Gallup: oletko saanut kiinni

J40+

Kun olet tänne Suomi24 / Suhteet palstoille kirjoittanut, niin oletko saanut kiinni sen tietyn ihmisen, jota olet kaivannut, ikävöinyt, ihastunut, rakastunut?

12

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M

Tietysti!

• ihme?

tiesitkö että hän lukee näitä ja siksi osasit tänne kirjoittaa?
        Laitoitko viesteihisi nimiä?

• M
        ihme? kirjoitti:

tiesitkö että hän lukee näitä ja siksi osasit tänne kirjoittaa?
        Laitoitko viesteihisi nimiä?

Samanhenkiset löytävät helposti toisensa. Nimiä en käyttänyt, vaan tarpeeksi tarkoilla tunnisteilla viesti osuu vain sille ainoalle.

• Nyt vaikka J
        M kirjoitti:

Samanhenkiset löytävät helposti toisensa. Nimiä en käyttänyt, vaan tarpeeksi tarkoilla tunnisteilla viesti osuu vain sille ainoalle.

Niinhän sinä luulet. Oikeasti kuka sattuu lukee, kuka sattuu "tunnistaa" ja sinä samoin.

• Juoksut juostu

En saanut kiinni, juoksi niin lujaa :-p

• -joku nainen-

Olen ja en :/

• ups.

Hei idiootit olen todella netti viisas ja tajuan tästä ihmeellisestä internetin ulottovuudesta enämmän kuin te. Kyllä olen netti viisas ja osaan trollata vitun idari pedot et pää kii i can handle it

• viisaasti tehty

Enpä ole saannu,taitaa olla vain trollipeikkonen kyseessä.Ehkäpä hän IRL uskaltaa pihahtaa,jos on ollut täällä,tai antaa minulle salaa pienen lappusen käteen,että hei olin se minä kuka siellä sapotoi muita.Voin sitte polttaa sen lapun saunan pesässä.

• 1

no nyt sain jos olet se J jota kaipaan

• kaipaakomuamukajoku

todistapa.
        Oliko J:llä jokin "lempinimi", entäs sulla?

• Kaipaus ja ikävä

En usko. Mutta en enää aio häiritä tosielämän puolella. Hänellä on parempi olla ilman minua ja hän taitaa vihata. Lopettelen tässä palstailuakin, palaa rauha maahan ja jää aikaa muuhun. Ehkä olen tavoittanut täällä jotain itsestäni. Sen pimeän puolen, mutta myös ihmisen, joka tietää toimineensa holtittomasti ja näkee toimintansa uudessa valossa. On aika parantua, puolin ja toisin.

• veni vidi vihasinko

Mistäs tiedät vihaako? En usko, että vihaa, jos sulla on positiivisia tunteita häntä kohtaan ja holtittomuutesi syynä on jokin ymmärrettävä syy. Esim epäusko tai jotain muuta kuin että "halusin loukata sua niin perk..." tai "halusin nähdä sun kärsivän".

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      208
      2834
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      167
      2511
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1172
    4. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1015
    5. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      124
      1002
    6. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      67
      1000
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      952
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      320
      921
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      899
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      768
    Aihe