mietinpähän vaan et mitkä hannan kappaleista on niinku iha sille tehtyjä ja mitkä on joku muu laulanut aiemmin..???kun ainakin se heaven-kappale on jonkun toisen laulama alkuperäisesti...
kappaleet....
6
497
Vastaukset
- J.S.
Kaikki muut Hannan levyllä olevat biisit ovat sille tehtyjä paitsi juuri tuo mainitsemasi Heaven...
- just me...
mä jo säikähi et ne kaikki on..:)en kyl tajuu miks se on olleskaan laittanu sen heavenin sille levylle jos muut on sen omii.....??:D
- Tappaja
just me... kirjoitti:
mä jo säikähi et ne kaikki on..:)en kyl tajuu miks se on olleskaan laittanu sen heavenin sille levylle jos muut on sen omii.....??:D
Ja nehän ei ole Hannan kappaleita vaan Hannlalle tehtyjä kappaleita. Siinä on suuri ero tekeekö muusikko itse kappaleensa vai tekeekö joku ne sen puolestä.
Tuskin Pakarinen on päässy hirveesti päättämään mitä kappaleita levylle laitetaan, sehän on TUOTE ja levy-yhtiö päättää mitä musiikkia se laulaa.
- ^^hanna on angel^
Vaan se Heaven on Bryan Adamsin, muut on HANNAN!!!!
- Jack
Heaven on tietenkin Bryan Adamsin vanha hitti.
Eivät levyn kappaleet ole Hannalle tehtyjä. Suurin osa on ruotsalaisten hittinikkareiden piisejä, joita he kauppaavat eri maihin. BMG levy-yhtiö on osatanut ne Hannalle eli maksanut ennakkoa piisintekijöille.
Albumilla ei ole ainoataakn ihan Hannalle tehtyä piisiä. Tämä on fakta.- joku
Nimittäin Asikaisen biisit...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3107221Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662126- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81203Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009