Kun olet tänne Suomi24 / Suhteet palstoille kirjoittanut, niin oletko saanut kiinni sen tietyn ihmisen, jota olet kaivannut, ikävöinyt, ihastunut, rakastunut?
Gallup: oletko saanut kiinni
12
238
Vastaukset
- M
Tietysti!
- ihme?
tiesitkö että hän lukee näitä ja siksi osasit tänne kirjoittaa?
Laitoitko viesteihisi nimiä? - M
ihme? kirjoitti:
tiesitkö että hän lukee näitä ja siksi osasit tänne kirjoittaa?
Laitoitko viesteihisi nimiä?Samanhenkiset löytävät helposti toisensa. Nimiä en käyttänyt, vaan tarpeeksi tarkoilla tunnisteilla viesti osuu vain sille ainoalle.
- Nyt vaikka J
M kirjoitti:
Samanhenkiset löytävät helposti toisensa. Nimiä en käyttänyt, vaan tarpeeksi tarkoilla tunnisteilla viesti osuu vain sille ainoalle.
Niinhän sinä luulet. Oikeasti kuka sattuu lukee, kuka sattuu "tunnistaa" ja sinä samoin.
- Juoksut juostu
En saanut kiinni, juoksi niin lujaa :-p
- -joku nainen-
Olen ja en :/
- ups.
Hei idiootit olen todella netti viisas ja tajuan tästä ihmeellisestä internetin ulottovuudesta enämmän kuin te. Kyllä olen netti viisas ja osaan trollata vitun idari pedot et pää kii i can handle it
- viisaasti tehty
Enpä ole saannu,taitaa olla vain trollipeikkonen kyseessä.Ehkäpä hän IRL uskaltaa pihahtaa,jos on ollut täällä,tai antaa minulle salaa pienen lappusen käteen,että hei olin se minä kuka siellä sapotoi muita.Voin sitte polttaa sen lapun saunan pesässä.
- 1
no nyt sain jos olet se J jota kaipaan
- kaipaakomuamukajoku
todistapa.
Oliko J:llä jokin "lempinimi", entäs sulla?
- Kaipaus ja ikävä
En usko. Mutta en enää aio häiritä tosielämän puolella. Hänellä on parempi olla ilman minua ja hän taitaa vihata. Lopettelen tässä palstailuakin, palaa rauha maahan ja jää aikaa muuhun. Ehkä olen tavoittanut täällä jotain itsestäni. Sen pimeän puolen, mutta myös ihmisen, joka tietää toimineensa holtittomasti ja näkee toimintansa uudessa valossa. On aika parantua, puolin ja toisin.
- veni vidi vihasinko
Mistäs tiedät vihaako? En usko, että vihaa, jos sulla on positiivisia tunteita häntä kohtaan ja holtittomuutesi syynä on jokin ymmärrettävä syy. Esim epäusko tai jotain muuta kuin että "halusin loukata sua niin perk..." tai "halusin nähdä sun kärsivän".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862