NYt NW shopissa iso muki VAIN 14,99 €
Äkkiä äkkiä ennkuin tuopilta rahat loppuu kun levyt ei enää myy..
KUKA TARVITSEE IMAGURU MUKIN?????
21
241
Vastaukset
- 7744+55
Järkyttävät määrät järkyttävän kallista krääsää, jotainhan sen on yövissynkin yritettävä.
- TaidekeramiikanHinta
Imaginaerum-muki on käyttö- ja taidekeramiikkaa. Niitä on myytävänä vain rajoitettu määrä. Muki on myös keräilyesine, jonka arvo nousee ajan mittaan. Muki on esineenä kaunis. Jos joku raaskii käyttää sitä vaikka teenjuontiin, musta sisäpuoli on kätevä, tee kun tunnetusti värjää posliinin pinnan.
Imagenaerum-mukin hintaa voi verrata esimerkiksi Muumi-mukien hintoihin. Hintaseuranta.fi verkkokauppa myy Muumi-mukeja, kuvasta riippuen, 12 - 17 eurolla ilman postikuluja. Room 21 verkkokauppa myy Muumi-mukeja 16 - 20 euron hintaan ilman postikuluja. Prisman tarjous Muumupeikko- ja Tuutikki-mukeille näkyi olevan 11.90 euroa.
Nightwish-shopin hinta 14.99 euroa käyttö-, taide- ja keräilyesineelle Imaginaerum-muki on varsin kohtuullinen. - TaidekeramiikanHinta
TaidekeramiikanHinta kirjoitti:
Imaginaerum-muki on käyttö- ja taidekeramiikkaa. Niitä on myytävänä vain rajoitettu määrä. Muki on myös keräilyesine, jonka arvo nousee ajan mittaan. Muki on esineenä kaunis. Jos joku raaskii käyttää sitä vaikka teenjuontiin, musta sisäpuoli on kätevä, tee kun tunnetusti värjää posliinin pinnan.
Imagenaerum-mukin hintaa voi verrata esimerkiksi Muumi-mukien hintoihin. Hintaseuranta.fi verkkokauppa myy Muumi-mukeja, kuvasta riippuen, 12 - 17 eurolla ilman postikuluja. Room 21 verkkokauppa myy Muumi-mukeja 16 - 20 euron hintaan ilman postikuluja. Prisman tarjous Muumupeikko- ja Tuutikki-mukeille näkyi olevan 11.90 euroa.
Nightwish-shopin hinta 14.99 euroa käyttö-, taide- ja keräilyesineelle Imaginaerum-muki on varsin kohtuullinen.Unohtui sanoa, että Imaginarum-mukin myyntihinnasta saa myös oman osuutensa kuvan luonut taitelija.
- Hah jos tuo muki on
TaidekeramiikanHinta kirjoitti:
Nightwish-shopin hinta 14.99 euroa käyttö-, taide- ja keräilyesineelle Imaginaerum-muki on varsin kohtuullinen.taidetta niin mää oon Ranskan aurinkokuningas:)
Halpisroskaa! Hah jos tuo muki on kirjoitti:
taidetta niin mää oon Ranskan aurinkokuningas:)
Halpisroskaa!Jotakuta muuta voi mukin ulkonäkö miellyttää.
"Halpisroskaa!"
Joku toinen taisi tuolla ylempänä käyttää sanoja "järkyttävät määrät järkyttävän kallista krääsää". Kumpaa tuo muki nyt sitten mahtaa olla? Mene ja tiedä, itse en niinkään välitä asiasta kummoisesti.- Surrealistinen muki
Hah jos tuo muki on kirjoitti:
taidetta niin mää oon Ranskan aurinkokuningas:)
Halpisroskaa!Imaginaerum-albumin kansitaide, jota on mukeissa, edustaa surrealismia. Taiteilijaa ovat inspiroineet muun muassa Tove Jansson ja Marc Chagall. En kerro, mikä kuvassa on Tove Jansson - ja mikä Marc Chagall-vaikutusta. Hakekaa itse, jos kiinnostaa!
- Joo-ooh oh
Aika härskiä rahastusta, todellinen köyhien kauppa :)
Onko siellä muuten myynnissä ketku-anitan rintsikoita, jospa köyhällä oldbassilla olisi niihin varaa :) - ...on the air...
"Järkyttävät määrät järkyttävän kallista krääsää, jotainhan sen on yövissynkin yritettävä."
Juuri näin, oikeat bändit ja artistit eivät myy mitään oheiskrääsää. He pitävät ilmaiskonsertteja joissa jakavat levyt ilmaiseksi faneilleen. - Surullista-----
Nightwish ei ole enää muuta kuin fanien rahastusta joka taholta:(
Ei kukaan ole tyrkyttämässä noita tuotteita. Ne ostavat, jotka niitä haluavat. Itselläni on Nightwish-tuotteista lähinnä paitoja sekä yksi kaulakoru, pari seinälippua ja fanituksen alussa (maaliskuu 2006) ostettu avaimenperä. En mie muuta tarvitse, mutta se ei tarkoita, etteikö muut saisi sellaista ostella. Luultavasti aika moni noista tuotteista on tullut myyntiin fanien toiveesta.
SilverCreek kirjoitti:
Ei kukaan ole tyrkyttämässä noita tuotteita. Ne ostavat, jotka niitä haluavat. Itselläni on Nightwish-tuotteista lähinnä paitoja sekä yksi kaulakoru, pari seinälippua ja fanituksen alussa (maaliskuu 2006) ostettu avaimenperä. En mie muuta tarvitse, mutta se ei tarkoita, etteikö muut saisi sellaista ostella. Luultavasti aika moni noista tuotteista on tullut myyntiin fanien toiveesta.
Olet oikeassa, SilverCreek, kuka niitä käskee ostamaan jos ei halua. Ei se ole ahneutta jos laitetaan fanien toivomia tuotteita myyntiin. Ja ne menevät mukavasti kaupaksi. Mielestäni hinnat EIVÄT ole liian kalliit. Pahempaa kiskontaa olen nähnyt muualla.
Tuote jonka voisi lisätä shoppiin, 2000 palan palapeli jossa on kuva Imaginaerumista. Ostaisin sen heti!
- Aikamoiset
ahneuden markkinat tuolal NW-shopissa kyllä. Siinä kiskotaan tietämättömiltä teineiltä rahat pois.
- karppiatri
"Siinä kiskotaan tietämättömiltä teineiltä rahat pois. " NW:n fanit ovatkin etupäässä 13w. Minäkin pääsin jo eläkkeelle enkä ymmärrä kuinka Jukka sumuttaa minua.
- dipidipidiiddiiiiii-
"Minäkin pääsin jo eläkkeelle enkä ymmärrä kuinka Jukka sumuttaa minua"
Sepä se:)
- Muki vaikuttaa
minusta siltä niinkuin se olisi jossain päiväkodissa valmistettu lapsityönä.
En itse viitsisi moisesta edes rahaa pyytää. - PäiväkodinPolttouuni
Keramiikan valmistuksessa tarvitaan polttouuni, missä päästään noin tuhanteen asteeseen. Tällaisia polttouuneja mahtaa hyvin löytyä suomalaisista päiväkodeista.
- Ostaakaa vain
pitäähän paskan ostajiakin olla.
BUHAHAHAHAHAHAH!! - Kollektori
Kiitos mainoksesta, menenkin heti tilaamaan lisää krääsää!
- Just sellainen
muki johon voi rapulassa oksentaa.
- Täh
JUOPPO !
- Musta siihen
vois kusta pikemminkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974399Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293273No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10999
- 32996
- 25990
- 153985
- 6914
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862