Kouvolan kähmärit

on tämä kylä

Vesilasku nousee ? Nyt kuitenkin,onneksi, Kouvolan vesi on pistänyt kampoihin
näitä kansan köyhdyttäjiä. Hiton kiero hallinto,ei ollut kanttia nostaa veroäyriä,
niin valjastetaan vesilaitos keräämään pari miljoonaa vaihvihkaa huomaamatta.
Sähköyhtiöillä sama velvoite,

8

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • huonoa seuraa

      Eikös tuo vesilaitos alkujaan ollut yleishyödyllinen laitos joka vastasi vesipuolesta.
      Tavoite ei ollut voiton tuottaminen vaan hinnoittelu perustui toimintakuluihin ja ivestointeihin. Nyt tämä pasasakki on virittänyt siitä piiloverottajan.

      Suomi on kuulemma taloudellisesti kunnossa. Näin valehtelee hallitus ja pikkunilkit.
      Miksi sitten kaikki maksut on korotettu huomattavasti.

      Ai niin pitäähän konsultit ja rakennusnus neuvokset saada pätäkkää.

    • uskomatonta nykymeno

      Lievästi sanoen minua kiukuttaa tämä kaupungin rahankäsittely. Milloin on miljoonat missäkin.Yhtään asiallista selitystä ei mistään.

      Eikö kirjanpitoa ja rahaliikennettä voisi antaa jollekin osaavalle toimistolle.
      Tää konsulenttien touhu saa koko maan nauramaan hommalle.

    • ei rehellistä ei

      Sekava,epäselvä toiminta on yleensä merkki siitä,että työtä ei osata.

      Tätä räpeltämistä on jatkunut jo 3 vuotta eikä tuo liitosasiakaan ollut siisteimmästä päästä.

    • fiksu energian sääst

      Mistä te oikeesti valitatte kokoajan? Minulla pieneläkeläisellä ei mitään valittamista, käytän vettä ja sähköä tarpeitteni mukaan. En törsää turhia. Mulla on vanha omakotitalo ja lämmintä riittää. Aloittajalle terveisiä, että kaikki hinnat nousee, eivoi mitään. Säästä ite energiaa,

      • hajahtaa vilpille

        Hinnat nousee,ikivanha totuus. Ketjun aihe liittyy kuitenkin siihen että nouseeko hinta rehellisesti,vai vetääkö hallinto omiin taskuihin.


    • sivusta seurannut

      Totta puhut, vielä isompi on kaukolämmön korotus. Tämäkin oli alunperin suunniteltu kaupungin asukkaiden yhteiseksi hyväksi, nyt sitä käytetään ASEENA ottaa ihmisiltä rahat pois.


      Kyllä se on se kaukolämpö mikä on 5 vuodessa noussut 40 %;a, repikää siitä sekä omistusasujat että vuokralaiset maksavat tämän.

      Tämä on Suomessa maan tapa, vaikuttava konsensus, kukaan ei vastusta vaikka kaukolämpö maksaa enemmän kuin Helsingissä.

      Annatteko kämpän kylmetä ? Käykö sama kylmetys myös kerrostaloon ?

      Yhtiövastikkeet nousevat hurjasti.

      Enkä puhu .askaa.

      Katsokaa vaikka itse: http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/kaukolammon-hintaa-nostettu-rajusti---katso-kaupunkien-tiedot/2010/12/1238570

    • kuraketti

      Sitkun vielä tuplataan jätevesimaksut hulevesien takia, niin morjens! En maksa.

    • sekoilevat porsaat

      Myöskin kaupungin keksimä 6,5 miljoonaa kuulemma siirretään kuluttajien kontolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe