Vesilasku nousee ? Nyt kuitenkin,onneksi, Kouvolan vesi on pistänyt kampoihin
näitä kansan köyhdyttäjiä. Hiton kiero hallinto,ei ollut kanttia nostaa veroäyriä,
niin valjastetaan vesilaitos keräämään pari miljoonaa vaihvihkaa huomaamatta.
Sähköyhtiöillä sama velvoite,
Kouvolan kähmärit
8
209
Vastaukset
- huonoa seuraa
Eikös tuo vesilaitos alkujaan ollut yleishyödyllinen laitos joka vastasi vesipuolesta.
Tavoite ei ollut voiton tuottaminen vaan hinnoittelu perustui toimintakuluihin ja ivestointeihin. Nyt tämä pasasakki on virittänyt siitä piiloverottajan.
Suomi on kuulemma taloudellisesti kunnossa. Näin valehtelee hallitus ja pikkunilkit.
Miksi sitten kaikki maksut on korotettu huomattavasti.
Ai niin pitäähän konsultit ja rakennusnus neuvokset saada pätäkkää. - uskomatonta nykymeno
Lievästi sanoen minua kiukuttaa tämä kaupungin rahankäsittely. Milloin on miljoonat missäkin.Yhtään asiallista selitystä ei mistään.
Eikö kirjanpitoa ja rahaliikennettä voisi antaa jollekin osaavalle toimistolle.
Tää konsulenttien touhu saa koko maan nauramaan hommalle. - ei rehellistä ei
Sekava,epäselvä toiminta on yleensä merkki siitä,että työtä ei osata.
Tätä räpeltämistä on jatkunut jo 3 vuotta eikä tuo liitosasiakaan ollut siisteimmästä päästä. - fiksu energian sääst
Mistä te oikeesti valitatte kokoajan? Minulla pieneläkeläisellä ei mitään valittamista, käytän vettä ja sähköä tarpeitteni mukaan. En törsää turhia. Mulla on vanha omakotitalo ja lämmintä riittää. Aloittajalle terveisiä, että kaikki hinnat nousee, eivoi mitään. Säästä ite energiaa,
- hajahtaa vilpille
Hinnat nousee,ikivanha totuus. Ketjun aihe liittyy kuitenkin siihen että nouseeko hinta rehellisesti,vai vetääkö hallinto omiin taskuihin.
- sivusta seurannut
Totta puhut, vielä isompi on kaukolämmön korotus. Tämäkin oli alunperin suunniteltu kaupungin asukkaiden yhteiseksi hyväksi, nyt sitä käytetään ASEENA ottaa ihmisiltä rahat pois.
Kyllä se on se kaukolämpö mikä on 5 vuodessa noussut 40 %;a, repikää siitä sekä omistusasujat että vuokralaiset maksavat tämän.
Tämä on Suomessa maan tapa, vaikuttava konsensus, kukaan ei vastusta vaikka kaukolämpö maksaa enemmän kuin Helsingissä.
Annatteko kämpän kylmetä ? Käykö sama kylmetys myös kerrostaloon ?
Yhtiövastikkeet nousevat hurjasti.
Enkä puhu .askaa.
Katsokaa vaikka itse: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/kaukolammon-hintaa-nostettu-rajusti---katso-kaupunkien-tiedot/2010/12/1238570 - kuraketti
Sitkun vielä tuplataan jätevesimaksut hulevesien takia, niin morjens! En maksa.
- sekoilevat porsaat
Myöskin kaupungin keksimä 6,5 miljoonaa kuulemma siirretään kuluttajien kontolle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760