käärme susta on tullu sen kanssa. Seura tekee kaltaisekseen.
Näe ja tunnen
12
182
Vastaukset
- Noin se menee
Sairaat ja kierot ihmiset menevät yksiin ja tulevat entistä pahemmiksi.
- millainen'
Toivonkin, että voisin vielä joku päivä olla yhtä positiivinen asioiden suhteen, kun joskus aikanaan. Hän löysi itselleen aikamoisen korkkiruuvin
- myrkkykäärme
Ruoskasi heiluu kuin vihainen käärme. Sen niljakas nahka selkääni repii. Sen pistävät hampaat vertani juovat. Heiluta, heiluta ruoskaasi herra!
- oonkohan nähnyt
Jos näet unessa kokoon kiertyneen käärmeen, se merkitsee vaaraa ja vankeutta; se merkitsee myös sairautta ja vihaa. Käärme unessasi voi tarkoittaa myös sitä, että puolisosi saattaa pettää sinua.
- entäs jos
jos se onkin puntussa?
- muista tämä
entäs jos kirjoitti:
jos se onkin puntussa?
Iso käärme, joka kohoaa maasta hyökätäkseen kimppuusi, merkitsee voimakasta naispuolista vihollista, jonka välttäminen on hyvin vaikeaa. Jos se yrittää vahingoittaa sinua, mutta ei onnistu siinä, varo oikeassa elämässä vilpillisiä ylistyksiä.
- 1+3
muista tämä kirjoitti:
Iso käärme, joka kohoaa maasta hyökätäkseen kimppuusi, merkitsee voimakasta naispuolista vihollista, jonka välttäminen on hyvin vaikeaa. Jos se yrittää vahingoittaa sinua, mutta ei onnistu siinä, varo oikeassa elämässä vilpillisiä ylistyksiä.
Stop stop stop.... Käärme voi merkitä muutakin, se on ihan unen näkijästä kiinni, millainen tulkinta osuu oikeaan. Jos esim. pitää käärmeistä, tulkinta on ihan eri.
- '
Olipa ilkeä viesti!
- peacepeace
Kyllä, mutta usein ihan realismia! Minne se lempeä ja hellä ihminen katosi?
Vai pitääkö arjen olla jatkuvaa riitaa ja mustasukkaisuutta?
- paistaako jokin
Entäpä jos olet vain kateellinen?
- ap
jotkut ihmiset ei vaan tule toimeen keskenään. Se paistaa sitten läpi kieroiluna ja sellansena pelinä.
- Kenestä?
Kenen kanssa??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242461Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3482077Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261922Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101743Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581528Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121062Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181049- 55910
- 63895
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2858