Kumpi mukaan autiolle saarelle - Lothar vai Tauski?

arvuuttelija.

Kumman komistuksen ottaisitte mukaan autiolle Saarelle?
Misterin (ja ferrarin) vai Tauskin (ja autotune-playback-koneen)?
Misteri voisi viihdyttää ajamalla saaressa ferraria ja mister onkin kokenut aution saaren, sillä hän oli ylivoimainen uros Saari-realityssä.
Tauski voisi sen sijaan laittaa playbäkin päälle ja laittaa autotune lauluun, ja näin hurmata, ja tanssittaa ympäri saarta. Ja loppuillasta viimeinen hidas vie jalat alta, toki.

Itse valitsen Mr. Lotharin, sillä hän on komea ja ehta viihdemies, ja extremestä on myös hyötyä autiolla saarella, mm. tulennielentä ja benji-hyppäys.

Kumpi lähtisi teidän matkaanne?

8

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lottis löysämuna

up

• ottaisin miehen!

Ottaisin Mr. Lotharin.

Perustelut:

Hänellä on survivolisti kokemusta ja hän todennäköisesti toisi ruuan pöytään, eli metsästäisi ja kalastaisi ja rakentaisi meille yhteisen majan. Minä taas voisin olla vastuussa ruuanlaitosta ja vaatteiden parsimisesta ja jos jälkikasvua siunaantuisi niin olisin hyvä äiti meidän pikku raskalille.

http://www.youtube.com/watch?v=fuA55wlgTek

• rtregffdgdf

Kuolisit parissa päivässä kun Lothar ottaisi yli annostuksen bensaa tai kun se pistäsi vaan pumppua ja unohtaisi juoda tai sitten joku gorilla ottaisi sen nartukseen.

• rehellinen vastaus

UISIN POIS HENKENI KAUPALLA!!!
      Siinä on kaksi viimeistä miestä, mihin ikinä koskisin!

• hmnhbgfhgff

Minä antasin Lotharille kanisterin bensaa ja sitten kun se esittelis tulitemppujaan se käristäis itsensä..saisin valmiiksi grillattua ruokaa ainakin pariksi viikoksi.

• hgfhh

Lotharin kaltaisessa luikussa ei ole paljon syötävää lihaa..luuta ja nahkaa..

• toisensa syöjät
    • Om om nom nom

Minä ottasin Lotharin mukaan ja pakottaisin sen pukeutumaan peruukkiin ja mekkoon ja antasin sille joka yö sellasta kyytiä että!!!!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      52
      2313
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      1997
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      108
      1675
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1232
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1181
    Aihe