Miten saisin vanhemmat ostamaan mulle removyl-pillereitä?

Anooo

Eli miten saan mun vanhemmat ostamaan mulle removyl-pillereitä? Ne on nyt tarjouksessakin nimittäin 6.95€ kokeilupakkaus. Äiti ei suostu ja isältä en oo kysyny enkä aijokkaan. Mä todella tarvitsisin niitä. Oon kuullu niistä pelkkää hyvää ja oon tarjoutunu maksaanki sen kokeilupakkauksen, mut se ei vaan jostain syystä suostu. Oisko mtn ehdotuksii joilla saisin sen suostumaan? Pyydän tooooosi kipeesti apuu. Ja laihdutusvinkkejä saa tietenki aina antaa! :)

- Anooo

5

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

Removyl pillerit on täyttä humpuukia.

• täti....

Noh, minkäs ikäinen nyt ensinnäkään olet? Nuorille ei välttämättä ole terveellisiä (jos lie kenellekään) nuo poppakonstivalmisteet. Oikotietä ei valitettavasti ole. Toinen kysymys kuinka pitkä olet ja kuinka paljon painat? Oletko oikeasti ylipainoinen, vai tuntuuko vain siltä jos kaverisi ovat tikkuja?
      Voin sanoa, aikuisiässä tosin mm. 20 kiloa laihduttaneena, että siihen on hyvin yksinkertainen resepti. Tosin se vaatii itsekuria ja järkeäkin, ettei mene yli. Eli syö vähemmän liiku enemmän. Limpparit, energiajuomat, karkit, suklaa, sipsit, jäätelö, kahvileipä jne. pois, kerran viikkoon vahän jotain noista. Syö oikeaa ruokaa, tumma leipä vaalean tilalle. Salaattia, kasviksia ja hedelmiä. Syö vasta kun on nälkä. Juo vettä litra puolitoista päivään. Liiku päivittäin, pyöräile, käytä rappuja, älä hissiä. Ihan näitä perusjuttuja.
      Mutta ruuan älyttömään pihistämiseen ei pidä ruveta, elimistö ei sitten toimi niinkuin pitää.

• Anooo

Olen 13v ja 164cm 93kg... että ihan oikeasti ylipainonen oon. Oon kyl koittanu olla syömättä karkkeja yms, mut ei se kyl vaan auta.

• ...
        Anooo kirjoitti:

Olen 13v ja 164cm 93kg... että ihan oikeasti ylipainonen oon. Oon kyl koittanu olla syömättä karkkeja yms, mut ei se kyl vaan auta.

Olet kyllä ylipainoinen, mutta et sinä millään pillereillä laihdu. Vanhempasi ovat ihan oikeassa kun kieltävät moiset, ne eivät sovi edes terveelle aikuiselle, saati sitten lapselle. Mene juttelemaan kouluterkkarin kanssa, niin hän neuvoo painonhallinnassa.

• täti...
        Anooo kirjoitti:

Ei siihen riitä, että yrittää olla syömättä karkkeja yms. Pitää myös tehdä niin. Laihduttaminen on useamman kuukauden, melkein vuoden projekti. Eli uusi elämäntapa. Käyhän tosiaan niinkuin nimimerkki ... sanoi, terkkarilla. Ehkä hän voisi auttaa sinut alkuun esim. netin ilmaisen Kiloklubin (kiloklubi.fi) kanssa. Tai jos itse osaat. Siellä voi täydentää ensin omat tietonsa ja sitten merkata syömisensä, liikuntansa, painonsa vaikka päivittäin tai viikottain ja näkee käyrältä suoraan edistymisen. Minusta siellä oli mukavaa, kun voi tehdä etukäteen päiväsuunnitelman, niin ei tullut syötyä liikaa. Minulle ainakin tuo merkkaaminen auttoi pysymään rytmissä.
        Laihduttamisen vaatii sen, että se lähtee itsestä se aloittaminen. Toinen ihminen tai mikään ihmelääke sitä ei tee. Omalle peilikuvalleen kun tarpeeksi suuttuu niin siitä se alkaa.

Pidän peukkuja sinulle!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      25
      3770
    2. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      542
      2762
    3. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      53
      2290
    4. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      212
      2261
    5. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1799
    6. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      219
      1540
    7. Kiantama kartelli

Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip
      Suomussalmi
      53
      1512
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      97
      1399
    9. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      62
      1261
    10. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1204
    Aihe