Ikinä en ole olut sellainen ihminen joka olisi romantiikasta juurikaan välittänyt. Meillä on kolme lasta, olen juossut töiden ja kodin väliä monta vuotta.. Eipä olla juurikaan muuten ehditty toisesta välittää kuin silloin tällöin pikaset lukkojen takana.. Tämä on ihan normaalia, nyt kuitenkin olen pienimmän kanssa kotona ja naapuriin muutti kolmilapsinen perhe, olen tuon perheen äitiin tutustunut ja kahvittelemme harva se päivä.
Tämä äiti kertoo, kuinka hänen miehensä tuo kukkia kotiin, vie hänet syömään.. Järjestää hotelliviikonlopun.. Heille tulee mummo hoitamaan lapsia siksi aikaa. He halailevat ja koskettelevat toisiaan, suutelevat ja pitävät kädestä.
Minä jos omaan mieheeni kosken kun joku muu näkee hän hivuttautuu kauemmas, noloissaan on jos kädestä otan kiinni. rahanhukkaa on kuulemma tällaiset itsenä hemmottelut joista olen hänelle kertonut ja sanonut että minäkin tahtoisin tuollaista..
Nyt on taas mennyt kaksi viikkoa, eikä mieheni ole halunnut minua vaikka olen koettanut olla lähellä ja herätellä, ehdotellut etc..
On mieheni minulle sanonut ettei heillä ollut kotona tapana pitää toista hyvänä, ei edes koskea, mutta silti, olemme olleet yhdessä jo yli kymmenen vuotta ja edellleen hän ei koske minuuun keskellä päivää, ei halaa ei mitään...
Tahtoisin romantiikkaa, halauksia ja suukkoja, tahtoiin iltaisin katsoa televisiota hänen kainalossaan.. Minulla kyllä on tapana kosketella ja pitää hyvänä häntä.
Hän vaan ei osaa olla lähellä.
Kuinka saisin enemmän hellyyttä? tahdon olla sylissä, tahdon saada suukkoja.
Kuinka opettaa mies pitämään naista hyvänä?
Kuinka opettaa mies pitämään hyvänä?
3
381
Vastaukset
- rilla-milla
No nyt olisi hyvä , että tapaatte perheenä toisianne , vertailematta ja ilman kateutta . Niinhän se menee , että ihminen peilaa toisesta omaa käyttäytymistään ja tuossa naapuriperheessä teille olisi myönteinen peili . Sinun ei tarvitse sanoa näitä hyviä ominaisuuksia ääneen miehellesi vaan hänen tulee itse ne huomata ja imeä omaan käytösmalliinsa , jos hoputat , että katso nyt miten ne elää ja on , saat vaan huonoa aikaan .. odota rauhassa .
Kotona opittuja mallejakin voi poisoppia ,kun vain tahtoo . Voit itsekin tehdä jotain typerää , mikä teillä oli tapana ja saada miehesi silmät avautumaan .
Anna aikaa hänen muuttua ja huomata . Huolehdi itsestäsi .
Mitä jos sopisitte kerran kk ssa vaihtavanne naapurin kanssa hoitovuoroja ja menisitte puolisoina jonnekin kahdestaan ... onko lapsenne sen ikäiset , että tulisivat juttuun .. - tuhannen kiemura
Tämä minun viestini kuulostaa varmaan roisilta ja radikaalilta,mutta kerronpa kuitenkin.
Aloin tuntea itseni itsestäänselvyydeksi oltuamme yhdessä kahdeksan vuotta.Mieheni normaalit hellyydenosoitukset hiipuivat päivä päivältä.Onneksi tartuin kuitenkin heti asiaan ja huomauttelin,että missäs herran suukot ja pikkuhiplaukset oikein luuraavat?Mies sanoi,ettei ole kiinnittänyt asiaan huomiota ja että onko sillä niin suurta merkitystä kun tässä nyt kuitenkin ollaan kasvotusten joka päivä.Vastasin,että ON!!Sanoin myös,ettei piparille ole asiaa jos tässä kerran aletaan pelleilemään ,etteikö muka arkihellyyttä tarvita kun sitä on aiemminkin ollut.Pidin sanani.
Olin todella tuskissani koska olisin niin halunnut rakastella ,mutta päätin näyttää etten ole mikään itsestäänselvyys.Tätä kesti kuukausitolkulla.Ukko ihmetteli,että mikäs nyt.Sanoin vaan aina sängyssä lähestymisyrityksen tapahduttua,että hänhän ITSE sanoi,ettei arkihellyydellä ole enää mitään merkitystä.Että mennään sitten miten herra haluaa .Ollaan ilman.Hän oli väliin pahoillaan,mutta turha siellä vällyn alla oli alkaa vikisemään,myöhäistähän se.
Kävihän siinä niin,että ajan kuluessa miehellä alkoi palaa pinna kun ei saanut.Kehtasi sitten vielä alkaa huutamaan,ettei häntä kiinnosta teenkö mä hänelle ruuat,töihin eväät ja siivoan kotia ,sillä hän haluaa seksielämän takaisin.
Ahaaaaaa!Siis häntä ei kiinnostanutkaan aiemmin niin arvostamansa panokseni hänen ruokkimiseensa ja kotitöihin.
Eihän siinä mitään.EI TODELLAKAAN tarvinnut pariin seuraavaan kuukauteen odottaa pestyjä pyykkejä,hyviä ruokia(makkaraahan sai ostettua päivittäin kaupasta,heh).Kysyinkin häneltä useaan kertaan,etteikö vaimon hyvinvointi vieläkään askarruta eikä TODELLAKAAN kiinnosta,ei edes leipä ja makkarapaketin äärellä vaikka ties kuinka monetta viikkoa??Että onko hän valmis menettämään kaiken vain siksi,ettei hän muka viitsi muutaman kerran päivässä halata ja pussata ohimennen,NIINKÖ??
Me riitelimme loppujen lopuksi tästä kaikesta melkein kaksi vuotta,voitko kuvitella.
Kerran haettiin jo avioeropaperitkin,joita ei kuitenkaan koskaan täytetty.
Joten,sen tuhannennen riidan jälkeen kysyin vielä kerran häneltä,että TAHTOOKO hän rakastaa ja kunniottaa minua?Tahtooko hän arvostaa MINUN tarvettani tulla hellityksi ja kosketetuksi arjessa.Tahtooko HÄN saada minulta rakkautta,seksiä,hyvää ruokaa ?VAI,haluaako luopua kaikesta siitä?
Hän vastasi,ettei halua luopua.
Lopun varmaan ymmärrätkin;hän vihdoinkin tajusi,kuinka pienestä asiasta,pelkästä huomiotta jättämisestä,lähti liikkeelle tällainen lumipalloefekti.Avioeron partaalle,voi hyvänen aika!
Nyt suhteemme on kunnossa,rajujen oppituntien kautta.Moni olisi luovuttanut.
En anna tätä mallia mitenkään ohjeeksi kenellekään,mutta radikaaleilla teoilla voi saada aikaan ihmeitä.Jokainen soveltakoon omansa.
Tarina on tosi. - miehet huoh
mua ärsyttää kans sama miehessä. ja sitten kans toi että miestä pitää opettaa tekemään asioita joiden pitäs olla itsestäänselvyyksiä.
vai miten joku vois sanoa, että suhteessa ei ole itsestäänselvyys pitää toista hyvänä jos toisesta kerran välittää?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2484078Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1282343Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411491
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39968Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein129958- 77949
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!335889Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8867J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62790