Nih. Onneks mulla ei ole ikävä ketään.
No voijjj saiiiiraaannnn ikävä.
6
92
Vastaukset
- älähuijaa
Älä huijaa teeeeeeeeeeeeee ikävöipäs koska olet täällä.
- Kas kun zzzzzzzzzzzz
niinkuin Zorro.
- mihis oot
äpylis jättäny , kun et piä mukanas enää ..muu muu !
- teeeeeeeeeeeeeeeeee
En vaan katson keitä te ikävöitte ja kauan kestää päästä irti :))). Olisin seikkailu palstalla jos sellanen olis keksitty. Tai sellasella mistä löytäs miehen joka ei volise perään; mulla on ikävä millon nähdään, mites huomenna, mulla on ikävä oot ihana, rakastan sua, plää plää plää.. Korvat menee tukkoon.. ja tulee pakokauhu, Eli sellanen olis hakusessa joka osaa olla hiljaa kun pyyetään ja päästää irti, ja antaa mun olla tai mennä tai jotakii..
- justihanaa
Tuollainen "lässytyshän" on ihanaa... :)
- teeeeeeeeeeeee
phyi. Et sit ole seurustellu tai ollu naimisissa tai ollu yhtä yötä todellisen tollasen kanssa kun kuulee sitä joka hetki niin alkaa vit.. tu ottaa jo aivoon ja tarvii raitista ilmaa.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989