Hei,
osaisko joku paikallinen kertoa, että mistä Heinolasta voi ostaa käytettyjä polkupyöriä. Kierrätyskeskuksesta? Onko kaupungissa alan erikoisliikkeitä?
Jos jollakulla sattuu olemaan ylimääräinen ajokuntoinen aikuisten pyörä niin olen myös kiinnostunut mikäli kohtuuhinnalla lähtee. Ei tarvitse olla uusi eikä loistokuntoinen, kunhan eteenpäin pääsee ja kasassa pysyy.
Olen muuttamassa kesäksi Heinolaan ja kulkupelin tarttis sille ajalle.
Käytetty polkupyörä Heinolasta KIIRE
10
1797
Vastaukset
- tervetuloa
siltakadulla myy käytettyjä polkupyöriä-ja tommolassa pitkäaikaistyöllisten paja,menee tommolankatua sahaniemeen päin,oikealla puolella,on hyvin kunnostettu.
- gfhfghdfg
Kävelin eilen Vuorikatua pitkin ja etsin paikkaa, jossa olisi puhuttu pitkäaikaistyöttömistä tai polkupyöristä tai työpajasta, mutten huomannut mitään sellaista. Minullekin kelpaisi käytetty polkupyörä. Ja missäpäin Siltakadulla ja minkäniminen liike? Onko Heinolassa kierrätyskeskusta?
- Jekke&Jakke
gfhfghdfg kirjoitti:
Kävelin eilen Vuorikatua pitkin ja etsin paikkaa, jossa olisi puhuttu pitkäaikaistyöttömistä tai polkupyöristä tai työpajasta, mutten huomannut mitään sellaista. Minullekin kelpaisi käytetty polkupyörä. Ja missäpäin Siltakadulla ja minkäniminen liike? Onko Heinolassa kierrätyskeskusta?
Torppa on Vierumäenkadulla Tommolassa.
- jtyrteeee
Juuri näin; kun heinolalaisille tulee asiallinen kysymys, väki vaikenee :( Muuten kyllä huudetaan pää punaisena ja turpa auki. Olette kyllä aika "sankareita". Melkein käy kateeksi teidän ÄO:ta...olisi varmaan helpompaa elää tuommoisena, eipä huolta huomisesta eikä yleensäkään mistään!
- nippuside on elämä
Kysy Raiderilta.
- NainenM
Kannattaa lukea kauppojen ilmoitustauluja, itse löysin hyvän pyörän ja edullisesti.
- MiesN.
Kannattaa katsella kauppojen pyörätelineitä, itse löysin hyvän pyörän ja edullisesti
- PoikaT
MiesN. kirjoitti:
Kannattaa katsella kauppojen pyörätelineitä, itse löysin hyvän pyörän ja edullisesti
sait muuten halvalla.
- Naksula
Googleta nimi Satu Kuisma, Heinola, kansalaisopisto
Hänellä on takapiha täynnä tarpeettomia polkupyöriä, ehkä sieltä joutaa yksi tai kaksi myyntiin tai poisannettavaksi. - ojiek
Meidän pojan pyörä varastettiin pihasta joulu-aatto yönä. MAXIM 626 väri sininen /hopea. Olisiko kenelläkään tietoa mistä saataisiin pyörä tilalle käytettykin käy. 8 vuotiaalle 20-24 tuumainen. Odotetaan vastausta...!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei803529Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin
Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss1071792- 1061102
- 991075
- 60923
Priden osallistujamäärä suuri pettymys!
Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate164840- 42836
IS Viikonloppu 28.-29.6.2025
3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit57791Joku kysyy
Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g59769Kannan sinua mukanani
Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii28735