Minusta luullaan, että olen vahva. Sisältä olen kaikkea muuta. Sinä tiedät minusta jotain sellaista, mitä salailen kaikilta muilta. Minä en tiedä edes nimeäsi.
Haluaisin sanoa sinulle jotain, mutta en uskalla. Näen sinua vain silloin tällöin, enkä uskalla silloin sanoa mitään. Kun olen lähelläsi, jähmetyn. Olen yleensä itsevarma, mutta sinä saat minut epäröimään.
Luulin, että olen kyynikko, luulin etten enää tuntisi mitään tällaista. Sinä muutit kaiken. Jotenkin kaikki muuttui.
Haluaisin antaa jonkin vihjeen, jotain mikä kertoisi sinulle, mitä tunnen, mutta kun olen lähelläsi, suojamuurini nousevat. Pelkään sinua, mutta samalla toivon, että ottaisit minut syliini ja suutelisit, antaisit edes minulle numerosi tai edes nimesi. Minä haluan sinua, todella paljon. Haluan huuliasi, haluan syliisi, haluan, että otat minut, etkä kysy.
Minä en edes tiedä nimeäsi. Sinä tiedät minun. Tekisit jotain. Itsevarmuus tekee miehestä seksikkään. ;) Olet kyllä ihana muutenkin.
Hei sinä (m)!
9
814
Vastaukset
- Koala
Kiva viesti. Kuvauksesi sopii varmasti tuhansiin ja tuhansiin tapauksiin, joten olisi kiva saada vähän rajausta :-)
Oletko miltä ilmansuunnalta? Itse olen idästä. - Missäs
Missä näet häntä? Työ, opiskelu, vapaa-aika? Muu?
- M
Tänä aamuna eräs järjettömän suloinen ja seksikäs vaalea nainen jäätyi totaalisesti kun nähtiin.hän saisi hypätä syliini koska vain..
- eräs nainen
Miten tämä jäätyminen ilmeni?
- toiset jähmettyvät
minä olisin sulaa vahaa rakkaani käsivarsilla.
Vielä muutama päivä ikävää viikonloppuun ja ah sitä jällen näkemisen iloa.
Joskus liika analysointi pilaa kaiken. Rakkaus tekee viisaista heikon ja heikoista vahvan jne. Rakkauden edessä ihminen on kuin alaston, ilman suojaa.
Toiselle avoinna, haavoittuvana mutta rohkeana näyttämään tunteensa ja päästämällä toinen osaksi omaa sydäntä. - Yritä edes
Miten on mahdollista että hän tietää sinun nimesi muttet sinä tiedä hänen nimeään?
Vaikka itsevarmuus tekee miehestä seksikään niin hänkin voi epäröidä koska olet jähmettynyt.
Ehkä hän ajattelee että pelkäät häntä tai inhoat tai et halua olla hänen kanssa tekemisissä.
Jonkinlainen vihjaus varmasti auttaisi jos hän on vain sinusta kiinnostunut.
Itsellä oli samanlaiset tunnot eräästä naisesta joita kuvailit vaikka esitin itsevarmaa koska hänen lähellä ollessaan menin aina aivan sekaisin.
Toki yritinkin muttei se auttanut eikä meistä tullut paria.
Siitä oppineena niin kehotan sinua naisena edes antamaan vähän vihjettä.
Ei me miehet mitään tunteetonta itsevarmaa kovaa kiveä olla ja sekin voi huolestuttaa että toinen kaikkoaa kokonaan jos yrittää jotain.- se siitä
Kommentoin, että sattuipa täysin samanlainen tilanne kuin aloittajalla.
- mitä naisen
sit pitäis tehdä että miehellä olisi helpompi tehdä aloite?
Miten solmua olisi avattva? - 54wy6j7ey
mitä naisen kirjoitti:
sit pitäis tehdä että miehellä olisi helpompi tehdä aloite?
Miten solmua olisi avattva?Katse, hymy, tervehtiminen, mikä tahansa tekee sinusta helposti lähestyttävämmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p595990Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813446Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242641No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol402165- 212129
Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621853Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61659Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83125281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201226Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah811095