Sellainenkin miete

tulee joskus

mieleen, että täällä on joku paha ihminen näiden sanojen verhon takana. Onhan myös sellainen realistien mahdollisuus. Varmaan aivan tavallisiakin kirjoittajia, jotka joidenkin viestien vuoksi ovat jääneet tänne koukkuun. Viestien, jotka tuntuvat olevan juuri minulle, sillä ne sisältävät asioita, joita kukaan muu ei voi tietää.

Vaikka rakkaus onkin moninaista ja sen tunteminen myös sellaista, että se kohdentuu tavallaan kaikkeen, niin en voi hyväksyä täällä esiintyvää henkilökohtaisen rakkauden julistamista, joka kohdentuu johonkin määrättyyn henkilöön. Anonyyminä se on erittäin satuttavaa. Siitä syntyy ajatus pahuudesta, sillä ainakin se on kovin ajattelematonta.

8

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • voi_voi

hei, kiristääkö vanne päätäsi?

• no niin

kovin olet ystävällinen, minkä mättää?

• Noniin eli

rauhoitutaanpa siellä nyt ja muistutellaan, että omalla vastuulla. sinun ei ole mikään pakko tulla tänne, joten turha syyttää. nöf nöf

• no niin

kyllä vastuu on myös kirjoittajalla, ja erittäin paljon niin.

• Se taas on
        no niin kirjoitti:

kyllä vastuu on myös kirjoittajalla, ja erittäin paljon niin.

sinun oma vikasi, miten tekstejä tulkitset. Mitäs jätit asiasi oikeasti selvittämättä.

• no niinpä
        Se taas on kirjoitti:

sinun oma vikasi, miten tekstejä tulkitset. Mitäs jätit asiasi oikeasti selvittämättä.

Ikävä kyllä, olen selvittänyt asiaani ja pahoilla mielillä olen siitä, että hän edelleenkin jatkaa toimintaansa, mutta ei tahdo kasvotusten keskustella ja ottaa vastuuta tekemisistään. Vaikea hyväksyä sellaista.

• no mutta
        no niinpä kirjoitti:

Ikävä kyllä, olen selvittänyt asiaani ja pahoilla mielillä olen siitä, että hän edelleenkin jatkaa toimintaansa, mutta ei tahdo kasvotusten keskustella ja ottaa vastuuta tekemisistään. Vaikea hyväksyä sellaista.

kyllähän sinä itsekin tänne kirjoittelet ja siitä toisesta ei kannata olla niinkään varma. Tuskin täällä olo asiaa silloin edistää.

• kompsiskimpsis

Ajattelematonta ainakin on se.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      47
      5465
    2. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      61
      2326
    3. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      18
      1860
    4. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      145
      1761
    5. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      17
      1585
    6. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      33
      1513
    7. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      5
      1378
    8. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1117
    9. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      77
      1088
    10. Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?

Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se
      Maailman menoa
      222
      1008
    Aihe