Isoisä ei välitä!

surullista

Ex appiukko ei pidä mitään yhteyttä lapsiin. 17v pyysi kaveriksi fb:ssa, ei vastausta. Ei ole moneen vuoteen lapsia nähnyt. Miksi pitää lapsille kostaa, jos poikansa on k.pää? Ukilla mökki ja iso vene jolla kalastelee merellä. Olisi kiva jos lapset joskus pääsisivät sinne, mutta kai se on turha toivo. Uusi vaimo pelkää että omat lapsensa menettävät perintönsä, kai kaikki on jo vaimon nimissä. Minulle on aivan samaa saavatko lapset perintöä, kunha ukki vain välittäisi! Tekisi joskus vain mieli mennä pokkana käyymään ja sanoa että olemme vielä hengissä, muistatko.

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kevättä

MInusta sinun on turha kuluttaa energiaasi asiaan. Jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta. Jatkakaa te elämäänne ja nauttikaa siitä mitä on.

• surullista

En kulutakkaan energiaani, harmittaa vain. Harvoin enää ajattelen koko henkilöä. Mummon mies on ollut tytöille enemmän ukki kuin molemmat biologiset yhteensä! Oma isäni on kuollut, tärkeintä hälle oli raha.

• tsemiä.

Onhan se surullista/harmillista, mutta eipä isoisää voi syyttääkään mistään- eihän hänellä ole mitään velvoitetta välittää! Tuntuipa kuinka pahalta tahansa :/
      Ja muista, hän tässä on se joka jotain menettää, et sinä tai lapsesi. Tuollaisella olekaan oikeutta tavata lapsenlapsiaan!

• isoisä hommailee

HÄH, miksi ihmeessä PITÄISI välittää? Jokainen ihminen päättää ITSE, kenestä välittää ja kenestä on välittämättä, ei siinä ulkopuolisten huolestumisia tarvita.
      Kaikella ystävyydellä sanoen, olet pöllö!

• surullista

Poikansakin hylkäsi kun oli puolivuotias ja lähti pääkaupunkiseudulle opiskelemaan ja sinne jäi! Siksi kai exästä alkoholisti tulikin... Joten hylkääminen on isoisälle ilmeisesti aivan luonnollista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4802
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3493
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2420
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1349
    7. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      23
      1212
    8. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1202
    9. 165
      1079
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    Aihe