Paljonko liikutte päivässä?

fgs

Kysymys tulikin jo..

9

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juppepossu

no mieti!

• jasmiiiina

2-3h, yleensä se pari tuntia

• _Tiikeri_

2-6 tuntia, tänään on mennyt viisi, eilen saman verran - riippuu töiden ym. määrästä. Yksi lepopäivä/2vko yritän pitää.

• liikunnan rakastaja

Jännä kyssä, mut voisha sitä vastatakki, ku muut vastailee nii lyhyesti.. mut siis mie liikun arkisin just ensin aamulenkeill n. 1 tunti, sitten työmatkat menopaluu yhteensä kävellen 10km, ja sit viel iltasella lenkkeilyy 3 tuntii... et nyt vähän kiireit, nii en siks ehdi enempää, mut sit ku vähenee kiireet, nii sit taas juoksemaan.. :)

• himoliikkuja(ko)

yleensä silleen et poltan 1000 kcal, käyn tunnin spinningis, lihaskunto ryhmäliikuntatunti, 8km kävelyy ja sit juokseen viälä tunniks jos jaksaa. yhen lepopäivän pidän spinningistä yleensä viikossa, joskus kaksikin :)

• mer

En enää oikeastaan yhtään, koska kroppa ei jaksa, lihasvoima on ihan olematon. Enkä mä jaksa välittää. Paino tippuu, aiemmin hankitut vähätkin lihakset surkastuu ja mua vähän ehkä väsyttäis.

• ;(SOSAAAAD

Ja sä et tajuu hakeutua hoitoon? Eiks sun päässä hälytyskellot soi, ettei toi oo normaalia? Joo ei ehk tääkää oo normaalii et itekkään pyörin näillä palstoilla mutta... Oot jo niin laiha, ihan varmasti ♥

• mer
        ;(SOSAAAAD kirjoitti:

Ja sä et tajuu hakeutua hoitoon? Eiks sun päässä hälytyskellot soi, ettei toi oo normaalia? Joo ei ehk tääkää oo normaalii et itekkään pyörin näillä palstoilla mutta... Oot jo niin laiha, ihan varmasti ♥

Kyllä mä olen hakeutunut hoitoon jo paljon parempikuntoisena. Sen tiiviin hoitosuhteen saaminen vaan kestää valitettavan kauan, kun ei ole enää nuori, että ehtii mennä aika syvälle siinä odotellessa.

• no infierno

en yhtää, oon lomalla. Kunto repsahtaa eikä huvitaliikkua. Mitä ny kotitöitä teen. Arkena 3 x/ vko kuntosali 3 km kävely 5 x/vko.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4419
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3283
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      33
      1058
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1016
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      11
      1014
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe