Koiran paskattajien paratiisi

Siisti Simo

Sehän tämä Nokia on. Ei mitään väliä mihin paskatetaan piskit.

Sori, oli ihan pakko, kun taas oli joku väännättänyt piskillään tortut tuohon mun "koirankakkaroskis" -tarralla varustetun roskiksen viereen.

Voisiko vähän käyttää järkeä, että ei jätettäisi paskoja hoidetuille alueille, kuten esim omakotitalojen pensasaitojen viereen, eikä tietenkään jalkakäytävälle. Koirat verolle ja sillä rahalla töitä jollekin työttömälle koiran omistajalle - paskojen siivoajana. Töitä riittäisi.

Toki jos on paskan keskellä tottunut elämään, niin eihän sitä sellaiselta voi vaatia siisteyttä.

39

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nju445

Tottahan toki kerätään, lakikin jo edellyttää että lemmikkinsä jätökset noukkii pussiin ja sujauttaa sitten sinne roskiin. Koiranomistajana olen sitä mieltä että jokainen joka ei näin tee on velliperse kusipää joka joutaisi hyvin ampua pois maailmaa pilaamasta.

• koiraton/kaakiton

Mitä koiranpaskoista noi hevosenpaskat on paljo pahempia ja isompia... ja yhdenkään omistajan en oo nähny ottavan kaakkinsa paskoja mukaansa tai ees potkivan ojan puolelle..

• KOIRAVERO !
        koiraton/kaakiton kirjoitti:

Mitä koiranpaskoista noi hevosenpaskat on paljo pahempia ja isompia... ja yhdenkään omistajan en oo nähny ottavan kaakkinsa paskoja mukaansa tai ees potkivan ojan puolelle..

...

• Jotain hyödyllistä
        KOIRAVERO ! kirjoitti:

...

Pysäköinnin valvojat keräämään paskaa puskista !

• En vihaa koiria vaan

Jotkut valittavat että on koiranvihaaja jos valittaa niiden jätöksistä. Eihän se ole koiran syy jos on asennevammainen omistaja. Vihaan asennevammaisia koiranomistajia.

• on on äläkä kysele

Kyllä se vaan on niin että yksi viidestäkymmenentä kerää koiran jätökset pois ihan törkeästi tuodaan koira tarpeilleen toisten portille ei paskan vertaa välitetä mennään nenä pystyssä kuin maailman omistaja .

• Lumitöissä

Paikallinen siiderivalas paskatti koiraansa naapurin olohuoneen ikkunan alla, joten kehotin häntä keräämään jätökset pois... kehotin vielä uudelleen johon sain vastauksen, että: "Ei ole tapana keräillä". Eipä taida olla paljon muitakaan tapoja. Että tällainen sivistyksen taso tässä kylässä.

Ja "korankakkaroskis" oli vieressä.

• kakat keräävä

yleensä on niin,että mitä suurempi koira sen varmemmin kakat jätetään keräämättä.ei luulis olevan kovin iso homma kuljettaa muovipusseja mukanaan.omistajat,jotka eivät kerää jätöksiä taitavat muutenkin olla hälläväliä tyyppejä,ovat tottuneet siihen,että muut hoitavat hommat heidän puolestaan!

• eteläääää

Oman talonkin eteen paskannetaan ihan jatkuvasti. Mietin että auttaisko vale valvontakamera mitään? Ja leimautuuko höperöksi?

Mikä kohu olikaan kun pari kesää sitten joku juoppo oli paskonut bussikatokseen.Siis yksi paska.
      Koirat saa paskata ihan miten vaan joka päivä

• Ylpeetä väkee

omakotiasujat nokialla vaikka olette korvianne myöten veloissa.Eikö olisi parempi miettiä niitä lainojen lyhennyksiä kuin jotakin koiranpas.......

• S-Simo
        Ylpeetä väkee kirjoitti:

omakotiasujat nokialla vaikka olette korvianne myöten veloissa.Eikö olisi parempi miettiä niitä lainojen lyhennyksiä kuin jotakin koiranpas.......

Eiköhän se olisi sinunkin aika alkaa miettiä lainan lyhennyksiä ja jättää koiran passkattaminen vähemmälle. Mulla ei ole velkaa

• ....

Juu, eihän se ole elukan syy jos on asennevammainen omistaja.

• suomee kehiin

jaaaaaahas ens viikolla terästetyt herkkumakkarat taas käyttöön. niin eiköhän ala koiranpaskat vähenemään , kun ¨pelkkä hihna ei paljon paskanna , vieläkö sais näille koirankusen täyttämiin ihmisaivoihin jotain järkeeeeeeeeee. ettei mun postilaatikon varsi ole **** ***** kusetuspaikka. voipi olla sielläkin tulossa namu yllätys. jotenka katoppa mihinkä piskisi kusetat , ***** idiooooootti.

• SUOMEE1

SULLE ON MUN SAUNAN TAKANA PAIKKA VAPAANA.JOSPA NÄENKIN SUN TIPUTTELEVAN NIITÄ HERKKUMAKKAROITASI,NIIN TAKUUVARMASTI SYÖT NE ITSE.

• suomeee neniin

tanhuankadullako niitä herkkumakkaroitas kylvät? viikko sitten löyty makkaranpaloja muutaman metrin välein tanhuankadulta,päällisin puolin niissä ei mitään näkynyt,korjattiin talteen ettei vaan mene koiran tai jopa lapsen suuhun.suomee kehiin,jos olet tosissas niin sairas olet päästäs ja ilomielin sua syötän jos kiinni sut saan.

• makkaraperunaaaat
        suomeee neniin kirjoitti:

tanhuankadullako niitä herkkumakkaroitas kylvät? viikko sitten löyty makkaranpaloja muutaman metrin välein tanhuankadulta,päällisin puolin niissä ei mitään näkynyt,korjattiin talteen ettei vaan mene koiran tai jopa lapsen suuhun.suomee kehiin,jos olet tosissas niin sairas olet päästäs ja ilomielin sua syötän jos kiinni sut saan.

katoppa löysit ne makkaranpalat jotka maistuivat ihan nokian kumilta grilliateriassa, jotenka ne lensi pitkin katua,hyi helvetti. ei nokialla osata edes tehrä kunnollisia makkaraperunoita.

ps olisit pistänyt ne grilliin , ehkä olisi kumin maku hävinnyt ja vitusti sinappia.

• SUOMEE2
        SUOMEE1 kirjoitti:

SULLE ON MUN SAUNAN TAKANA PAIKKA VAPAANA.JOSPA NÄENKIN SUN TIPUTTELEVAN NIITÄ HERKKUMAKKAROITASI,NIIN TAKUUVARMASTI SYÖT NE ITSE.

onko puudelis hyvä nuoleen muijas pesää, kun noin kuumana käyt vitun tuhkamuna.

• suomeee neniin
        makkaraperunaaaat kirjoitti:

katoppa löysit ne makkaranpalat jotka maistuivat ihan nokian kumilta grilliateriassa, jotenka ne lensi pitkin katua,hyi helvetti. ei nokialla osata edes tehrä kunnollisia makkaraperunoita.

ps olisit pistänyt ne grilliin , ehkä olisi kumin maku hävinnyt ja vitusti sinappia.

teuton vanhalta kurpaltako ostit makkaraperunat? hyi helwetti,ei olis kyl ollu pelkoo että edes koira niitä syö..mut sulle näköjään maistuu.

• Syökää itte syöttit

Hei rakas kannsakulkija. Oletko mitettinyt että joku luonto kappale syö ne? tai lapsi? tai jonkun kissa? Eihän se ole koiran vika jos omistaja ei saa koiransa paskoja kerättyä!!! Jos joskus nään jonkun kylvämässä tälläisiä "syöttejä" niin pidän huolen että tämä henkilö syö niitä itse! Koska tossa hommasta kärsii moni muukin kuin just se koiran omistaja kuka ei kerää niitä kakkoja.. Kamalaa edes ajatella jos joku lapsi söis ne! Mieti sit olisit osallisena sen lapsosen kuolemaan.

• suomee kehiin
        Syökää itte syöttit kirjoitti:

Hei rakas kannsakulkija. Oletko mitettinyt että joku luonto kappale syö ne? tai lapsi? tai jonkun kissa? Eihän se ole koiran vika jos omistaja ei saa koiransa paskoja kerättyä!!! Jos joskus nään jonkun kylvämässä tälläisiä "syöttejä" niin pidän huolen että tämä henkilö syö niitä itse! Koska tossa hommasta kärsii moni muukin kuin just se koiran omistaja kuka ei kerää niitä kakkoja.. Kamalaa edes ajatella jos joku lapsi söis ne! Mieti sit olisit osallisena sen lapsosen kuolemaan.

hehheh puudelin omistajat luulevat vähän liikoja itsestään , voipi olla että sinä syöt niitä koiranpaska kasoja kun olet jo kanveesissä alta aikayksikön

• mihin kehiin?
        suomee kehiin kirjoitti:

hehheh puudelin omistajat luulevat vähän liikoja itsestään , voipi olla että sinä syöt niitä koiranpaska kasoja kun olet jo kanveesissä alta aikayksikön

Väärin! arvaa uudestaan.. XD Onko kaikki koirat puudeleita? On sullakin oudot koirat.. O.o

BTW. tällä hetkellä ei ole koiraa, mutta aina olen huoletinut kaikki "roskat" luonnota pois! Tee sinäkin samoin! Olen keräilly muiden jättämiä lasipulloja ja tölkkejä, kun ei ne kutenkaan osu sen jättäjien "omaan nilkkaan".. Mut jos ihmiset on noin lyhyt näköisiä, kuin sinä niiden puudeleiden kans, niin ei sille mitään voi jos älykkyysosamäärä on sama, kun kastemadon ruumiin lämpötila. Mut saa ainakin naurut jos ei muuta.. Päivän piristys kun käy näitä palstoja lukemassa.. :D

• kaka on jes

Nokia tarkoittaa virolaisittain eestiksi moldovalaisittain murtaen koiranp-askaa. Joten asiaa!

• Koira ihmeinen

Ymmärrän sen että ihmiset ihnoavat sitä jos koira paskoo suoraan portin pieleen tai hoidetulle alueelle tai alueelle jossa on roskiksia tarjolla. Mutta jos koira paskoo ojaan niin en tajua miksi se pitäisi sieltä nyppiä pois. Eikö paska kuulu luontoon? ja se maatuu. Enpä ole nähnyt ketään keräämässä city jäniksien paskaa tai kissan paskojansa. Minua enemmän ärsyttää tupakan tumpit, lasinsirut ja muut roskat jotka ei maadu! Kun ne sais eka pois niin näyttäs paljon siistimmältä! Palatakseni vielä aiheeseen, että kyllä se on siellä hihnan pitäjässä se vika jos sitä paskaa ei saa sinne pussiin. Mutta ymmärrän myös turhautumisen siihen kantaa sitä pussia koko lenkin ajan kun roskiksia ei ole tarpeeksi tarjolla!

• luonnonmukaista

Ottakaa koiran kakit talteen ja käyttäkää lannoitteena ni ei tarvi erikseen käydä ostamassa kanankakkia.
      Myrkkysyöttien levittäjille niin pienenä vihjeenä-ei ole terveellistä jos ajattelee kroppansa kuntoa.
      Jos koiran kakit noin ärsyttää niin menkää vaikka psykiatrille kertomaan asiasta,saatte kylläkin lähetteen Pniemeen.

• suomee kehiin

aijaa täällä on toinenki puudelin omistaja uhoomassa . meneppä nyt kotia vaan mammas viereen kyhnyttämään , ettei sulle tule pitkän sairaslomaa.

• wien 2012
        suomee kehiin kirjoitti:

aijaa täällä on toinenki puudelin omistaja uhoomassa . meneppä nyt kotia vaan mammas viereen kyhnyttämään , ettei sulle tule pitkän sairaslomaa.

Tänään olin kävelyllä ,ja kun ei ole aurattu hetkeen,niin näitä koiran jätöksiä oli noin puolen metrin välein.Onko nämä koiran omistajat täysiä idiootteja vai mistä tämä johtuu.No ei tätä voi yleistää koska noin öbaut 3% koiran omistajista poistaa jätökset.
        Mihinkähän nämä koiran omistajat itse paskoo,varmaan samallalailla kuin koiransa.

• koira tulossa..
        wien 2012 kirjoitti:

Tänään olin kävelyllä ,ja kun ei ole aurattu hetkeen,niin näitä koiran jätöksiä oli noin puolen metrin välein.Onko nämä koiran omistajat täysiä idiootteja vai mistä tämä johtuu.No ei tätä voi yleistää koska noin öbaut 3% koiran omistajista poistaa jätökset.
        Mihinkähän nämä koiran omistajat itse paskoo,varmaan samallalailla kuin koiransa.

Luulen että ne koiranomistajat jotka jättävät paskat tien poskeen jättävät kaiken kotonaankin kuin "koira paskan puostaan". Mutta osalla taas on näistäkin "syy" jättää. Kakka roskiksia lisää niin ei tarvi sitä pussia kiikutella ympäriinä tai heitellä luontoon. Roskiksien lisäännyttyä voidaan sanoo että se on aivan omaa tyhmyyttä jos niitä ei saa sen jälkeen siivottua pois.

Mutta muistakaa että meitä 3% vituttaa aivan hirveesti, jos meille tullaan lenkeillä aukomaan päätä kun ei kerätä paskoja pois. Niin sillon mekin saatamme jättää ne sinne tien viereen ihan vaan silläkin, että annetaan sit joku "syy" siihen valitukseen mitä mekin 3 % kuulemme!

• Siisti.kari

Pinsiöntien 26 usein kissat kusee rappukäytävälle.

• SUOMEEKO KEHIIN

TUU NY MUN KÄTTENVOITEEKSI IHAN VAAN HETKEKSI NIIN ET VAIVAUDU SEN JÄLKEEN INISEEN KOIRANKASOISTA........IDIOOTTI.....

• suomeen paikalle

kyllä sun on parempi vaan tottua siihen, että sinä olet se jonka naamavärkki siellä koiranpaskassa muhii.kyllä nämä puudelien ja hevosten kokoisten pikien omistajat ovat vitunlaiskoja ja kovia uhoon.

• suomee neniin
        suomeen paikalle kirjoitti:

kyllä sun on parempi vaan tottua siihen, että sinä olet se jonka naamavärkki siellä koiranpaskassa muhii.kyllä nämä puudelien ja hevosten kokoisten pikien omistajat ovat vitunlaiskoja ja kovia uhoon.

oon puudelini kans ootellu mut ei ole vieläkään kukaan tullu syöttään pashaa tai antaan neniin..mut,ootellaan...

• Mauhahahahah
        suomeen paikalle kirjoitti:

Puudeli fani taas uhoo... Ja mikä on piki? XD

• pinsiönt pena

Koiiranomistajat ovat noin yleisesti ottaen ympäristöä likaavia terroristeja, joille ei saa sanoa mitään pahaa..... Olen sitä mieltä, että nykyisen ympäristöhysterian aikana tulisi myös koiranomistajillle määrätä erillinen ympäristöhaittavero. Samoin kuin nykyään on jo tapana mm. ympristöä saastuttavien tehtaiden ja yhteisöjen kohdalla. Ympäristövalvonta hoidettaisiin yksityisillä parkkifrirmoilla, jotka innostuneena varmasti ottaisivat lisätienistit hurraten vastaan. Ja varmasti olisivat aktiivisia hoitamaan kakkavalvontaa pitkin kaupungin katuja ja puistoja. Ja myös työttömät saisivat töitä ja olisivat iloisia mukavasta ja palkitsevasta ulkotyöstä.

• ippeli poika

Turhista koirista päästävä eroon.Helpottuis samalla *****-asiakin.Miettikääs miten paljon turhat koirat syövät sapuskaa?Monissa maissa ihmisiä kuolee nälkään.Turhien koirien syömä ruokamäärä,sillä saisi ruokittua suuren määrän ruoan puutteessa olevia ihmisiä.
        Miettikääs tätä,te koirien perään kuolaajat!

• aika yli meni ippeli
        ippeli poika kirjoitti:

Turhista koirista päästävä eroon.Helpottuis samalla *****-asiakin.Miettikääs miten paljon turhat koirat syövät sapuskaa?Monissa maissa ihmisiä kuolee nälkään.Turhien koirien syömä ruokamäärä,sillä saisi ruokittua suuren määrän ruoan puutteessa olevia ihmisiä.
        Miettikääs tätä,te koirien perään kuolaajat!

Miten määritellään turha koira? Ja jos olet noin huollissasi niistä jotka käsrivät nälkää niin käy ostaan koiran nappulaa ja lähetä sinne. Tai sit lähetä rahaa. Mut mun mielestä Suomessakaan asiat ei ole niin hyvin, että voitaisiin aloittaa auttaminen ulkomaista. Jos hoidetaan ensin oma pesä kuntoon.

• iso musti

Kun ette kerää niitä kakkoja talteen niin aina joku veijari kyllästyy jossain ja heittää lasin sirpaleita ojaan tai heinikköön.
      Siis oikeasti se sellainen hiljasen miehen kosto koiran omistajille koirien kautta. valitettavaa mutta totta.

• Oikeammin

Tätä vertailua koiran kakka vastaan lasin sirpaleet en ymmärrä.

Todellisuudessa se on just sama ihmistyyppi joka paskattaa koiransa kadun varteen JA syytää myös ne roskat sekä lasinsirut sinne. Siisti ihmistyyppi kerää pois koiran jätökset eikä myöskään syydä roskia tai riko pulloja.

• minä vain

Olen seuraillut lenkillä ollessani, ettei kenelläkään edes isomman piskin omistajalla ole mukanaan mitään koiranpaskapussia. Ihmettelen tätä vastuuntunnottomuutta. Älkää pitäkö rakkeja jos ette jätöksiä osaa siivota. Inhottaa ulkoilla ja lenkkeillä, kun teiden molemmilla puolilla koirien jätöksiä. Ihmettelen onko ihmiset niin tyhmiä, laiskoja tai vaan mitä lienevät, kun mikään ei mene korvien väliin. Jatkossakin katson omistajan naamaa, että puuttuuko järki.

• suomee neniin

niin,murheita on meillä kaikilla..suurin osa taitaa näistäkin kirjoittelijoista olla vain provoilu mielellä liikkeellä,näin uskoisin.itse en kerää koirani jätöksiä,koska se tekee tarpeensa metsään.tottakai jos esim.omakotialueella paskattaa koiransa tien viereen niin se on siitä järkevää kerätä pois.ESIMERKKI elämästä koiran kanssa ulkona:olen koirani kanssa lenkillä,METSÄSSÄ , koira on kytkettynä niinkuin järjestyssäännöt sanovat.on talvi,ja metsää risteilevät lähinnä koiranomistajien tekemät polut.vastaan polulla tulee nainen ilman koiraa ja huomaa kun koirani tekee tarpeitaan polun vieressä umpihangessa.jatkan matkaani,jolloin tämä rouva huutaa perään,etkö siivoa koirasi jätöksiä?vastaan EN koska olemme keskellä METSÄÄ joten ei niitä täältä tarvi siivota.tämän jälkeen saan kuulla olevani suurinpiirtein se joka paskattaa koiransa hänen kotiportin pieleen..että näin.kysyin vielä rouvalta että käykö hän täällä metsässä kesäisin? ei kuulemma käy kun on niin paljon hyttysiä..mitä niille hyttysille pitäis tehdä? HÄ? TÄ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      138
      3809
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2944
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      8
      1855
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      5
      1588
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1069
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      914
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      854
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      764
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      64
      724
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      22
      708
    Aihe