Nainen, haluatko oikeasti tietää miksen ole sinua vielä treffeille pyytänyt?
Sinusta se ei missään nimessä johdu. Syy on masennus ja uupumus, vuosia vaivanneet selvittämättömät probleemat, jotka minua sisältä käsin piinaa, ja ovat jo vuosia uuvuttaneet. Olen oppinut peittämään ne aika hyvin vuosien varrella ja elämäänkin niiden kanssa, mutta minulla ei ole voimia antaa sinulle 100% energiastani. Riittäisikö sinulle vähempi? Minulle se ei riitä, joten jatkan kärvistelyä ja odotan ihmeitä.
Odotatko treffipyyntöä?
49
1300
Vastaukset
- 4+11
Jos olisin hän, niin mulle riittäisi vähempikin, ja mulla itselläni riittäisi annettavaa.
Mutta et ole, meillä on hiukan kinkkisempi kuvio.
Et voi tietää, jos et ota selvää. Jos avaan jaksat, lopeta ihmeiden odottelu, tee niitä :).- ei läsnä..
Jotenkin noista numeroista kummasti vääntää itselleen sopivia ja sitten alkaa hyrrä sisällä liikehtiä.
Rakkaus, niin kaunis sana. - 4+11
ei läsnä.. kirjoitti:
Jotenkin noista numeroista kummasti vääntää itselleen sopivia ja sitten alkaa hyrrä sisällä liikehtiä.
Rakkaus, niin kaunis sana.Tällä kertaa numerot tuli suoraan tuosta alhaalta, älä turhia vääntele, ei ne tarkoittaneet mitään.
- bbb
Mikähän on se ihme jota odotat...?
Ja jos tämä olisi mulle niin en usko että hän pyytäisi sitä omaalotteisesti.
Mutta voimia sinulle kuka lienetkään, masennus ja uupumus eivät ole helppoja juttuja.- aika on puolellani
vaivojen paranemista, josta seuraisi henkisen uupumuksen poistuminen, häpeilemättömyys ja 100% elämänilo.
- bbb
aika on puolellani kirjoitti:
vaivojen paranemista, josta seuraisi henkisen uupumuksen poistuminen, häpeilemättömyys ja 100% elämänilo.
Voisiko se tulla paremmaksi jos itse tekisit sen eteen jotakin, avittaisit sitä itse? Eikä jättää pelkästään ajan harteille. Onko sinulla henkisiä vai fyysisiä vaivoja?
Voisiko toinen ihminen auttaa siinä sinua jotenkin? - 99+99
Voimia sinulle ja toivotaan että elämän ilosi palaa.
Jos joku TODELLA odottaa sinun lähestymistäsi niin olisiko kamala paikka jutella hänen kanssa ja sanoa suoraan että tahtoisit mutta et nyt pysty.
Saisit itsekin ehkä mielenrauhan -tai toisenlaisen suhtaumistava elämäntilanteeseesi; onko salailu ja peittely aina se paras tai helpoin vaihtoehto vaikka onkin kyse "heikkouksista" - aika on puolellani
bbb kirjoitti:
Voisiko se tulla paremmaksi jos itse tekisit sen eteen jotakin, avittaisit sitä itse? Eikä jättää pelkästään ajan harteille. Onko sinulla henkisiä vai fyysisiä vaivoja?
Voisiko toinen ihminen auttaa siinä sinua jotenkin?Lääkärit ovat ikävä kyllä pahentaneet asiaa. Luuletko etten ole yrittänyt??? Aika on puolellani, ja sekin on pelkkä toive.
- aika on puolellani
99+99 kirjoitti:
Voimia sinulle ja toivotaan että elämän ilosi palaa.
Jos joku TODELLA odottaa sinun lähestymistäsi niin olisiko kamala paikka jutella hänen kanssa ja sanoa suoraan että tahtoisit mutta et nyt pysty.
Saisit itsekin ehkä mielenrauhan -tai toisenlaisen suhtaumistava elämäntilanteeseesi; onko salailu ja peittely aina se paras tai helpoin vaihtoehto vaikka onkin kyse "heikkouksista"Ensinnäkin asiat eivät ole edenneet niin pitkälle, että asioista olisi puhuttu, joten siinä mielessä voi olla hieman kuvitelmaa ajatella, että hän edes odottaisi pyyntöä; voi olla tai voi olla olematta, melko intuitiivinen tulkinta tilanteestamme ja voihan se olla yksipuolistakin tunnetta. Lukekaa avaus myös pahanmielenpurkauksesi siihen, ettei kykene olemaan niin aloitteellinen kuin toivoisi. Kaikkihan täällä provosoi pahaa mieltään, terveysasiat ovat kyllä tosi.
- ed
Lääkärit ovat ikävä kyllä pahentaneet asiaa. Luuletko etten ole yrittänyt??? Aika on puolellani, ja sekin on pelkkä toive.
Hienoa että olet itse yrittänyt. Kuulostaa että sinulla on jokin sairaus ja mihin se liittynee,en tiedä olenko sitten arvauksineen väärässä? :/
- Selvitettävä asiat
Mitä jos pyytäisit treffeille, ehkä voisitte tutustua ja voisit jakaa nämä vuosia vaivanneet asiat yhdessä? Jokaisella on jossain vaiheessa uupumusta tai/ja masennusta. On vain joskus otettava se aika itselle ja setviä asiat tavalla tai toisella.
- just joo
treffeille puhumaan masennuksesta ja ongelmista... just joo. hei haloo.
- Lue ensin
just joo kirjoitti:
treffeille puhumaan masennuksesta ja ongelmista... just joo. hei haloo.
No ei byt ekoille treffeille! Luitko kohtaa tutustumaan ja sitten puhumaan. Pässi!
- just joo
Lue ensin kirjoitti:
No ei byt ekoille treffeille! Luitko kohtaa tutustumaan ja sitten puhumaan. Pässi!
Luuletko että treffit sujuisivat jotenkin luontevasti??? Typerys.
- .
Laita nyt kenestä haluat päästä eroon niin hän jättää sinut rauhaan.
Aika ikävä lukea tällaista netistä ilman tunnisteita.
Tosi torjuva viestisi.- aika on puolellani
En halua päästä kenestäkään eroon. Purin vain nimettömänä sitä tuskaa, miksi en murheiltani tule tekemään aloitteita, jos joku sitä odottaisi, vaikka haluaisinkin. Se on kipua. Kipu on tuntemus ja sitä voi järjellä ajatella. Fyysinen ja psykologinen kipu.
- vinkki sinulle
En halua päästä kenestäkään eroon. Purin vain nimettömänä sitä tuskaa, miksi en murheiltani tule tekemään aloitteita, jos joku sitä odottaisi, vaikka haluaisinkin. Se on kipua. Kipu on tuntemus ja sitä voi järjellä ajatella. Fyysinen ja psykologinen kipu.
Eli sä roikotat jotain ihmistä sitten tuolla tavalla. Kerro nyt kenestä on kyse, niin hän pääsee eteenpäin elämässä. Jos et halua tavata niin se on sama asia kuin jättämäinen. Sellaista ei voi koskaan antaa anteeksi.
Eli kerro hänelle. Jos olisi minulle niin en ikinä enää asioisi kanssasi. - aika on puolellani
vinkki sinulle kirjoitti:
Eli sä roikotat jotain ihmistä sitten tuolla tavalla. Kerro nyt kenestä on kyse, niin hän pääsee eteenpäin elämässä. Jos et halua tavata niin se on sama asia kuin jättämäinen. Sellaista ei voi koskaan antaa anteeksi.
Eli kerro hänelle. Jos olisi minulle niin en ikinä enää asioisi kanssasi.Voit aina kysä livenä häneltä, jos nimetön nettikirjoittelu sinua vaivaa.
- aika loppui
Voit aina kysä livenä häneltä, jos nimetön nettikirjoittelu sinua vaivaa.
MÄ tunnistin jo sinut ja sain vastauksen.
- aika on puolellani
aika loppui kirjoitti:
MÄ tunnistin jo sinut ja sain vastauksen.
Mihin kysymykseen?
- just..
Voit aina kysä livenä häneltä, jos nimetön nettikirjoittelu sinua vaivaa.
Hyvä kysyä jos ei edes tiedä kenestä on kyse...
- ..
just.. kirjoitti:
en minä tiedä kuka kysyy.. kenelle kysymys..
- just...
just.. kirjoitti:
kertoisit nyt vaan kenestä on kyse tai anna ees jotain vinkkejä...ehkä vastapuolellakin ois helpompi tunnistaa itsensä
- .
Älä roikota.
- 99+99
Jaksatko kuitenkin frirttailla uupumukseltasi? Vai miksi oletat että nainen odottaa sinulta treffipyyntöä?
Itelleni henk.koht. riittäisi eräältä tietyltä mieheltä juuri se minkä verrran hän jaksaa/kykenee itsestään antaa -mikäli vain ymmärrän asioiden syyt.
Puhumalla syntyy ymmärrystä, ja ymmärryksestä kompromisseja.- aika on puolellani
Enpä ole hirveästi flirttaillut. Jotain kipinää voi silti aistia.
- huono syy
olla pyytämättä treffeille. Minä ainakin haluaisin sen jota mielin, vaikka olisi mitä masennuksia ja ongelmia taustalla. Kun on tunteita...
En vaadi mitään täydellisyyttä enkä 100% yhtään mitään. Rahaakaan ei tarvitse olla paljoa, vain rakkautta...- Onnea treffeillesi
hyvä, jos et ole häpeäkulttuurin uhri.
- näillä mennään
Minulle läsnäolo elämässä on maailman tärkein asia.
Jos et sitä halua, kerro se. Poistun elämästäsi iäksi. Minä en halua mitään salaisia kirjekavereita, sellainen on erittäin loukkaavaa. - kait jo vanha
Ihmisillä on nämä sanat "mutku" ei, "sitku" joo. Ei kait kukaan normaali odota toiselta inhimilliseltä ihmiseltä jotain 100 % panosta. Minusta ei ainakaan ole antamaan kellekään muuta kuin se mikä milläkin hetkellä riittää. Kun ihminen tottuu muiden ylettömiin vaatimuksiin ja vaatii itseltäänkin joka hetki sitä täyttä, niin kuka ei uuvu ja masennu? Ammatillisesti on hyvä olla kunnianhimoa ja pyrkimystä parempaan ja kohtuudella sitäkin, mutta kyllä jokaisen pitää saada olla ihmissuhteissaan sitä mitä on ja se riittää just siihen mihin riittää - rakkauteen ja välittämiseen! Mua oikeesti ottaa päähän nämä ihmissuhteiden ylettömät vaatimukset. Kauheita taakkoja ihmisillä raahattavana, jotka estää sen parhaimman elämän sisällön ja mitä kukakin lopultakin eniten tarvitsee.
- kysyn näitä
Johtuuko se sinun meneestä elämästäsi ettet voi tehdä aloituksia ja se sinun kipusi? Johtuuko se sinun kipusi jostain ihmisestä ei siis hänestä, vaan jostakin toisesta ihmisestä?
- aika on puolellani
Pääosin terveyteen liittyvistä asioista, herkästä psyykeestä; ei juurikaan ihmisistä, toki niilläkin voi olla vaikutusta. Miksi kysyt?
- kysyn näitä
Pääosin terveyteen liittyvistä asioista, herkästä psyykeestä; ei juurikaan ihmisistä, toki niilläkin voi olla vaikutusta. Miksi kysyt?
Kunhan vaan kysyin.
- Pääsenkö koskaan
eroon siitä tunteesta.
Olisin ollut onnellinen jos hän vuosi sitten olisi kertonut oikean syyn siihen että emme enää tapailleet. Minuun sattui syvästi ja olin pitkän aikaa rikki. Pahinta oli se, että en tiennyt. Mikään ei tuntunut järkevältä, niin paljon oli tunteita molemmilla.
Kerro hänelle, kyllä hän ymmärtää
- ¨¨¨¨¨^^^^^^^^¨¨¨
Jos tämä olisi minulle, niin vastauskeni sain.. On saatava tietää, jotta voi ymmärtää.. En minä ole vihainen, kun teoilla on hvyä selitys..
Kyllä minulle riittää vähemmän. Enhän itesekkään voi 100 % itsestäni. Paljon energiaa menee toisaallekki, välttämättömiin.. Olen kuitnekin siinä toivossa, että aika on se juttu.. Kunhan me ensin selvitämme oamt asiamme, ja rauhassa edetään.. - Provolle.
selvitä ongelmasi ihan rauhassa , ei mitään tulevaisuutta muuten.
- 3423323
Tämähän on hyvä aloitus.
Oma ongelmani on se, etten ole sinut itseni kanssa ulkoisen olemukseni kanssa. En voi lähteä ulkoilmaan kuin päivällä, kun muutkin "työihmiset" ovat haalareineen liikenteessä ja silloin pitää keretä hoitamaan kaikki asiat.
Treffeille en kehtaa pyytää, kun ei osaa mihinkään naista viedäkkään.
Yli 10v yksin ja niin mennään taas seuraavat 10v- rehvit
Niin, voisiko joku määritellä "treffit". Mitä pitää sisällään, mikä on treffi, mikä ei ole?
- Naisen ajatelmaa
Siis liittyikö tuo ulkoinen olemus teema nimenomaan niihin haalareihin? Se nyt on helpoiten ratkaistu sillä että lampsit palvelevaan vaatekauppaan ja sanot että nyt tarttis saada farkut ja jotain rentoa paitaa. Eikä palvelua saadakseen tarvitse mennä mihinkään kalliiseen paikkaan. Kyllä edullisemmissakin paikoissa palvellaan ja kannetaan tavaraa sovituskoppiin niin kauan että sopivaa löytyy (esim. Dressman).
Ei naista tietenkään kannata ulkoisella habituksellaan "yrittää huijata" vaan kertoa sopivassa paikassa (ei ehkä ihan kättelyssä) että pääosin kuljen duunivaatteissa ja kotona rennosti kalsareissa (suurin osa miehistä tekee niin jokatapauksessa jos saa itse päättää, ja miksi ei saisi, niinhän minäkin teen).
Ja minne viedä nainen treffeille? No itseäni ehkä jopa hiukan ahdistaa sana treffit. Ehtiskö kenties vaikka kahville töiden jälkeen kun olis kiva jutella ja vaihtaa ajatuksia? Minkälaisesta ruoasta sä tykkäät; ois kiva vaikka joskus koittaa kokata yhdessä?(Edellyttää tietysti sen verran jotain tuntemista ettei pidetä potentiaalisena raiskarina). Lähtisitkö joskus vaikka kävelylenkkiseuraksi? Liian suureelliset ehdotukset tekevät jotenkin olon jopa vaikeaksi. Niinkuin pitäisi olla samantien valmis päättämään että mitä toisen ihmisen seuralta haluaa. - Tarkennusta
Naisen ajatelmaa kirjoitti:
Siis liittyikö tuo ulkoinen olemus teema nimenomaan niihin haalareihin? Se nyt on helpoiten ratkaistu sillä että lampsit palvelevaan vaatekauppaan ja sanot että nyt tarttis saada farkut ja jotain rentoa paitaa. Eikä palvelua saadakseen tarvitse mennä mihinkään kalliiseen paikkaan. Kyllä edullisemmissakin paikoissa palvellaan ja kannetaan tavaraa sovituskoppiin niin kauan että sopivaa löytyy (esim. Dressman).
Ei naista tietenkään kannata ulkoisella habituksellaan "yrittää huijata" vaan kertoa sopivassa paikassa (ei ehkä ihan kättelyssä) että pääosin kuljen duunivaatteissa ja kotona rennosti kalsareissa (suurin osa miehistä tekee niin jokatapauksessa jos saa itse päättää, ja miksi ei saisi, niinhän minäkin teen).
Ja minne viedä nainen treffeille? No itseäni ehkä jopa hiukan ahdistaa sana treffit. Ehtiskö kenties vaikka kahville töiden jälkeen kun olis kiva jutella ja vaihtaa ajatuksia? Minkälaisesta ruoasta sä tykkäät; ois kiva vaikka joskus koittaa kokata yhdessä?(Edellyttää tietysti sen verran jotain tuntemista ettei pidetä potentiaalisena raiskarina). Lähtisitkö joskus vaikka kävelylenkkiseuraksi? Liian suureelliset ehdotukset tekevät jotenkin olon jopa vaikeaksi. Niinkuin pitäisi olla samantien valmis päättämään että mitä toisen ihmisen seuralta haluaa.Kuinka monelle olet reikääsi jakanut ?
- odotin kyllä
Tämä viesti herätti mielenkiinnon, sillä olen ihmetellyt, että mihin on hävinnyt mies, joka teki eräänlaisia lähestymisyrityksiä, mutta jänisti viime hetkillä -ja lopulta katosi maisemista eli en näe enää häntä.
Hän asuu/asui samalla alueella- ja yritin ottaa hänestä selvää ja eräs kertoi, että olisi jotain ns. ongelmia -olisitko voinut olla sittenkin sinä? Enempää en kehdannut udella.. - Ihmettelen vain...
Mistä tämä yhtäkkinen tunteidenpurkaus oikein lähti? Onko joku sitten painostanut sinua asian tiimoilta vai miksi halusit sen noin avoimesti jakaa meidän kaikkien kanssa? Oliko tarkoitus että myös tämä kyseinen henkilö näkee viestisi, lukeeko hän edes näitä keskusteluja? Olisi varmaan hänellekin helpompaa puhua asiasta kasvotusten kuin lukea siitä täältä:/ Uskoisin että hän ymmärtää tilanteesi ja jos kerta on kiinnostunut niin myös välittää jaksamisestasi:)
- ei ap
Joskus on hyvä kippailla ajatuksia päästä pois, jos ei vaikka ole ketään jolle voisi kyseisestä asiasta puhua, tai jos on siitä jo liikaakin muille jauhanut, eikä halua heitä enempiä rasittaa omilla kehää kiertävillä ajatuksillaan. Tää on itselleni ollut oiva paikka purkaa tunteita ja ajatuksia, en tullut tänne alun perin ketään tavoittamaan tai olemaan kenenkään tavoitettavissa. Seuraukset kyllä sattumoisin yllättivät, mutta ei siitä sen enempää.
- kesän tulo
Muistan Sua, että saisit voimia, iloa ja innostusta elämään! Voi hyvin!
- -nainen-
Onpa "mukavaa" löytää kohtalotoveri.
Minullakin vuosia jo valunut hukkaan sekä uupumuksen että myös ihan terveysongelmien takia, lisäksi vielä ollt tuota työttömyyttä yms...
Tää on niin surullista kun kaikki potentiaaliset rakkaustarinat loppuu ennen kuin alkaakaan koska en ole täysissä voimissani. - Mukavaa jatkoa
Älä huoli, juna meni jo, voit keskittyä itseesi 110%.
- -nainen-
Näitä riittää, kylmiä ja kovia ihmisiä jotka on arvostelemassa niitä jotka sairastaa ja on väsyneitä.
On se hyvä että näitä "ampiaisia" riittää lentämässä väsymättömästi kukasta kukkaan ja pörisemässä v-ttumaisesti kiusaten heikompien ympärillä. - -nainen-
-nainen- kirjoitti:
Näitä riittää, kylmiä ja kovia ihmisiä jotka on arvostelemassa niitä jotka sairastaa ja on väsyneitä.
On se hyvä että näitä "ampiaisia" riittää lentämässä väsymättömästi kukasta kukkaan ja pörisemässä v-ttumaisesti kiusaten heikompien ympärillä.Oon kuullu liian monta kertaa pikkulu-kien suusta nuo julmat sanat:
-Juna meni jo.
-Nopeat syövät hitaat.
-Uskonto on heikoille.
-Elämässä voittaa vahvat ja nopeat.
-Älä nuku onnesi ohi.
-Jne...
Niin varmaan, mutta entäs jos kohtalo ottaakin ne voimat ja terveyden pois.
- mikäs tässä...
niin...ittelläkin niin paha masennus et muut ihmiset ovat minun silmissäni vain yhtä ja samaa massaa...ja jotenkin ku pettymyksiä tullu ihmissuhteissa niin paljon niin ei pysty luottamaan muihin ja kaikki miehetkin tuntuu jotenkin kylmiltä ja ventovierailta...sekös pahentaa noidankehää entisestään enkä tiedä miten pääsisin siitä pois:/ Ymmärrän siis tilanteesi täysin, mutten osaa olla positiivinen ja lohduttaa, kun tuntuu et omakin elämä on jo hukkaan heitetty...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p646175Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "813796Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242811- 232340
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol422231Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1621863Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v61699Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy85131281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome201256- 331248