mitä pelkäät eniten,

s....

sitäkö että et enää pysty tuntemaan rakkautta? Sinusta tulee pirullinen ja osaisi vain vittuilla eikä näkisi enää mitään hyvää missään tai kenessäkään? Nämä oli vain omia ajatuksia,

12

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • s....

en halua olla jääpuikko.

• tarkkalukija

aiemmista jutuistasi päätellen se muuttuisi sun kaltaiseksesi. Teki viisaasti, kun jätti sut

• s....

ja minä luulin että musta yritetään tehdä sellaista:(

• ed
        s.... kirjoitti:

ja minä luulin että musta yritetään tehdä sellaista:(

mut sullahan onkin pahanlaatuinen luulotauti

• s....
        ed kirjoitti:

mut sullahan onkin pahanlaatuinen luulotauti

sekin vähän vaihtelee - se luulotautisuus

• toinen lukija
        s.... kirjoitti:

sekin vähän vaihtelee - se luulotautisuus

huvikseen kerran tongin arkistoja,,,siis sä oot hölissyt täällä vuodesta 2002..joku sairaus sul kuitenkin on...

• inkiväärä
        toinen lukija kirjoitti:

huvikseen kerran tongin arkistoja,,,siis sä oot hölissyt täällä vuodesta 2002..joku sairaus sul kuitenkin on...

Niin kauan? Hmm....luulotautisuus on ilmeisesti parantumaton tauti..

• puoli puolikasta

Nyt kun on nähnyt, että rakkautta on olemassa ja sitä on jokaisen saatavilla, niin päinvastoin en pelkää rakkaudettomuutta itsessäni tai kenessäkään toisessakaan. Rakastamisen vaikeus voi kylläkin olla väliaikaista, mutta kun sen syy on selvitetty voi oppia taas luottamaan ja rakastamaan täysin rinnoin ja huomata kuinka rakkaus vahvistaa ja eheyttää, ei koskaan kuole, eikä sitä saa kuolemaan vaikka moni sitä niin luulee.

Pelkoja on niin monelaisia kuka mitäkin pelkää, mutta jos tuo on sinun peloistasi suurin, niin ole onnittelen. Ihminen pelkää tuntematonta. Oletko itsellesi tuntematon?

...tiedän mitä haluan, tiedän miten vähään kykenen... Juicea :)

• gfdssdefsdfs

Näin voi kirjoittaa vain ihminen jolla on yllinkyllin rakkautta elämässään ja täydellinen elämä.
        Tiedätkö, että kamalinta mitä toiselle ihmiselle on sanoa, että kyllä sä vielä jonkun löydät.

• puoli puolikasta
        gfdssdefsdfs kirjoitti:

Näin voi kirjoittaa vain ihminen jolla on yllinkyllin rakkautta elämässään ja täydellinen elämä.
        Tiedätkö, että kamalinta mitä toiselle ihmiselle on sanoa, että kyllä sä vielä jonkun löydät.

Voi kun tietäisit. Olen rakkauden kerjäläinen, mutta olen taitava kerjääjä :D

En ole sanonut, että kyllä sä vielä jonkun löydät vaan tuon sanomani takana on se, että rakkaus ei koskaan kuole ja rakastaa voi aina, mikään ei ole rakkauden esteenä muu kuin meidän omat pelot ja asenteet.

• gfdsdssfsf
        puoli puolikasta kirjoitti:

Voi kun tietäisit. Olen rakkauden kerjäläinen, mutta olen taitava kerjääjä :D

En ole sanonut, että kyllä sä vielä jonkun löydät vaan tuon sanomani takana on se, että rakkaus ei koskaan kuole ja rakastaa voi aina, mikään ei ole rakkauden esteenä muu kuin meidän omat pelot ja asenteet.

Rakkaus kuten tunteetkin voi kyllä kuolla. Se on fakta.
        Ei siihen vaikuta pelot tai asenteet. Tarpeeksi kun elämä hakkaa päähän, niin järki pikkuhiljaa menee voitolle ja toteaan kaiken rakkaushömpän ihan turhaksi.
        Se on ihmisen selviytymiskeino, pois silmistä, pois mielestä.

• Jos saa kuulla selityksiä, antaa niitä myös itsekkin, kaikki on pelastettavissa. Haluan usko siihen. Ja mitään niin pahaa ei tietääkseni ole sattunut, etteikö rakkaus, ihastumisentunne, polte koko kirjon hyviä tunteita, antaisi mahdollisuutta vaikka mihin, kaikki ne hyvät tunteet peittoaa huonot ja ne huonotkin kuuluu osana suurin tunteisiin.
      En ole itse vittuilija. Loukatessa toiset saattaa alkaa vittuilemaan, vaikka ei tiedä välttämättä kaikkea, tieto perustuu luuloihin tai vääriin käsityksiin, on annettu ymmärtää jotain mikä ei pidä lainkaan paikkansa tai ainakaan osittain. Niin kauan kuin suora yhteys puuttuu, väärät luulot pitää pitaansa, vaikka ne onkin jo, ainakin omalla kohdalla lieventyneet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      54
      5666
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      73
      2782
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      2000
    4. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      40
      1885
    5. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      160
      1815
    6. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      18
      1771
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1528
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      19
      1161
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      81
      1141
    10. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      66
      965
    Aihe