MINULLA ON NIIN SUURI IKÄVÄ ETTEN NAHOISSANI PYSY!!
ON SE KUMMA ETTEI SAA SITÄ TIETTYÄ IHMISTÄ TÄHÄN.
OLISIT VIERESSÄNI TAHDON NUKAHTAA LÄMPÖÖSI, VIERELLESI JA HERÄTÄ SIITÄ AAMULLA,EI HITTO ETTÄ TYMPII. VOI JESTAS MIKÄ SE TUNNE OLISI...!
HYVÄÄ YÖTÄ HÄNELLE
Tiedotus asiaa
26
327
Vastaukset
- Odotatko valmista?
Olisko jo aika sitten tehdä asialle jotain, miten oot yrittäny?
- trabant1,0
Käärme kissan kokoisilla kirjaimilla. Sun pitää päättää, kunnpi oot. Silleen leikisti.
- Secret
Et voi saada sitä tiettyä ihmistä viereesi, jos et pyydä tai ehdota sitä hänelle. Jos vain säälit itseäsi tai et nosta sormeasikaan toisen hyväksi . . .
On ihana nukahtaa rakkaan lämpöön . . .
Tosin täällä valvotaan vielä tämä yö . . . - ap
Entäs jos hän ei sitä halua? Joten turha ehdottaa...ettei tulisi taas palovammoja nahkaan jälleen kerran :(
- -------
Ihan kivaa katsella. Kyllä se aika sitten näyttää, kuka on se sopivin.
- Joku syy?
Entä jos hän haluaa yhtä paljon, muttei vieläkään...???
- Secret
------- kirjoitti:
Ihan kivaa katsella. Kyllä se aika sitten näyttää, kuka on se sopivin.
Odottele vain, voit jäädä tyhjin käsin. Rakkaus ymmärtää enemmän . . .
- ikävältä näyttää
entä ,mutta, ehkä, jospa, mutku, mietipä sitä, tohon tyyliin mietitkin, ,,loppuikäsi
- et pety
totuus on varmasti toista kuin mitä luulet.
- ap
Joku syy? kirjoitti:
Entä jos hän haluaa yhtä paljon, muttei vieläkään...???
Mitä ei vieläkään?
- Joku syy?
ap kirjoitti:
Mitä ei vieläkään?
... voi tehdä lopullista päätöstä??....
- raakame
Secret kirjoitti:
Ei pelota.
- sähän oot
Secret kirjoitti:
paraskin neuvomaan, siin se sokea taluttaa toista
- ap
Joku syy? kirjoitti:
... voi tehdä lopullista päätöstä??....
ja mikäs se lopullinen päätös sitten on?
- Joku syy?
ap kirjoitti:
ja mikäs se lopullinen päätös sitten on?
Jos olisit hän, jonka viereen kaipaan, ei sinun tarvitsisi edes kysyä tuollaista.
- ap
Joku syy? kirjoitti:
Jos olisit hän, jonka viereen kaipaan, ei sinun tarvitsisi edes kysyä tuollaista.
Älä kiertele ja kaartele, jotain on sellaista mistä en ymmärrä ja pitäisi ymmärtää, tuntuu että....no hyvää yötä kuitenkin.
- Secret
Kun aina vain ei voi pelätä. Jos pelko menee jatkuvasti edelle, mahtaako silloin tosissaan rakastaakaan. Eikö palovammoja hieman kärsi rakkauden takia (rajansa toki kaikella)? Entä jos hän haluaisi kovastikin viekkuusi?
- Secret
Pidän Antti Tuiskusta :)
- hulluja
Kaikenlaiset hullut tänään liikkeellä=(
- höyry nousee vielä
verta ja paskaa lentää vaan ja yks heiluu letkuineen seassa. Hörps.
- ASEN-TO
ymmärret-TY rva kersant-TI!! Öitä :)
- ap
Olen neiti.
- parem-PI!
ap kirjoitti:
Olen neiti.
!!
- firstcerceant
parem-PI! kirjoitti:
!!
not really, booy.
- Mikään ei poista tätä...
Minä ajattelen avan samoin eräästä ihmisestä. Hän on minulle rakas. Yhä vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944263Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10949
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780