, ja koitat vähentää niitä naposteluja. Pyri syömään 5-6 kertaa päivässä. Keskity pureskeluun, sillee tuut nopeemmin kylläseks ja tulee syötyäki vähemmän. JUO VETTÄ! Paaljon vettä, se saa aineenvaihdunnan hereille ja olo ainaki itellä kevenee. Syö aina aamupala, mielellään jotaki kuitupitosta. Suosi välipaloina hedelmiä, marjoja ynm.. Rahkat on tosi hyviä (; Liikuntaakin voit pikkuhiljaa lisäillä, vaikka ko kulet paikasta toiseen. Uinti ja pyöräily on tosi tehokkaita. Tässä ny vähä tollasia vinkkejä mitä ny tuli tällee mielee, tästä oon minäki alotellut, 6kg saanut irti. Nyt paino normaaleissa mitoissa.
Tsemppiä tosi paljon! (: - pläskipläski
kiitti, mää juon yleensäki paljon, nyt sit aion ottaa tosissani nuo pistehommat, ja aion noudattaa neuvoasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756