tajusin, Jos ei toinen vastaa viesteihin eikä innostu soitoistakaa...HÄN EI OLE KIINNOSTUNUT,,hänelle aivan sama mitä sä teet tai jätät tekemättä, hällä omat uudet kuviot. Palasin vaan tän kertomaan ja jatkan elämääni yksin. Mutta enää ei onneksi ikävä pahemmin vaivaa :)
Jos te tajuaisitte sen minkä mä vihdoin
20
386
Vastaukset
- entäs sitten
Mutta jos toinen vastailee viesteihin mutta ei halua tavata?
- tajutonta tai ei
näin on
- joku tytteli
en minäkään tällä palstalla paljoa enää viihdy, eihän täällä enää ole montaakaan "oikeaa" kaipaajaa, noita ihmehörhöjä outoine juttuineen, pääasia niille että pääsee esiintymään. Irl alkanut kummasti kiinnostaa
- ed
ole sinä ylläpito hiljaa ja tee työsi kunnolla, hoitele nuo sensuroinnit :DDD
- no huh huh
ed kirjoitti:
uskomatonta, mutta taitaa olla totta, siis tuo viittaus kirjoittajaan
- .....
no huh huh kirjoitti:
uskomatonta, mutta taitaa olla totta, siis tuo viittaus kirjoittajaan
Viisaita ja totuudenmukaisia kirjoituksia.
- näin varlmaa
ed kirjoitti:
tuosta on ylläpito sitten varmaan poistanut viestin, kun ei tossa tyttelin tekstissä mitää sensuroitavaa ole
- äkkiä äkkiä
Näin on, mutta haluan äkkiä näistä tunteistani eroon..
- ymmärrän ymmärrän
Hyvä, että voit hyvin. Olen siitä onnellinen. Hyvää ja rakkaudentäyteistä elämää yksin tai kaksin. Tai kolmin tai montako lasta niitä tuleekaan. :)
- jokaisella kuvionsa
Näinhän se on, hyvä jos tajusit.
- taju meni
Soitoista vois innostua, mutta viestit ei anna aihetta.
- kelmisimpukka
Ainoa järkevä ja totuudenmukainen aloitus tänään...niin, ja olen samaa mieltä
- on jo tajuttu
Mä olen tajunnut tuon aikoja sitten. Huomasin ettei kukaan ollut ikinä ollut musta minkään vertaa kiinnostunut, joten se siitä. Kaikki paha mitä joskus tuli kohdalle, rumat sanat ja teot, tuli sen takia ett ymmärtäisin ettei mun näkönen kelpaa kellekään. Eipähän tarvi enää kuvitella ja haaveilla turhia. Mun kohdalle ei oltu ketään koskaan tarkoitettukaan tulevaksi. Mä vaan olen liian ruma, ei siinä sen kummempaa syytä ole miks kukaan ei minusta ikinä kiinnostunut.
- piyc
Yrittäisit saada elämästä jotain muuta irti kuin sen, onko joku susta kiinnostunut. Itsesäälisistä ei jaksa kukaan kiinnostua, heillä kun ei ole muuta kuin itsesääli.
- Tuli vaan mieleen
piyc kirjoitti:
Yrittäisit saada elämästä jotain muuta irti kuin sen, onko joku susta kiinnostunut. Itsesäälisistä ei jaksa kukaan kiinnostua, heillä kun ei ole muuta kuin itsesääli.
Aivan totta! Sitä kyllä kiinnostuu sellaisesta ihmisestä mieluummin, joka kulkee häntä pystyssä, itse itseään kantaen, joka osaa nauttia elämästä, joka hymyilee ja on sujut itsensä kanssa ja on siksi vahvasti läsnä siinä. Joskus voi ihastua johonkin ihmiseen ihan sen takia vaan.
- on jo tajuttu
Tuli vaan mieleen kirjoitti:
Aivan totta! Sitä kyllä kiinnostuu sellaisesta ihmisestä mieluummin, joka kulkee häntä pystyssä, itse itseään kantaen, joka osaa nauttia elämästä, joka hymyilee ja on sujut itsensä kanssa ja on siksi vahvasti läsnä siinä. Joskus voi ihastua johonkin ihmiseen ihan sen takia vaan.
Miks ihmiset sitten rupeaa lyttäämään sellasta, joka yrittää olla iloinen ja jutella toisten kanssa. Tehdään monella tavalla selväksi toiselle ettei kelpaa toisten seuraan. Haukutaan vaatteet ja sanotaan päin naamaan ett toinen on ruma. Pitäiskö silti hymyillä ja olla iloinen ja sanoa vaan ett juu, oikeassa ootte, paskathan mun kuteet on ja oon ruma jne.. Miks just niitä rumempia otetaan silmätikuksi ja ruvetaan painamaan muita alemmaksi, ihan omaksi huviksi vai. Yhdessä entisessä työpaikassa porukka lähti pöydästä pois, kun kahvitauolla yritin heidän seuraan mennä, eivät tervehtineet tai puhuneet mulle mitään koko työpäivän aikana ja siellä olleet muutamat miehet tekivät aika rankkaa pilkkaa mun ulkonäöstä. Tosi kivaa vasta töihin tulleelle joutua tuollasen kohtelun kohteeksi. Vain yks uskovainen tyttö kelpuutti mut juttuseurakseen, muuten olis ollut helvetin rankkaa olla töissä sellasessa paikassa. Jos tarvi apua jossain ja pyysin sitä, niin eräskin nainen jatkoi vaan työntekoa ja oli kuin mua ei olis ollutkaan. Kai olis pitänyt polvillaan rukoilla arvon rouvalta apua, että olis auttanut. Onneks sentään yks nuori poika oli sen verran avulias ja kohtelias, ett auttoi mua vaikeassa työvaiheessa. Rupesin tauoilla välttelemään omaa työporukkaa, enkä enää tupannut samaan pöytään heidän kanssaan. Sitten he rupes nimittelemään mua "prinsessaksi" ja ylpeäksi. Aika huvittavaa touhua, kun en ollut kelvannut missään vaiheessa heidän seuraan :D :D :D. Sentään toisista työporukoista jotkut tervehtivät mua ja pystyivät jopa juttelemaan minunkin kanssa, kun työvuoron vaihtoa odoteltiin. Tuossa oli vaan yks esimerkki, mitä mulle on "rakkaat kanssakulkijat" joskus tehneet. Silti yritän joskus hymyilläkin ja voin sanoa ett melkein aina on muilta "turpiin" tullut. Ehkä munkin pitäis ruveta tekemään muille samalla tavalla kuin he tekevät mulle. Katsotaanpa sitten, että hymyillyttääkö toista enää niin paljoa. Eli jos joku haukkuu mun vaatteita rytkyiksi, niin sanon ettei sunkaan vaatemaku ole sen kummempi. Ja jos rumaks sanotaan, niin sanon ettei sunkaan pärstässä ole kehumista, sitten hymyilisin nätisti sen perään ja toivottaisin hyvää päivän jatkoa ja käskisin hymyilemään ja ottamaan neuvoista opiksi.
- lyhyestävirsi kaunis
on jo tajuttu kirjoitti:
Miks ihmiset sitten rupeaa lyttäämään sellasta, joka yrittää olla iloinen ja jutella toisten kanssa. Tehdään monella tavalla selväksi toiselle ettei kelpaa toisten seuraan. Haukutaan vaatteet ja sanotaan päin naamaan ett toinen on ruma. Pitäiskö silti hymyillä ja olla iloinen ja sanoa vaan ett juu, oikeassa ootte, paskathan mun kuteet on ja oon ruma jne.. Miks just niitä rumempia otetaan silmätikuksi ja ruvetaan painamaan muita alemmaksi, ihan omaksi huviksi vai. Yhdessä entisessä työpaikassa porukka lähti pöydästä pois, kun kahvitauolla yritin heidän seuraan mennä, eivät tervehtineet tai puhuneet mulle mitään koko työpäivän aikana ja siellä olleet muutamat miehet tekivät aika rankkaa pilkkaa mun ulkonäöstä. Tosi kivaa vasta töihin tulleelle joutua tuollasen kohtelun kohteeksi. Vain yks uskovainen tyttö kelpuutti mut juttuseurakseen, muuten olis ollut helvetin rankkaa olla töissä sellasessa paikassa. Jos tarvi apua jossain ja pyysin sitä, niin eräskin nainen jatkoi vaan työntekoa ja oli kuin mua ei olis ollutkaan. Kai olis pitänyt polvillaan rukoilla arvon rouvalta apua, että olis auttanut. Onneks sentään yks nuori poika oli sen verran avulias ja kohtelias, ett auttoi mua vaikeassa työvaiheessa. Rupesin tauoilla välttelemään omaa työporukkaa, enkä enää tupannut samaan pöytään heidän kanssaan. Sitten he rupes nimittelemään mua "prinsessaksi" ja ylpeäksi. Aika huvittavaa touhua, kun en ollut kelvannut missään vaiheessa heidän seuraan :D :D :D. Sentään toisista työporukoista jotkut tervehtivät mua ja pystyivät jopa juttelemaan minunkin kanssa, kun työvuoron vaihtoa odoteltiin. Tuossa oli vaan yks esimerkki, mitä mulle on "rakkaat kanssakulkijat" joskus tehneet. Silti yritän joskus hymyilläkin ja voin sanoa ett melkein aina on muilta "turpiin" tullut. Ehkä munkin pitäis ruveta tekemään muille samalla tavalla kuin he tekevät mulle. Katsotaanpa sitten, että hymyillyttääkö toista enää niin paljoa. Eli jos joku haukkuu mun vaatteita rytkyiksi, niin sanon ettei sunkaan vaatemaku ole sen kummempi. Ja jos rumaks sanotaan, niin sanon ettei sunkaan pärstässä ole kehumista, sitten hymyilisin nätisti sen perään ja toivottaisin hyvää päivän jatkoa ja käskisin hymyilemään ja ottamaan neuvoista opiksi.
ei noin pitkää pötköä viitti lukee
- ei voi mitään..
niin olen minäkin tajunnut jo aikaa sitten....
- en tajuu
Hän ei ole tippaakaan kiinnostunut minusta. On varmaan vain ärsyyntynyt tunkeutumisestani seuraansa. Eikä se mene mun pieneen kalloon. Muut ei vaan tunnu miltään. Olisi ollut hyvä tilaisuus unohtaa edes hetkeksi sen yhden avulla, mutta kun ei vaan jaksa kiinnostaa! Onneksi unohtamiseen löytyy keinot ilman miehiäkin.
- Ymmärtäjä
Olen ymmärtänyt saman. Älä murehdi. Hoida itsesi kuntoon ja pysy poissa palstoilta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854614Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1103830Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1753620Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.582052Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891259- 1291114
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1401050- 57963
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä27882