asento joka saa miehet sekaisin?

nainen20

kysyisin miehiltä: mikä olisi sellainen asento, joka saa teidät ihan hulluiksi ... siis että tuntuu ihan äärettömän hyvälle? sekin on varmasti ihan yksilökohtaista, mutta jos sais sitten jonkinlaisen yhteenvedon.
siksi kysyn, kun nykyiseni ei päästä pihaustakaan EDES kun laukeaa. tekisi mieli tehdä hänelle niin hyvä olo, että oksat pois!
... kiitos etukäteen!

114

128840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jari

      Minut ainakin saa sekaisin kun nainen ratsastaa päälläni selkä minuunpäin nilkoistani kiinni pitäen välillä nopeasti välillä hitaasti pyllyä pyörittäen.

    • Jarkko

      Minä olen aina pitänyt takaapäin asennosta koska saan silloin itse määrätä tahdin ja on tosi kiihottavaa katsoa omaa kyrpäänsä kun se liikkuu edestakaisin kosteassa pimpissä, puhumattakaan että se tarjoaa hyvät mahdollisuudet sormeilla naisen peppureikää, mikäli hän siitä tykkää.
      Yleensä myös naiset tykkäävät tästä asennosta, tosin ei yleensä nuoret kokemattomat naiset koska tämä asento saa heidät helposti tuntemaan itsensä alistetuiksi.

      • sisi

        Jos nainen ratsastaa on parasta.Itse ainakin
        pidän jos nainen ratsastaa oikei rajusti.Viellä
        kiihottavampaa jos nainen "leikkii"ratsastavansa
        hevosella.Ratsua voi vähän läimäytelläkkin.


      • Olet oikeassa
        sisi kirjoitti:

        Jos nainen ratsastaa on parasta.Itse ainakin
        pidän jos nainen ratsastaa oikei rajusti.Viellä
        kiihottavampaa jos nainen "leikkii"ratsastavansa
        hevosella.Ratsua voi vähän läimäytelläkkin.

        Kyllä! Stetsoni ja lasso myös!


      • ATO47
        sisi kirjoitti:

        Jos nainen ratsastaa on parasta.Itse ainakin
        pidän jos nainen ratsastaa oikei rajusti.Viellä
        kiihottavampaa jos nainen "leikkii"ratsastavansa
        hevosella.Ratsua voi vähän läimäytelläkkin.

        Omituista se on.... Hevosen selkä kiimästa 11 -12 tyttöä...


        Runkuttaa... pieni pils' onhan se.

        Sitten kun ??? ihanaa on nainen jota saa hyväillä sijin sikin


      • Anonyymi
        ATO47 kirjoitti:

        Omituista se on.... Hevosen selkä kiimästa 11 -12 tyttöä...


        Runkuttaa... pieni pils' onhan se.

        Sitten kun ??? ihanaa on nainen jota saa hyväillä sijin sikin

        elkää oppipijaat puhuko ette tiedä naimisesta mitään


    • Mane 19

      Minut saa miltei mielihulluksi nainen, joka tulee päälleni, ujuttaa omin käsin kullini pilluunsa, ja alkaa kasvot minuun päin nussia, ensin hitaasti, jolloin otan naiseni rinnat hellien kouriini, sitten hän liikkuu, liikkuu, kieputtaa, nostaa välillä aivan huulille, ja kohta yllättäen rysäyttää pohjaan, puhuu rivoja, kysyy miltä milloinkin tuntuu, ja saa lopulta orgasminsa usein kanssani yhtaikaa, mihin yllytämme toisiamme tai pyydämme viivyttämään.

      • Karhu

        Teininä/nuorempana nainen päällä. Nyt kun kokemusta ja uskallusta on tullut, parhaita asentoja ovat ne joissa saan itse määrätä tahdin. Lähes kaikki naiset ovat villeinä siitä, kun mies tietää mitä tekee ja tekee sen kunnolla. Joten..takaapäin ja voimalla, hellyyttä unohtamatta


      • mie

        rekvisiittana vielä naiselle sukkanauhat, pitkät sukat, ehkä korkokengät niin on hot! Itse ainakin saan niin isoja että sydän hakkaa vimmatusti. Myös vaimoni saa näin isoja sillä kun nainen tietää olevansa tosi (seksikäs pukeutuminen vain korostaa) niin aina vain paranee....


      • äksä

        Paras on ehdottomasti nainen päällä, kasvot vastakkain. Nainen nojaa taaksepäin ja tuo jalat tavallaan eteen(jalkapohjat siis sängyllä). Voi tyydyttää käsin klittaa samalla jos tarvii ja näkymä on kyllä uskomaton.


      • Hehehehhe
        mie kirjoitti:

        rekvisiittana vielä naiselle sukkanauhat, pitkät sukat, ehkä korkokengät niin on hot! Itse ainakin saan niin isoja että sydän hakkaa vimmatusti. Myös vaimoni saa näin isoja sillä kun nainen tietää olevansa tosi (seksikäs pukeutuminen vain korostaa) niin aina vain paranee....

        Housutjalassa:D


    • JopJop

      Hei, sinä varmaan saisit asennossa kuin asennossa, polvet notkumaan. Sillä, jos on kiinnostunut asiasta, niin se on jo puoliruokaa. Itse hullaannun jos partneri on kiimassa, mutta kyse oli asennosta. Istu pöydän reunalle ja minä tulen seisaaltani sisään tai sitten koppaan sinut syliini käsivarsille ja se tuntuu polvissa asti (myös vaimo tykkää). Myös suihinotto tuntuu hyvälle, vaikka laukeaminen tapahtuukin muuanne. PS. Venäjällä kysyin eräältä panomieheltä; mikä on paras asento? Ja vastaus oli, että semmoinen missä vaihdetaan eri asentoja monta kertaa, tämä on minunkin vastaukseni Sinulle;D3

    • Naatiskelija

      Mun mielestä takaapäin on kiihottavin. Yleensä laukean aika nopeesti siinä vaiheessa kun nainen on edessä pylly pystyssä ja näen kun se liukuu edestakaisin märässä pimpassa.

      • Pegasos

        Oletko kenties Toni???


      • kylkyl
        Pegasos kirjoitti:

        Oletko kenties Toni???

        ?????????????????????????????????????????


    • M(25)

      Jos yksi niistä monista hyvistä pitäisi valita niin kyllä se on keittiön pöydällä (ruokapöytä on sopivan korkuinen)! Nainen selälleen esim. keittiön pöydälle jalat kattoa kohti ja kunnolla haaralleen. Pylly aivan pöydän reunalle (peitto tms selän alle). Mies seisaaltaan. Sisään tulemis kulma on jotenkin niin loistava, että tunne on mahtava. Ja sitä vaan voimistaa mahtavat näköalat (näkee kun työntyy sisään, rinnat, naisen ilmeet...) ja mahdollisuus hieroa klitorista samalla. Ei meinaa jaloillaan pysyä kun tulee =P

      Ja onhan naisellekkin näkemistä: hikinen kroppa, ilmeet... Erittäin tyydyttävä molemmille. Klitoriskin saa osansa jos siihen on halua ja tarvetta.

      • keittönpöydällä

        vastaus keittiönpöydällä luulis keittiön pöydän olevan muuta tarkoitusta varten.


      • JopJop
        keittönpöydällä kirjoitti:

        vastaus keittiönpöydällä luulis keittiön pöydän olevan muuta tarkoitusta varten.

        Juuri oikea kuvaus pöydällä naimisesta, eli korkeus on oltava oikea ja ruokailun voi hoitaa samalla pöydällä. Eihän sängyssä syöminenkään ole kielletty.


      • m(25)
        keittönpöydällä kirjoitti:

        vastaus keittiönpöydällä luulis keittiön pöydän olevan muuta tarkoitusta varten.

        Jos ei kunnon nautinto ja arkiset "seikkailut" kiinnosta niin voihan aina roukapöytää käyttää vain syömiseenkin. Jäykkis....

        Mut kyl sitä itse pilluakin tulee syötyä, joten miks ei pöydälläkin. Aivan taivaallisen loistava asento. Parempaa iltapalaa ei ole... =)


      • N(38)

        Säähän oot ku mun oma rakkaani,tiedät mitä teet ja mistä nainen nauttii!

        Noin meilläkin parhaat panot menee .... : )

        Ja kaiken lisäksi nuoreksi mieheksi tunnut olevan osaavaa laatua,hmmmm....


      • kekseliäs pelle
        keittönpöydällä kirjoitti:

        vastaus keittiönpöydällä luulis keittiön pöydän olevan muuta tarkoitusta varten.

        Kun aikanaan kokeiltiin keittiön pöydällä,niin havaitsimme korkeuden olevan juuri hyvä naimiseen.
        Seuraavana aamuna ei oikein aamupala meinannut kummallekkaan maistua,taisi siinä olla vähän rapulanpoikastakin,mutta kun siinä tupakintumppien,kalja ja kambiinapullojen välissä lasilevyllä näkyi vielä niitä yöllisiä jälkiäkin, olihan siinä melkoinen määrä kaikenmaailman länttejä ja taisipa siihen olla vähän rusehtavaakin vaimon perskarvoista jäädä,kun itse en ainakaan muistaisi siihen istuneeni.
        Joutuin siitä piti kesken jogurtinlusikoimisen vessaan oksentamaan kiirehtiä,eikä sitten enää huvittanut jatkaa aamupalan syöntiäkään...tai suoraansanoen ei maistunut.
        Noista em. läiskistä sun muista suivaantuneena sitten tilasin naapurin kirvesmieheltä pitemmät jalat sänkyyn, joka nyt onkin juuri keittiönpöydän korkuinen,itseltäni akateemisena ihmisenä puuttuu täysin nuo kädentaidot.
        Nyt on aamupalajogurtitkin ja purkkihernekeitto keittiössämme maistunut,aivan kuten ennenvanhaankin.
        Vieraat ovat vähän kummeksuneet sen sänkymme korkeutta,mutta emme ole paljastaneet todellisia syitä.
        Toivottavasti kukaan sukulaisistamme ja muista tutuistamme eivät lukisi tätä ja saisi siten selville.

        Varteenotettava ja hyväksi havaittu tämä neuvoni kuitenkin on,että siitä vaan tilaamaan sänkyyn pitemmät jalat.


      • mamma vm56

        Tuota olisi ihana kokeilla. Sai pelkkä lukeminen minut kiihottumaan.


      • ldfkvöxsdljfvsöldjf
        kekseliäs pelle kirjoitti:

        Kun aikanaan kokeiltiin keittiön pöydällä,niin havaitsimme korkeuden olevan juuri hyvä naimiseen.
        Seuraavana aamuna ei oikein aamupala meinannut kummallekkaan maistua,taisi siinä olla vähän rapulanpoikastakin,mutta kun siinä tupakintumppien,kalja ja kambiinapullojen välissä lasilevyllä näkyi vielä niitä yöllisiä jälkiäkin, olihan siinä melkoinen määrä kaikenmaailman länttejä ja taisipa siihen olla vähän rusehtavaakin vaimon perskarvoista jäädä,kun itse en ainakaan muistaisi siihen istuneeni.
        Joutuin siitä piti kesken jogurtinlusikoimisen vessaan oksentamaan kiirehtiä,eikä sitten enää huvittanut jatkaa aamupalan syöntiäkään...tai suoraansanoen ei maistunut.
        Noista em. läiskistä sun muista suivaantuneena sitten tilasin naapurin kirvesmieheltä pitemmät jalat sänkyyn, joka nyt onkin juuri keittiönpöydän korkuinen,itseltäni akateemisena ihmisenä puuttuu täysin nuo kädentaidot.
        Nyt on aamupalajogurtitkin ja purkkihernekeitto keittiössämme maistunut,aivan kuten ennenvanhaankin.
        Vieraat ovat vähän kummeksuneet sen sänkymme korkeutta,mutta emme ole paljastaneet todellisia syitä.
        Toivottavasti kukaan sukulaisistamme ja muista tutuistamme eivät lukisi tätä ja saisi siten selville.

        Varteenotettava ja hyväksi havaittu tämä neuvoni kuitenkin on,että siitä vaan tilaamaan sänkyyn pitemmät jalat.

        mahtavaa! uskomatonsa kekseliäisyyttä! just näin. mistähän tuollaisen miehen löytäis itselle.. ;)


    • rehtimiekkonen

      itse pidän ainakin eniten kun nainen ratsastaa päällä, mutta takaapäinkin tulee aika mahtava olo :)

    • ike

      must tuntuu hyvæltæ,kun nainen on mun pæællæ samassa asennossa kuin mies,siis nussi mua kuin mies,ainakin se tuntuu kireemmæltæ kun nainen pitææ jalkoja yhdessæ,...niin ja kerran oltii marjassa ja siellæ luonnon keskellæ se tuntu luonnolliselta...

    • sisi

      Joko olet koettanut ratsastaa?
      Oletko kertonut sille kaverillesi,että
      voi ilmaista tuntemuksiaan ääneen?
      Hyvää jatkoa.

    • pekka

      Jos haluat antaa miehelle todella kyytiä, niin asentojen lisäksi pitää tehdä muutakin. Oletko kokeillut suuseksiä? Nuoleskelet kalua, herkin seutu on terskan alapuolella olevan esinahan poimun ympäristö. Sitä vähän kielellä ja välillä imet kuin jätskitötteröä. Samaan aikaan sormet vaeltavat pussien ja p-reiän välisellä alueella. Nam!

      Ja asennoista tepsivät parhaiten sellaiset, joissa mies pystyy katselemaan sinua ja vartaloasi.Tuolla edellä ehdotetut ratsastus, keittiön pöytä jne ovat hyviä.

      Jos miehesi äänettömyys häiritsee, niin ota asia puheeksi. Hänen todennäköisesti tekisi mieli äännellä ja muutenkin näyttää reaktioitaan, mutta ilmeisesti ujostelee.

    • mie...

      Kyllä se saa miehen sekaisin(mut ainakin) kun yllätät sen repimällä pöksyt pois ja ottamalla kunnolla suihin... TOIMII!!!!

    • kertoja69

      Ollaan vaimon kanssa tykätty kun nainen käy kyljelleen, alempi jalka suorana ja ylempi koukussa reisi rintaa vasten. mies polvillaan työntelee polvet naisen alemman jalan molemmin puolin. miehellä hyvät näkymät ja pillu tuntuu tosi tiukalta. Ei tosin onnistu varmaan kaikkein lyhyimmillä kulleilla. Itse oon haaveillu jos pääsis kokeileen tuosta asennosta peppuun..

      • kielimies66

        69 mies alla. Suihinotosta on edellä jo asiaa tullutkin, mutta sinuna levittäisin herkut miehen silmien eteen. Ihme mies jos ei ala turvonnutta pimppaasi pusutella, kun itse saa imutusta. Musta on tosi kiihottavaa kun naiseni menettää kaiken itsehillinnän hinkatessaan itseään suutani vasten. samalla kun saa kunnon kielipyöritykset terskan alapintaan ja käsihyväilyt palleille, niin räjähdys on valmis. Parasta on jos pystyt imemään ja nielemään koko purkauksen ettei kunnon spurtti lässähdä juuri ennen maaliviivaa.


      • jeejjjjee
        kielimies66 kirjoitti:

        69 mies alla. Suihinotosta on edellä jo asiaa tullutkin, mutta sinuna levittäisin herkut miehen silmien eteen. Ihme mies jos ei ala turvonnutta pimppaasi pusutella, kun itse saa imutusta. Musta on tosi kiihottavaa kun naiseni menettää kaiken itsehillinnän hinkatessaan itseään suutani vasten. samalla kun saa kunnon kielipyöritykset terskan alapintaan ja käsihyväilyt palleille, niin räjähdys on valmis. Parasta on jos pystyt imemään ja nielemään koko purkauksen ettei kunnon spurtti lässähdä juuri ennen maaliviivaa.

        Vaalea pitkä hiuksinen kaunis nainen, musta paita päälle. Takapano seisten peiliä vasten, niin että näkee naisen kauniit vaaleat hiukset mustaa paitaa vasten sekä naisen tissi ja kasvot peilistä.


    • bgtefre

      Ei se asennoista riipu, mut tykkään eniten olla alla

    • sdfsdgs

      Kaksi hyvää:
      nainen selälleen tav. tapaan, kyrpä sisään. Sitten nainen puristaa jalkansa yhteen, eli miehen kroppa ei ole jalkojen välissä, paitsi se tärkein raaja.

      Sama takaapäin, nainen kontillaan ja kalu sisään. Siitä vatsalleen makuulle jalat yhdessä.

      Nää on siitä kivoja kun mieskin voi puristaa naisen jalkoja yhteen. Tuntuu märkäkin pimppi tiukalta.

    • Spagufetissi

      Että nainen on selinmakuulla Haara-Asento avautuneena Sivuttais-Spagaattiin.. mutta miksi niin harvat naiset ovat niin notkeita=(=(=(

    • Takaapäin on

      Takaapäin aivan ykkönen, tulen sieltä aina..

      • muistoissa

        kumpa vielä saiskin kunnon takaapäin panon,olen sellaista aikoinani saanut ja orkut ol valtavii.vieläkin joskus kiihotun kun muistelen sitä.nyt vaan muistot ei toivookaan et sais.mut muistelen.


      • 26
        muistoissa kirjoitti:

        kumpa vielä saiskin kunnon takaapäin panon,olen sellaista aikoinani saanut ja orkut ol valtavii.vieläkin joskus kiihotun kun muistelen sitä.nyt vaan muistot ei toivookaan et sais.mut muistelen.

        Mikso sitten et enää saa sitä kunnon takapanoa? Kerro ja johdattele kumppanisi. Minun hoitoni on ainakin aivan heikkona, kun kysyn hiemän käheällä äänellä: Voisitko panna minua takaapäin? Suostuu aina.


      • syvärin sokkee

        Ei takaa, eikä edestä naintia, vaan olenkin ajatellut itselleni tilata sellaisen panokoneen.Fiilaten ja höyläten


    • mrs noname

      sanot sille miehelle että se rupeaa ääntelemään ja että sun on helpompi tietää siitä ääntelystä että missä mennään, tykkääkä toinen vai täytyykö yrittää vielä jotain. Sehän on ihan senkin parhaaksi!

      • kyllä pöytä on paraspaikka ja juuri keittiön kun se korkeus on nappijuttu,ja voi säätää miten kauan haluu panna on aina kontrollissa ja takaan nainen nauttii


    • tnw0

      ja lypsäminen ratsastaen.suunnalla ei välii

      • ainakin meill

        http://xhamster.com/movies/408111/nice_assed_latin_amateur_riding_on_her_bed.html


      • kk38
        ainakin meill kirjoitti:

        http://xhamster.com/movies/408111/nice_assed_latin_amateur_riding_on_her_bed.html

        Siis meillä naidaan juuri noin. Mutta on tylsää kun joudun olemaan aina päällä - siis mieheni makaa noin paikallaan allani eikä uskalla liikahtaakaan, hän kai luulee että orkkuni menee pilalle jos hän liikkuu. Haluaisin että hän tulisi välillä päälle ja naisi mut orkkuun, määrätietoisesti! Mietin erästä entistä miestäni joka tuli päälle ja nai kunnes laukesin kovaan orkkuun, ei tarvittu kuin lähetyssaarnaaja ja en voinut muuta kuin tulla ja kovaa.. Sitäpaitsi pidän siitä että mies ei pysähdy kuin seinään kun tulen vaan jatkaa vielä.


    • miesXXXXXXX

      Nopeasti selaamalla jäi yksi vastaus mieleen jossa sanottiin että mies kiihottuu kun nainen kiihottuu. Tämä on oikeasti niin. Kaikenlainen mulkun tumputus ja vemputus on vaan apukeino että mies kiihottuu. Kyllä miehen pitää olla kiihottunut ensiksi kun aletaan seksihommiin. Jos näin on, ei tarvita mitään erikoiskikkoja, nainen vaan selälleen ja reidet tarpeeksi levälleen, niin mies varmasti nussii sinua mielensä kyllyydestä. Älä usko että noi nainen päällä on mikään kova juttu, ne on vaan ujojen miesten höpötyksiä.Nykypäivänä on kaikenmaailman erktio-ongelmaa ja koitetaan paikata hommaa pillereillä. Kyllä se on niin että se kiihotus pitää olla ensin, ja sitten vasta ruvetaan nussimaan. Sano että voit olla ihan niiku olisit yksinäs ja runkkaisit

      • ynrtebgrefdwq

        " Älä usko että noi nainen päällä on mikään kova juttu"

        Tosta olen kyl vahvasti eri mieltä.... Se on :) Aloittajan kysymykseen sanoisin, että ei se riipu asennosta, vaan asenteesta


      • _Emmanuel_
        ynrtebgrefdwq kirjoitti:

        " Älä usko että noi nainen päällä on mikään kova juttu"

        Tosta olen kyl vahvasti eri mieltä.... Se on :) Aloittajan kysymykseen sanoisin, että ei se riipu asennosta, vaan asenteesta

        Naisen huomio

        Miehet tuntuvat tykkäävän asennosta, jossa nainen on kyykyssä miehen päällä ja liikuttelee itseään ylös alas. On vaan sen verran raskasta, ettei kauaa pysty tekemään


      • teheahaeh
        _Emmanuel_ kirjoitti:

        Naisen huomio

        Miehet tuntuvat tykkäävän asennosta, jossa nainen on kyykyssä miehen päällä ja liikuttelee itseään ylös alas. On vaan sen verran raskasta, ettei kauaa pysty tekemään

        Toi pitää paikkansa, on monien miesten lemppari


    • Einarix

      Vaimo pyllistämässä ja mittarinlukija vetää takaa ..

    • simono

      kato noi sivut ja hommaa läpinäkyvä puku, varmasti tehoaa

      • deeddesda

        kaiholla muistelen yhtä tyttöystävää jolla sattui oleen kuukautiset ja olimme kävelyllä metsässä ja alkoi panettaa niin hän nojasi kaatuneeseen mäntyyn ja yhdyin muitta mutkitta hänen peräaukkoonsa, voihkinasta päätellen teki gutaa tytölle ja mällit kun lähti niin meinasin kuoria kaarnat männyn kyljestä kun polvet notkahti, oli se juhlaa se..


    • pentinpoika

      En ole vielä asentoa löytänyt joka minua kunnolla kiihottais ja satoja naisia olen kokeillut.

      • luikib

        En mäkään, vaik kokemusta on tosin vain muutamasta kymmenestä. Kyl suihinotto ja käteenveto aina panon voittavat!


    • kiihoittavaa on kun panee naista takaapäin naisen ollessa nelinkontin tai pöydällä. myös 69 tuntuu hyvältä.

    • pakko huokaista

      Suihinotto loppuun asti, jos sillä ei äijä inahdakkaan, on kyllä aika tyyni mies. =o)

      • alko vs org

        En inahda taatusti, jos tarjoot bissen toimituksen jälkeen.........


      • Aviomiesx
        alko vs org kirjoitti:

        En inahda taatusti, jos tarjoot bissen toimituksen jälkeen.........

        Kyllähän se parhaiten kiihottaa, jos vaimo nuolee mulkkua hellästi ja sitten lähetyssaarnaaja-asennolla loppu laukeamisten huippuun.


      • Mela Matti

        Takakautta rintojen välistä suihin mun lemppari asento.
        Siitä ovat kaikki naiset pitäneet.

        Ei suositella pikku kulliselle !


      • UUUhHHhhHHhHAAAHAHAa
        Mela Matti kirjoitti:

        Takakautta rintojen välistä suihin mun lemppari asento.
        Siitä ovat kaikki naiset pitäneet.

        Ei suositella pikku kulliselle !

        Sellai että nainen makaa sängyllä mahallaan jalat yhdessä ja mies panee pilluun tiukan pepun osuessa säkeille. Aivan mahtavaa , parhaat orgasmit ikinä. Voi myös vetää anaaliin jos tahtoo et kassit osuu enemmän peppuun.


      • loppuasukas
        UUUhHHhhHHhHAAAHAHAa kirjoitti:

        Sellai että nainen makaa sängyllä mahallaan jalat yhdessä ja mies panee pilluun tiukan pepun osuessa säkeille. Aivan mahtavaa , parhaat orgasmit ikinä. Voi myös vetää anaaliin jos tahtoo et kassit osuu enemmän peppuun.

        Semmonen että mies istuu lattialla, ei polvillaan, eikä risti-istunnassa vaan jalat edessä vähän koukussa ja vähän taakse nojautuen. Nainen tulee siihen päälle, kasvot vastatusten, jalat miehen taakse, jalkapohjat lattiaan ja ottaa käsillä tukea lattiasta niin että voi liikkua siinä hyvin. Exäni ainakin tuli heti ja voimalla, kun tätä ensimmäistä kertaa kokeiltiin, vaikka yleensä on kestävää sorttia. Jostain elokuvasta sen bongasin, jotku alkuasukkaat nai yleensä sillä tavalla ja siinäkin kun se antropologi nainen kokeili sitä miehensä kanssa niin sama homma...


    • dsadrtyuio

      Mä tykkään roikkua ikkunaverhoista samalla kun naiseni pieksee minua tekokukalla. Samalla koukin harjanvarrella haaraväliin ja pidän mielelläni 5 laseja ja hengityssuodatinta päässä.

    • vukh

      ratsastus on ylivoimaisesti paras varsinkin jos naisella muodot kunnossa.

    • Avomiesss

      Ratsastus kyykkyasennossa eli naisella jalkapohjat sängyssä, mahtavat näkymät ja menee niiin syvälle. Sama asento myös että nainen selin takaa mahtavat näkymät peppuun. Ei sovi ujoille naisille mutta tässä asennossa nainen voi kyllä nussia miehen aivot pihalle.

      Takaapäin on myös peruslemppari ja sopii myös heikkokuntoisille. Ei toki lähetyssaarnaajassakaan vikaa ole mutta tosiaan pöydän tai sängyn laidalla myös mukava.

      Suosittelen kamasutraan tutustumista niin jokainen löytää varmasti pari muutakin mukavaa asentoa näiden perusjuttujen lisäksi ja ottakaa tavaksi kokeilla ainakin pari uutta asentoa joka kerta niin tulee vaihtelua petipuuhiin.

    • rakastelija 23v

      kyllä kaikkein paras on, olla sylikkäin ja työntyä naisen sisään syvälle. tuntea naisen kosteus, lämpö, läheisyys ja intohimo.

    • 69

      Epäiletkö ettei ukkosi nauti kun tulee niin hiljaa?
      Uskon että kyllä nauttii. Itse ainakin suunnattomasti vaikka aktin aikana en pidä minkäänlaista ääntä. Kaikki ukot vaan ei ole sellaisia vitun mylvijöitä kuin pornoleffat antaa ymmärtää.

    • panmi

      Meille on sopinu parhaiten tartsanleikit. Pihakoivuun köysi ja hyppään puusta liaanilla eli köydellä kalu tanassa, vaimo pylly pystyssä nurmikolla, suoraan vaimon pimpsaan, vaimo tykkää kun tulen vauhdilla sisään.
      Sitten kun ei enää jaksa kiivetä puuhun, siirytään kiikun ääreen ja kiikuskelen suoraan pimpsaan, eestaas.
      Alkuaikoina sihti ei ollu paras mahdollinen mutta kyllä se siitä parani, se sihti.

      • Tiroli 4ever

        Meillä vaimon kanssa leikitään käkikelloa. Aina kun kyrpä työntyy sisälle, eukko kiekaisee: KUKKUU. ulospäin vetäessä saa olla ihan hiljaa. Kiihottaa molempia ihan älyttömästi.


    • JaniMiesPano

      PerusAnaali on se ihan paras, tuntuu nii helvetin hyvältä.

    • Herr Lederhose

      Ehkäpä visuaalisesti kiihottavin on ratsastus sivuttain telemark asennossa. Se ei ehkä ole tuntumaltaan paras, mutta jos naisella on hyvä, hoikka vrtalo, niin näkymä on aika kutkuttava.

    • Röli nami

      Minun ehdottomasti paras nautinto tuli ,
      Nainen istutti minut sohvan reunalle, istui minun kullin päälle, josta nosti itsensä pelkillä jaloilla ylös , sit alas ja taas ylös. näin jatkaen että meinasin seota. Lopulta sain tajunnan räjäyttävän orgasmin.

      Mies ei saa nostaa nsista eikä nainenkaan keventää painoaan käsillä.

      Tämä pano on naiselle tosi raskas mutta jos haluu miehen rakastuvan , on tää konsti idioottivarma. Ei hyvä ruoka edes pärjää tälle.

      Saispa viä sotä pimppiä.

    • Nainen-lappeenranta
      • turha klikata

        pisteiden kerjäämistä ja ei kuulu palstan aihepiiriin.


    • nuloppa1223

      Rivitalon sauna.

      Tyttöystävä menee toiseksi alimmalle lauteelle, nostaa jalat n. olkapäideni korkeudelle (Pituutta 187cm). Laitan jalat hieman koukkuun ja pienestä viistosta laitan sisään. Terska hinkkaa mukavasti pillun seinämiin ja sain sellaisen orkun että jalat lähti alta! Myös tyttöystävä piti tästä asennosta ainakin äänen perusteella ;)

    • kaikki osaava

      ratsastus asento penis peräreikään ihanaa

    • pohjanmaal.mies

      Vastauksien perusteella sä huomaat että tämä "asenno jotka vie jalat alta" on aika henkilökohtainen, eli kokeilkaa erilaisia asentoja, kyllä te löydätte oman 'feivoriittin'!! Mun on kuitenkin; ottaa vaimoni seisten takaa, hän seisoo jajat suorana ja nojaa eteenpäin. Tässä asennossa mulla on tilaa "veivata" melkein kun M.G. Työntää alhaalta, sivuilta, säätää työntöjen syvyyttä ja nopeutta.. Puhumattakaan ihanasta

    • rohkeestivaan

      naiset, nouskaa päälle. Siitä tykkää TODELLA moni mies, niin minäkin. Syystä tai toisesta en halua olla dominoivana osapuolena, vaan haluan, että nainen vie hommaa.

      • Nainen 40+

        Minä ainakin rakastan ratsastaa miehen päällä, koska klitoris hankaa ihanasti siinä ja saan kovat orkasmit. Ensin kuitenkin otan suihin ja sitten istahdan päälle kun penis on valmis. "Miesystäväni" ei harrasta suusexiä, mutta ei se elämää kaada.

        "Miesystäväni" mielellään ottaa takaapäin siten että makaan mahallani ja jalkani ovat hieman tiukasti yhdessä, mutten kuitenkaa nauti siitä koska klitoris jää pimentoon ja siten en saa orkasmia. "Miesystäväni" kuitenkin laukee siinä asennossa.


    • lumottu77

      Oma mieheni hullaantu siitä kun sohvan reunalla ja olin väärinpäin josta hän sitten veti minut itseään vasten ja pääsi hipelöimään rintojani! se oli kiihottavaa myös minusta!

    • ATO47

      VAATImaon mis sulla on. Ei halua järkyttää sillä kauheella äänellä.
      Kun hänellä lähtee kaukaa häntä.luun takaa se....

      Oletkos sillei kiihottanna ... es -nahkaa koita sitä...

      Sitten elä anna opanna.. Naiset ! Teillä on asentoja miljoonia.


      Mutta .. sano miehellesi. Perruutanko sun tappiin ???
      Täsää tapuksessa suusX = poikessa

      Kas =?=? 69 asentoo... Naisten keximää. se 70 =
      jätä naumatta,



      NO! luule, että miehesi pelkää sinun sexiä...

      Näillä tidoilla.... perruuts tappiin.

    • Sukattaja...

      Kaikki tietää?
      Sukkaa suuhun, joko paljaana tai ilman?

      • Vikattaja

        Ja sitten suklaasta hakkelusta, joko paljaana tai ilman...
        Veitsellä tulee siistiä jälkeä...
        Äläkä vielä kuole pahempaa tai punaistakin lentää....


      • Hajuttaja
        Vikattaja kirjoitti:

        Ja sitten suklaasta hakkelusta, joko paljaana tai ilman...
        Veitsellä tulee siistiä jälkeä...
        Äläkä vielä kuole pahempaa tai punaistakin lentää....

        Lopuksi: Käännös oikeaan/vasempaan päin, ja miltä haisee/tuoksuu?


      • Kemiasta 1 ja 2.
        Hajuttaja kirjoitti:

        Lopuksi: Käännös oikeaan/vasempaan päin, ja miltä haisee/tuoksuu?

        Alkää aina kuolko, että se on vain hyvää jap ahaa, koska yhtä oikeaa ja hyvää on kuolla asteikkona monta kemiallista atomia...


      • Jesenisti
        Kemiasta 1 ja 2. kirjoitti:

        Alkää aina kuolko, että se on vain hyvää jap ahaa, koska yhtä oikeaa ja hyvää on kuolla asteikkona monta kemiallista atomia...

        Mutta mitä en tiedä?
        Tapetaanko heti joku jos se onnistuu, lapsen teko?
        En oikeasti usko, että ei, mutta ei runkkaus ole paljoo pienempi synty, kuolee paljon jeseja ja pateja...


    • kalut käytössä

      kiimainen nainen työntää tulvivan pillunsa huulilleni, imee kypää ja nousee ratsaille karauttaen 20 minuutin laukat niin, että hiki selästään lentää ja heti perään nostaa pepansa ylös vaatien kunnon hevosnainnin jolloin munapussit hakkaavat pillunposkia kuin pajasarat siihen päälle vielä kunnon lähetyssaarnaaja jolloin naaras nostaa jalkansa korviinsa ja taottaa turvonnutta vittuaan puoltuntii, niin jopas tuntuu vielä viikollakin niin munissa kuin reisissä, voi että nainti on ihanaa kiimaisen naaraan kanssa.

    • mie en tiijä

      mittään hyvistä asennoista mutta hyvä nainti vastaa,kun olisi ollut lestaatiolaisten ruokoustilaisuudessa vetää niin hurmos tillaan.

    • Mies 34

      Itselläni paras asento riippuu tilanteesta. Kerronpa muutaman esimerkin.
      Kun me vaimon kanssa rakastellaan niin asento vaihtuu kyllä aika usein. Joskus kun vaimo on oikein kiimassa niin hän ottaa vaan kalun käteen ja yleensä pamahdan kovaksi saman tien koska tiedän mitä on tulossa;) Sitten hän alkaa ratsastamaan. Kiihottaa kun kalu on aivan halkeamassa vaimo asettuu päälle pimppi märkänä ja ensin hieman härnää kaluani sillä ja sitten ottaa koko vehkeen sisään. Siinä on kiva puristella tissejä ja peppua. Yleensä jossain vaiheessa sitten otan kunnolla pakaroista kiinni ja vaimo pysäyttää ratsastamisen siten, että voin itse panna tästä asennosta oikein kunnolla. Olemme sen verran nautiskelijoita että tuosta on sitten kiva jatkaa muihin asentoihin.
      Toisinaan kun alkaa itsellä himottaa ensin niin riisun ensin itseni ja alan pussailla vaimoa. Yleensä hänelläkin halut herää kun kiehnään siinä kalu halkeamaisillaan. Sitten riisun hänet ja pussailen joka paikkaa, myös pimppi saa huomiota. Sinne menen pikku hiljaa ja kiusaan siten että käyn nopeasti lipaisemassa klitorista ja siirryn muualle. Tässä hommassa vaimo tykkää kun kalu kiusaa välillä pimppiä mutta ei mene sinne vielä. Sitten kun vaimo saa orgasmin niin on kiva työntyä lähetyssaarnaaja asennossa pilluun.
      Joskus on käynyt niin, että kun tulen makuuhuoneeseen niin vaimo on mahallaan ja hieroo klitorista, silloin meikäpoika hyppää sänkyyn ja muna menee takaapäin sisään.
      Yksi kiva sessio oli kun oltiin sängyssä vierekkäin ja jompikumpi alkoi silitellä ja siinä sitten lämmettiin pikkuhiljaa ja vaatteet lähti päältä. Kumpikin hyväili toisiaan sieltä ja sitten annoin vaimon olla selällään hajareisin ja asetuin poikittain niin että hänen jalat oli päälläni ja työnsin munan sisään. Oli mahtavaa kun saattoi katsoa kun hän samalla hyväili itseään ja minä saatoin hieroa tissejä ja pimppiä ja sääriä. Vaimo meni todella märäksi ja tästäkin asennosta pimppi tuntui tosi mahtavalta. Tästä asennosta hänkin joskus viillintyy vaatimaan peppuseksiä.
      Meilläpäin paras asento siis riippuu fiiliksistä.

    • ds

      ratsasta analiin ns viulunsoittaja kyykyssä

      • smmss

        takaapäin ja nainen pukeutuneena sukkanauhoihin ja sukkiin mahdollisesti rintaliivitkin ja kaiken kruuna kun vetää jalat/reidet siis omat ja naisen reidet "remmeillä"/liinoilla yhteen niin silloin on mela ihan pohjassa ja sitten vaan ruvetaan yhdessä "keinumaan" siittä saan kunnon sävärit YES!!! =)


    • Kassit nilkoissa
    • Kannattaa kokeilla

      Rakkaat ihmiset, tutustukaa tantraan ja sanokaa kyllä maailmankaikkeuden ihanimmalle seksuaalisuuden muodolle ja astukaa syvien, pitkäkestoisten nautintojen maailmaan kumppaninne kanssa.

      http://www.tantra.opassivut.net/

    • kockman

      Amazon ehdoton ykkösasento.

      • poikaparka.

        onks muute amazon naisii olemas.. siis muita kun volvokuskei


    • tom66

      minustaratsastus ja suihinotto ovat ehdottomasti parhaita jos osaa tehdä oikein niin mies takuulla laukeaa minulle on tehty sillätavoin ja jos siitä ei syty niin kokeile laittaa vaikka keskisormi miehen anukseen samalla kun rakastelet hänen kansaan

    • morsiamesi

      Keittiön pöytä täällä on tullutkin jo moneen otteeseen...tosin mieheni niin pitkä, että meille sopii paremmin tiskipöydän korkeus...ja siitä onkin hyvä napata nainen syliin ja jatkaa seisten...tosin tässä asennossa mieheni räjähtää jo niin helposti, että pitää ensin nautiskella muissa asennoissa. Mukavaa vaihtelua on myös, kun lasken pääni lattialle ja jään kuin "pää/käsinseisonta" asentoon ja mies on polvillaan sängyn reunalla työntäen itseään siitä minuun...molemmat tykkää kovasti. Mutta, minusta tärkeää on vaihtelevuus...ei joka kerta samoja kikkoja ettei niihin leipäänny. Ja naisena minun ehdoton lemppari on tuo tuikitavallinen lähetyssaarnaaja-asento...siinä tuntee toisen läheisyyden ja koko korpan itseään vasten. Lähetyssaarnaajassa on mukava vain rakastella, kun hempeilyttää ja välillä taas naidaan eläimellisesti ja mielikuvitus rajana. Nauttikaa toisistanne

    • Pilluiitastako

      Mää oon nuollut niin monet vitut ja pillut et ette oo nähnyt untakaan.
      Enkä ole tullut hulluksi vieläkään. On nuoltu kaikenmaailman leidien pimpula.
      Ja vaan siksi et leidi on tuntenut itsensä tärkeeksi ja suorastaan tyrkyttänyt
      pilluaan. Sitten on vaan pantu ja mää oon sillä reissulla vieläkin.
      Enkä ottaisi vaimoa näistä pilluiitoista.

    • Anne

      En ole mies, mutta vastaan kuitenkin, kun hän on kertonut mistä tykkää...

      - Minä ratsastan. Liikun hieman etukenossa, että rintani ovat hänen päänsä tasolla (hän tykkää suudella niitä seksin aikana). Tässä asennossa mieheni sai kuulema elämänsä parhaan orgasmin.

      - Doggystyle pöydän/sohvan/tms yllä. Mies voi liikkua helpommin kun hän ottaa takaapäin muualla kuin perusasennossa sängyssä. Luoja että tuntuu hyvältä kun hän nai minua takaapäin niin lujaa kuin voi. ;)

    • helvetin16

      Noh, yksinkertainen kun olen: mä en ainakaan vaan pysty olemaan muutamaa minuttia pidempään jos nussin naista takaapäin, varsinkin kun tissit kourissa ja määrään tahdin itse. Myös nainen päällä, ja hän määrää tahdin, on todella kiihottavaa myös !

    • sillai et voi lekote

      ratsastus ja kyykky

    • l0lrrrrrrr

      Takaapäin märkään pilluun ah!

    • naliöoeow

      Takaapäin herkkuperseeseen , naisella sellaiset lantioliivit, sukkanauhat ja tummat sukat. Sukkanauhat sen verran kireällä, että painuvat hieman lihaan, ovat kiihottavan näköiset.
      Nainenkin tykkää.
      Vielä tehokkaampaa on , jos naisella on nuo sukat sun muut sellaisen melko tyköistuvan jakkupuvun tai mekon alla.
      Ensin ihan arkipäiväistä kotonaoloa. jolloin voi silloin tällöin vähän kädellä sipaista ja hyväillä.
      Johtaa ihanaan ja kiimaiseen seksiin...

      • Ei auta hepeneet

        kun se framilla töllöttävä pukamainen p ersereikä vie kaikki halut.


    • mlukku

      ...kyllä se on se pöytä tai juuri sopivan korkuinen sänky.....ja siis silleen että nainen makaa selällään ja mies voi heittää sen kintut olkapäilleen ja sitten rauhassa jyystää.....siinä näkee miten huulet leviää ja liikkuu kullin varren mukana sisään ja ulos....siinä voi samalla tissejä hieroa ja näprätä nännejä.....nainen voi hiukan kurkotella ja katsella, jos mieli tekee.....kaikki ei halua katsella.....ja mikä parasta ...lopuksi voi helpolla päättää ruiskiiko mahalle vaiko pimpan pohjalle.....jos kunnon paine..niin ,mikä ettei tissien väliin....
      ..esim.läh.saarnaaja...niin hyvä ja herkku kuin onkin...nin siinä on pelkkä tuntuma...tässä pöytäjutussa on mukana myös näkymä...ja siinä on melkoinen kiihoke....

    • Työmies on eri mies

      Sauna jälkee pimeässä peito alla nopeasti muna pilluu ja sillai,se on parasta,tulee nopeesti.Sit rupee kuorsaa,se on kans kivaa.Haveilkaa te vaa keittiöpöytäseksistä,ette oo sitä koskaa saanet ettekä saa,ehkä nähny jossain pornoleffassa.

      • Työmies on erimies

        Joo ja takaapäi tissie välistä suuhu on kans parhautta.Vaimo tykkää siitä ku se laittaa ruokaa siin samalla ku mä just tullu työhommista koittii.Vaimo oottaa siel alasti perse pystyssä lihapullia paistaessaa.Siitä vaa työmaalta toiselle heti kättelys.


      • Työmies on erimies
        Työmies on erimies kirjoitti:

        Joo ja takaapäi tissie välistä suuhu on kans parhautta.Vaimo tykkää siitä ku se laittaa ruokaa siin samalla ku mä just tullu työhommista koittii.Vaimo oottaa siel alasti perse pystyssä lihapullia paistaessaa.Siitä vaa työmaalta toiselle heti kättelys.

        Ai nii ja seisaaltaa edestäpäi seinää vaste on kans kivaa.Ei vaa ole mitää pienimunaste hommaa se.


    • juuh

      Näitä on ihana lukea, ihan rupee kiihottamaan. Voikun olisi joku kenen kanssa näitäkin kaikkia kokeilla...

    • rakastan

      Jo-o... ei pienikyrpästen hommaa ja mulla on iso ja eukolla tiukka ja plaaplaaplaa.....
      Tunteet hei????

    • Kokematon tahtoja

      Olen itsekkin vielä neitsyt ja kaipaisin kyllä seksiä. Minua kiinnostaa tuo ratsastus erittäin paljon ja saan itse spiraalin eli jalat täysin sivuille niin se auttaisi asiaa joissain toisissa asennoissa.

    • mie vaan17

      vanhan pyykkikoneeen päällä kun se alkaa linkoamaan,jestas kun se allotaa sen vatkaamisen PS.on kokeiltu...

    • tomppa

      oma suosikki asento on takaanpäin ja samalla ku kalu pillusssa hyväilee sormella anaalia

    • -Jartsi-

      Kun näitä viestejä lukee, alkaa jopo keulimaan.

    • Anonyymi

      Lahetyssaarnaaja asento ja vaimon miehen päällä ovat parheita asentoja ja sitten saunassa sylikkäin vaimo sekä suihkussa seinää vasten seisaaltaan. Vaihtelu virkistää

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2274
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      62
      2127
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1971
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe