Olisiko palstalaisilla kokemuksia kyseisestä sähkötupakasta ja nettikaupasta? Itse olen kyseistä merkkiä käyttänyt kuukauden päivät ja muista merkeistä ei kokemuksia ole. Tupakoinnin korvikkeena toimii mielestäni erinomaisesti, mutta pettymyksenä on tullut patruunoiden kesto, eli hinta. Yhden patruunan mainostetaan vastaavan 40 savuketta, eli kahta tupakka-askia. Todellisuudessa yksi patruuna vastaa mielestäni korkeintaan yhtä tupakka-askia. Jos illanviettoon lähtee, niin ei yhdellä patruunalla selvitä kuin alkuilta. Tosin 2 askia tupakkaa on riittänyt ihan hyvin.
E-Lites sähkötupakka
2
202
Vastaukset
- 43t+0i
Samaa merkkiä käyttäneenä on ihan samat fiilikset. Haluan että sähkötupakkani näyttää tupakalta, on tupakan kokoinen ja makuna on tupakka. En halua leikkiä minkään litkujen kanssa, vaan laittaa patruunan kiinni ja "polttaa". Mutta e-litesin uusin G9 malli on kusetusta. Se ei todellakaan vastaa mainospuheissa luvattua tupakkamäärää, vaan on jopa alle puolet luvatun. Tätä "polttamalla" tupakointi ei tule yhtään halvemmaksi, ainoastaan tottakai terveellisemmäksi.
- "polttelija"
Olen "poltellut" pari kuukautta Savuteshop.comin tavaraa. Haluan myös, että näyttää ja maistuu tupakalle näiden Red maku on toiminut. Patruunat eivät kylläkään kestä kun n. 4 tupakkaa, mutta tulevat röökiaskin tapaisessa askissa ja ovat paperisia niinkuin filtterit. Laskin, että tulee yli puolet halvemmaksi kuin normaali tupakointi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1064572Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293393No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452380- 391418
- 361343
- 381196
- 141102
- 1591026
- 27978
- 6944