Miten paljon löytyy nimiä, jotka ovat esim tyttöjen nimiä, mutta nimessä on pojan nimi. Tai toiste päin poikien nimiä, jotka sisältävät tytön nimen.
tyttöjen nimiä esim:
Henriikka
Henrietta
Marjukka
Akuliina
Repekka
Erika
Janika
poikien nimiä:
Ilmari
Jalmari
Volmari
Nimet, jotka sisältää toisen nimen
29
263
Vastaukset
- Resented
Janina
Janita
Eerika
Samuela
Rafaela
Emilia
Daniela
Gabriela
Elmeri- cory1213
Oskariina, Josefiina, Karina, Mikaela, Nicola, Victoria
- Ida och Emil
Fredrika
Ulrika - NimiTäti
Anniina.
Annastiina.
Mariella.
Marianna.
Marita.- Viledine
taisit nyt vähän ymmärtää väärin...?
- NimiTäti
Viledine kirjoitti:
taisit nyt vähän ymmärtää väärin...?
Vai niin, että ymmärsin väärin, Viledine?! Nimistä löytyy miehen nimiä mm. Ana ja Ari.Liekö lukihäiriö?! Ihan vaan ystävyydellä!
- Viledine
NimiTäti kirjoitti:
Vai niin, että ymmärsin väärin, Viledine?! Nimistä löytyy miehen nimiä mm. Ana ja Ari.Liekö lukihäiriö?! Ihan vaan ystävyydellä!
Anniina? En kyllä löydä tästä miehen nimeä hyvällä tahdollakaan :D Ihan vaan ystävyydellä!
Arin kyllä tuolta bongasin, mutta Anniina ja Annastiina? Ajatuksena oli varmaan se että nimissä olisi "kokonaisina" nuo nimet sisällä...? Tunnistettavassa yhtenäisessä muodossa? Esim AUGUSTina, ALBERTina, JOSEFina, mARIella, HENRIikka...
Tai näin mie sen ainakin ymmärsin? Voinhan minäkin sanoa, että Anneli sisältää miehen nimen ALI (AnneLI), mutta ei minusta kuitenkaan ihan se, mitä tässä kysyttiin... - NimiTäti
Viledine kirjoitti:
Anniina? En kyllä löydä tästä miehen nimeä hyvällä tahdollakaan :D Ihan vaan ystävyydellä!
Arin kyllä tuolta bongasin, mutta Anniina ja Annastiina? Ajatuksena oli varmaan se että nimissä olisi "kokonaisina" nuo nimet sisällä...? Tunnistettavassa yhtenäisessä muodossa? Esim AUGUSTina, ALBERTina, JOSEFina, mARIella, HENRIikka...
Tai näin mie sen ainakin ymmärsin? Voinhan minäkin sanoa, että Anneli sisältää miehen nimen ALI (AnneLI), mutta ei minusta kuitenkaan ihan se, mitä tässä kysyttiin...Jäkäjäkä! En väittänyt kirjoitamiisi nimiin kuuluneenkaan ihen nimeä.Siis lukihäiriö -ja todella vaikea sellianen. Mitä se sinulle kuuluu, mitä kirjoitan.Ihan vapaasti voit savoln kielelläsi viäntää anneli-nimiä,mutta se ei minua kiinnosta!Ole lukematta! Kiitos ei tarvitse jatkaa!
- Viledine
NimiTäti kirjoitti:
Jäkäjäkä! En väittänyt kirjoitamiisi nimiin kuuluneenkaan ihen nimeä.Siis lukihäiriö -ja todella vaikea sellianen. Mitä se sinulle kuuluu, mitä kirjoitan.Ihan vapaasti voit savoln kielelläsi viäntää anneli-nimiä,mutta se ei minua kiinnosta!Ole lukematta! Kiitos ei tarvitse jatkaa!
Olen kyllä kymenlaaksosta. Ja lukihäiriöinen minäkin. Eikö tänne kirjoiteta juuri siksi että muut lukevat ja kommentoivat viestejä?
Lisäksi ärsyttää se, että moni lukihäiriöinen vetoaa aina lukihäiriöön, vaikkei yksinkertaisesti jaksa tarkastaa mitä kirjoittaa. Itsekin olen vaikeasti lukihäiriöinen, mutta pidän lompakossa aina tarkistuslistaa, jonka avulla minun on hellpo korjata tekstini. Virheitä tulee toisinaan, mutta lukihäiriö ja laiskuus ovat kaksi eri asiaa. - NimiTäti
Viledine kirjoitti:
Olen kyllä kymenlaaksosta. Ja lukihäiriöinen minäkin. Eikö tänne kirjoiteta juuri siksi että muut lukevat ja kommentoivat viestejä?
Lisäksi ärsyttää se, että moni lukihäiriöinen vetoaa aina lukihäiriöön, vaikkei yksinkertaisesti jaksa tarkastaa mitä kirjoittaa. Itsekin olen vaikeasti lukihäiriöinen, mutta pidän lompakossa aina tarkistuslistaa, jonka avulla minun on hellpo korjata tekstini. Virheitä tulee toisinaan, mutta lukihäiriö ja laiskuus ovat kaksi eri asiaa.Kuitenkin sinulta unohtui yksi tärkeä: tietsarissa ja näppäimistössä voi olla vikaa!
Siksi kirjoitusvirheet! Kaikille ei todellakaan hankita läppäreitä ja kännyköitä yhteiskunnan varoista, joten huonokuntoisia koneita löytyy.
Toiseksi kommentoida voi, mutta se kommentoimisen tyyli on tärkeää! Hio sitä! - Viledine
NimiTäti kirjoitti:
Kuitenkin sinulta unohtui yksi tärkeä: tietsarissa ja näppäimistössä voi olla vikaa!
Siksi kirjoitusvirheet! Kaikille ei todellakaan hankita läppäreitä ja kännyköitä yhteiskunnan varoista, joten huonokuntoisia koneita löytyy.
Toiseksi kommentoida voi, mutta se kommentoimisen tyyli on tärkeää! Hio sitä!Käsittääkseni kysyin vain, että mahdoitkohan ymmärtää kysymyksen väärin, kun vastasit siihen mielestäni aivan jotain muuta kuin mitä ilmeisesti oli tarkoitus. Eipä minullekaan kukaan mitään läppäreitä ole kustantanut, puhuin paperilapusta en tietokoneista. Huono kone se ob minullakin, mutta ei se estä minua korjaamasta tekstejäni. Lukihäiriö on huono tekosyy, huono kone vielä huonompi.
Itse sinä minun asialliseen kysymykseeni vastasit asiattomasti, joten kenenköhän tässä pitäisi hioa ja mitä? - NimiTäti
Viledine kirjoitti:
Käsittääkseni kysyin vain, että mahdoitkohan ymmärtää kysymyksen väärin, kun vastasit siihen mielestäni aivan jotain muuta kuin mitä ilmeisesti oli tarkoitus. Eipä minullekaan kukaan mitään läppäreitä ole kustantanut, puhuin paperilapusta en tietokoneista. Huono kone se ob minullakin, mutta ei se estä minua korjaamasta tekstejäni. Lukihäiriö on huono tekosyy, huono kone vielä huonompi.
Itse sinä minun asialliseen kysymykseeni vastasit asiattomasti, joten kenenköhän tässä pitäisi hioa ja mitä?Voin vastata ilman kommenttejasi ihan mitä haluan ja ehdottaa nimiä kunhan pysyvät asiallisuuden rajoissa kuten on tapahtunutkin.Lisäksi ehodttamani nimet sisälsivät vastapuolen nimiä paria lukuunottamatta! Toivottavasti selvisi! Lopeta jo se jäkätyksesi. Kirjoitukseni eivät kuulu sinulle mitenkään. Please, ohita ne jo!
- Sururumururu
NimiTäti kirjoitti:
Voin vastata ilman kommenttejasi ihan mitä haluan ja ehdottaa nimiä kunhan pysyvät asiallisuuden rajoissa kuten on tapahtunutkin.Lisäksi ehodttamani nimet sisälsivät vastapuolen nimiä paria lukuunottamatta! Toivottavasti selvisi! Lopeta jo se jäkätyksesi. Kirjoitukseni eivät kuulu sinulle mitenkään. Please, ohita ne jo!
huhhuh, eräät ei vaan ymmärrä xD toinenhan vaan kysyi ihan nätisti, että ymmärsikö toinen alkuperäisen kysymyksen väärin, niin toinen saa hirveen itkupotkuraivarin ja lopulta syyttää toista asiattomuudesta. siis mitä ihmettä?
ja mitä nuo lukihäiriöt ja tietokoneet tähän mitenkään liittyy?
tuo reaktio on kyllä jo niin outo, että sitä voisi mitää suorastaan söpönä :D
Ps. ja jos haluaa toisen lakkaavan kommentoimasta, saattaa se paras keino olla itse lopettaa se kommentointi...? erityisesti kun kysymyksessä tosiaan pyydettiin tytön nimiä jotka sisältävät pojan nimen tai päin vastoin, ja itsekään en kyllä niitä pojan nimiä Anniinasta tai Annastiinasta löytänyt...? - NimiTäti
Sururumururu kirjoitti:
huhhuh, eräät ei vaan ymmärrä xD toinenhan vaan kysyi ihan nätisti, että ymmärsikö toinen alkuperäisen kysymyksen väärin, niin toinen saa hirveen itkupotkuraivarin ja lopulta syyttää toista asiattomuudesta. siis mitä ihmettä?
ja mitä nuo lukihäiriöt ja tietokoneet tähän mitenkään liittyy?
tuo reaktio on kyllä jo niin outo, että sitä voisi mitää suorastaan söpönä :D
Ps. ja jos haluaa toisen lakkaavan kommentoimasta, saattaa se paras keino olla itse lopettaa se kommentointi...? erityisesti kun kysymyksessä tosiaan pyydettiin tytön nimiä jotka sisältävät pojan nimen tai päin vastoin, ja itsekään en kyllä niitä pojan nimiä Anniinasta tai Annastiinasta löytänyt...?Itkupotkuraivari tai ei, mutta täällä voi aivan vapaasti esittää nimiä sopivat ne kriteereihin tai eivät.
Tuskin kannattaa kommentoida varsinkaan esittäessä, että kirjoittelu asiasta kannattaisi lopettaa. Et se ole sinäkään linjassa näkemyksiesi kanssa. Sori vaan!
En kaipaa enää yhtään kommenttia, osakaa jo lopettaa tasi kaivakaa toinen "sopiva" kohde! - ei osaa lopettaa...
NimiTäti kirjoitti:
Itkupotkuraivari tai ei, mutta täällä voi aivan vapaasti esittää nimiä sopivat ne kriteereihin tai eivät.
Tuskin kannattaa kommentoida varsinkaan esittäessä, että kirjoittelu asiasta kannattaisi lopettaa. Et se ole sinäkään linjassa näkemyksiesi kanssa. Sori vaan!
En kaipaa enää yhtään kommenttia, osakaa jo lopettaa tasi kaivakaa toinen "sopiva" kohde!ei voi olla totta! hahaha!
- .........
NimiTäti kirjoitti:
Itkupotkuraivari tai ei, mutta täällä voi aivan vapaasti esittää nimiä sopivat ne kriteereihin tai eivät.
En kaipaa enää yhtään kommenttia, osakaa jo lopettaa tasi kaivakaa toinen "sopiva" kohde!Voi hyvä jumala sentään...
- Ohmyguard
......... kirjoitti:
Voi hyvä jumala sentään...
Ziisus!
- lisäksi.
Myös Janne pojan nimessä sisältää tytön nimen. Sari, Mari ja Maria sisältävät pojan nimen.
- NimiTäti
Lauriina.
- on on
Manu < anu
Pauli < auli
Pauliina < pauli- myös.
Sauli < auli
- niii..
Mauri
- mun list
Leonora
Albertina
Alexandra
Alisa
Alina
Andrea
Antonia
Augusta
Benita
Eugenia
Felicia
Karita
Riikka
Vilmelmiina
Aulis
Einari
Iisakki
Joonatan
Leevi
Lenni
Mainio
Mauri
Severi
Topias
Viljami
Harriet
Irene
Isabella
Marita
Martina- cvbnm,.-
PAKKO SANOA ETTEN YMMÄRTÄNYT NÄITÄ:
Riikka
Aulis
Einari
Iisakki
Leevi
Lenni
Mainio
Mauri
Severi
Topias
Viljami
Harriet
Irene
Marita
Martina - duwdhDHU
cvbnm,.- kirjoitti:
PAKKO SANOA ETTEN YMMÄRTÄNYT NÄITÄ:
Riikka
Aulis
Einari
Iisakki
Leevi
Lenni
Mainio
Mauri
Severi
Topias
Viljami
Harriet
Irene
Marita
MartinaRiikka - Iikka
Aulis - Auli
Einari - Ina, Inari
Iisakki - Iisa
Leevi - Eevi
Lenni - Enni
Mainio - Maini, Aini
Mauri - Auri
Severi - Eve
Topias - Pia
Viljami - Vilja
Harriet - Harri
Irene - Rene
Marita - Ari
Martina - Martin
Ymmärsitkö nyt?
- myös-
Kati < Ati
- HYYYYYYYYYYYYYYYI___
Ilmari
Jalmari
Volmari
HYIHYIHYIHYIHYI - älyhoi pekka!!!
Mikä nimi on RePekka? Se on ReBekka!!!
- BEBEkkA
Katariina sisältää Arin myös.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2803488Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell221948Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.341578- 841451
- 1391109
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.721059- 811044
Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.91918Kannattaa ymmärtää se asia
että mitään stalkkausta tai hakkerointia ei tapahdu. Oikeasti kannattaa tutkituttaa päänsä.201776Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.61737