Ala-arvoinen kauppa

hyi olkoon

Kannattaa varmistaa, mitä k-huijari hansasta saa palvekutiskiltä. Itselleni myytiin annoksessa haukea lohena hintaan 17.50/kg. Kun menin asiasta jälkikäteen huomauttamaan, tokaistiin vaan, että jaa, voi harmi. Muutenkin kauppa on kuin rytökärpän pesä. Jäi viimeiseksi kerraksi tämän "kaupan" palvelukset.

20

635

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdgsdfb

      jos et erota haukea lohesta, kun sitä pakataan niin ihmettelen....On tainnut joku muu saada suuttumaan, kun pitää täällä mollata olemattomia.....Lopeta typerä valehtelusi

    • ygöiyg

      Mä kysäisin kerran tiskillä, että: "onko tuo lohi ruodotonta"? johon myyjä tympeenä vastasi: "kyllä kalassa on aina ruotoja" :D hahhahhaa, sitähän mä tarkoitinkin! mahtavaa palvelua. Ei tarvi toisten käydä

      • 1234

        Lohi on PUNALIHAINEN ja hauki VAALEALIHAINEN!!


    • paskapaikka

      Musta tuntuu, että siinä kaupassa on niin huono ilmapiiri, että näkyy jo asiakkaille asti.

    • kauppa kuin suolesta

      Jos on samassa kipassa oranssinen marinadi päällä, niin hivenen vaikea on erottaa vaaleutta, tanan tonopää!!

    • myös ent. asiakas.

      Rypäleet ja paprikat homeessa, sellerissä jotain vitun kotiloita..Tooooooooodella terveellistä vihannesta tarjolla...

      • kaupassa

        tosi huono valikoima ja jos jotakin löydät niin todenäköisesti päivämäärä umpeutuu just.Kuka ostaa tällaista,eihän sitä jokapäivä kaupassa käydä.


    • rismaan vaan

      Myyjät siellä ainakin on tosi tympeitä.

    • dorka aloitus

      "Itselleni myytiin annoksessa haukea lohena hintaan 17.50/kg"

      Lienet hieman yksinkertainen yksilö kun maksat tuollaista hintaa kalasta?
      Kokonaista lohta 7€/kilo, maksimissaan siis tuo hinta on se minkä minä maksan, ja uskomattoman helppo perata jos ei ole aivan käsi koko tyyppi.Soppaa vielä lopuista niin ei mene haaskuun.

      17,50€ :D
      Saisivat myydä sulle 599€ kilo seuraavaksi, vaikutat niin tyhmälle että menet maksamaan senkin :))

    • sossupummivajakille

      Toinen tonopää näköjäs ilmottautui. Muah-hah-haa!!! Jos ostan annoksen, johon saan itse valita sapuskaa lämpötiskiltä, niin eipä ole 17.50 kallista ainakaan minulle. Ehkä sinulle, sossupummi, tuo on kova hinta. Ongi vaikka kalasi kokkelista, säästyy sossukorvaukset kaljaan ja korvikkeisiin. Minä en ruokatunnilla ala kaloja perkaamaan, lahopäävajakki!!
      Huomaa aivokapasiteetin tason, kun ei osaa edes lukea, että kyse oli annoksesta, vaikka itse(ehkä itse tai sitten avustaja)osasi sentään kopioida teksin, missä tuosta mainittiin.

    • rikas mies täällä

      Kalikka kalahti vammaiseen, näemmä, kun noin itkettää yhyy yhyy :))))

      Mikä on "tonopää"? Lienet jostain raumalta kun teksti on tuollaista pikkulapsosen lätinää.

      Äläkä sossupummittele siellä,pimiö. Vaikka rahaa olisikin, on typerää maksaa liikaa jos vähemmälläkin pärjää.Kaltaisesi luumut kauppojen onneksi maksavat vaikka kasasta ulostetta valtavan hinnan, ihan vain siksi että rahaa on, mukamas :D

      Käy valitsemassa puistosta höyryävä ja tuore koiranpökäle seuraavalla ruokiksellasi, saat suun mutruun ja päähäsi lisää samaa täytettä jota siellä jo näemmä on.

      Ps. Vain naudat ja perseet hakevat jostain ala-arvoisesta "lämpötiskistä" eväänsä.Tosimiehet tekevät eväänsä itse ja samalla kun ruoka on hyvää,laadukasta, säästää tosimies myös hinnassa.

      • Rikkaampi mies

        Hain marketista mättöä ja rahaa on! Kuukauden maksalaatikot kerralla!


    • gndfn

      Vajakki huutelee :D Huaaah-hah-haaaaa!!!! Mene nyt pummaamaan "tosimies" (eli tosi kuselta haiseva mamman hoidokki) ne rahat sossusta, että saat haettua nestemäistä evästä. Tuskin olet edes tosimiestä nähnyt, kuin ohimennen; ne ei näet viitsi edes katsoa kaltaisiasi kurahousuja päin.

    • huaaa huhu huuu

      Vain umpiläskipäinen moniongelmainen tussupieru jodlaa noin mollissa.
      Menisit sinäkin sieltä tohtorille huutelemasta.Voisi tehdä hyvää kun saat jotain ryynejä harhoihisi, mongoloidi.

    • k-k-v

      Laadukkaita ja edullisia tuotteita, tervetuloa!

    • ei pakko käydä

      Onneks on muitaki K-kauppoja.

    • entinenhansanasiakas

      Itse ostin Hansasta muutama viikko sitten melkein kilon pussin pähkinöitä, maksoi lähes 10 euroa, ja päiväys oli umpeutunut yli kuukausi sitten. On kyllä harvinaisen huono kauppa, käyn nykyään vain hätätilanteessa pikaostoksilla.

    • karvapähkinät

      Saa sitä paskaa muualtakin. Porin halpahallista sai pähkinäsekoituspussukan jossa oli kaikki saksanpähkinät homeessa.Sellasta ihanaa karvakerrosta sisällä.

    • parasta laatua nam

      No sehän oli deluxe-malli. Ei ollut vielä talviturkkia heittäneet pähkinät.

    • ampukaa ittenne

      Tyhmiä ulvilalaisia saakin kusettaa. Meillä Porissa on sentään Prisma josta saa tuoreen tavaran lisäksi Poonusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8534
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2585
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2313
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1966
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1704
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1519
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1472
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe