Nyt menee jo liian pitkälle! animaatiopätkässä kantaväestöön kuuluva tyttö rupeaa riisumaan tummaihoisen paitaa ja hyväilee tämän rintakehää. Mitä helvet..tiä!
Onko hyysärit ja kukkamekot aivopesemässä tytärtäni kokeilemaan seksiä tummaihoisen kanssa. Aivan sairasta, niin sairasta. Pitääkö seksuaalivalistukseen tunkea väkisin tällaista! Animaatio tehty Ruotsissa, kuka on vastuussa sen levittämisestä Suomen kouluihin?
http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/koulujen-uusi-seksivalistusvideo-menee-suoraan-asiaan---katso-nayte/art-1288462944214.html?pos=1288425724748
suvaitsevaisuus aivopesua nuorten seksielämään, nyt palo käämit.
34
200
Vastaukset
hyysärien röyhkeydellä ei ole mitään rajaa.
Mutta.
Vihollisiahan ne koko ajan hakee ja syytä sotaan.
Sota on siis ihmisten joukkotappamista ilman oikeudenkäyntiä.- 2fdd
Maailmanlopun meininkiä!!!!!!!!!!!!!!
No, joo...
Hauskaa kun siinä oli niin mukava musta heppu ja valkoinen typykkä melkein "sillain". Olivat laittaneet pojalle oikein silmälasit päähän jotta antais fiksumman vaikutelman. Pistäkääpä nämä yksityiskohdat huomioon. Laskelmoitua kamaa.
Mitäs jos siinä olis ollu toisinpäin. Hunnutettu musta tyttö valkoisen kaljupään kanssa. No, vitsi, vitsi, mutta kaikki varmaan huomaa jujun?
Kyllä ne svedut osaa! - henkka45a
"Suomen vanhempainliitto vastustaa ruotsalaisyrityksen tuottamaa materiaalia"
En yhtään ihmettele.
Nythän mennään jo perheen sisäisiin asioihin, minusta vanhemmilla on oikeus päättää, minkälaista valistusta omille lapsille annetaan. Tässä tapauksessa /musta/vaalea taitaa olla se vastustuksen syy. Minusta vanhemmat voi asian sanoa suoraan, tästä on rasismi kaukana. Minä itse annan lapsilleni kuvan väärästä ja oikeasta suhteesta, siihen ei ole koululla sanottavaa.
Saapi vanhempana sitten itse päättää miten toimivat mutta lähtökohtana on että mennään "omien" kanssa. Tällä en tarkoita kansallisuutta vaan ihon väriä. Seksuaalinen vetovoima toista ihmistä kohtaan ei ole riippuvainen suvaitsevaisuuden asteesta. Sitä joko on tai ei. Monikulttuurisuuden puolustaja voi hyvinkin tuntea seksuaalista halukkuutta vain oman etnisen ryhmänsä ihmisiin ja rasisti vieraan ryhmän edustajaan. Aivopesu on turhaa. Aivopesua tarvitaan hyväksymään muiden ihmisten valinnat.
- Itse asiassa
minusta tuntuu siltä että rasistit ovat aivan erityisen viehättyneitä tummaihoisemmista seksikumppaneina. Tämä selittänee senkin miksi ne kaksi somaliraiskaajaa saivat hakkaraisessa aikaan niin paljon eksoottista värinää että hän purkautui nettiin.
- - mutta
mistä uskonnosta mahdat puhua? EN OLE MOISESTA KULTTUURISTA KUULLUTKAAN.
- sinäkin voisit
Itse asiassa kirjoitti:
minusta tuntuu siltä että rasistit ovat aivan erityisen viehättyneitä tummaihoisemmista seksikumppaneina. Tämä selittänee senkin miksi ne kaksi somaliraiskaajaa saivat hakkaraisessa aikaan niin paljon eksoottista värinää että hän purkautui nettiin.
neuvoa somalikamujasi purkautumaan nettiin, eikä suomalaisiin lapsiin.
Hallanpanemat höpisijät - siinäpä oivallinen nimitys Halla-aholle, Hirvisaarelle ja muutamalle muulle tollolle.
- kerro toki lisää
humanist1 kirjoitti:
Hallanpanemat höpisijät - siinäpä oivallinen nimitys Halla-aholle, Hirvisaarelle ja muutamalle muulle tollolle.
skitson on hyvä kertoa harhoistaan jollekin.
- Bjarne Halpa
Itse asiassa kirjoitti:
Raiskaajien muslimikaverit ainakin viehättyivät. zakarie alikin ilmoitti julkisesti lähtevänsä raiskaamaan uhria lisää kavereidensa yllyttäessä. Tuollainen sakki pitäää tuhota.
http://naurunappula.com/z/903901 - eihän tuo
kerro toki lisää kirjoitti:
skitson on hyvä kertoa harhoistaan jollekin.
kovin vaaralliselta harhalta kuulosta että pikku f luulee olevansa tumma ja hyvin varustettu
- ei idiootti.
humanist1 kirjoitti:
Kenelläköhän on sitä kusta päässä ???
Eikä sitten muuta olekkaan ! ei idiootti. kirjoitti:
Eikä sitten muuta olekkaan !nyyhkyneiti on taas tapansa mukaan väärässä, kuinkas muuten. minä nimittäin TIEDÄN olevani hyvin varustettu.
- - mutta
mutumba kirjoitti:
nyyhkyneiti on taas tapansa mukaan väärässä, kuinkas muuten. minä nimittäin TIEDÄN olevani hyvin varustettu.
kuka se nyyhkyneiti on ja ketä sinun varustuksesi kiinnostaa?
- - mutta
sinäkin voisit kirjoitti:
neuvoa somalikamujasi purkautumaan nettiin, eikä suomalaisiin lapsiin.
miksei Hakkarainen Putkosesta pukahda, Putkonenkin on raiskaaja ja ihan ehta perussuomalainen eikä edes alaikäinen? Ei kai sitä nyt ainakaan tarvi suojella? Hakkarainenhan väitti ettei hän suojele raiskaajia, jos en väärin muista.
- Sinulla
Bjarne Halpa kirjoitti:
Raiskaajien muslimikaverit ainakin viehättyivät. zakarie alikin ilmoitti julkisesti lähtevänsä raiskaamaan uhria lisää kavereidensa yllyttäessä. Tuollainen sakki pitäää tuhota.
http://naurunappula.com/z/903901on outo huumorintaju, niin kuin tuon naurunappula-sivun tekijälläkin. Minua ei ainakaan naurattanut.
- pieni ero:
- mutta kirjoitti:
miksei Hakkarainen Putkosesta pukahda, Putkonenkin on raiskaaja ja ihan ehta perussuomalainen eikä edes alaikäinen? Ei kai sitä nyt ainakaan tarvi suojella? Hakkarainenhan väitti ettei hän suojele raiskaajia, jos en väärin muista.
Putkosen saamasta tuomiosta on yli 20 vuotta ja hän on jo tuomionsa kärsinyt.
Hyysärilogiikan mukaan: Jos yksi persu on joskus aikoinaan tuomittu raiskauksesta, se oikeuttaa satatuhatta mamua joukkoraiskaamaan kaikki Suomen lapset ja naiset ja muutaman homon kaupan päälle. - ???
ei idiootti. kirjoitti:
Eikä sitten muuta olekkaan !Ainakin sinulla ja mutumballa. Niin ja suomen Sisun jäsenillä Hirvisaari, Halla-aho, Eerola ja Jussi Niinistö, sekä niillä natsipimuilla, jotka em. pikkufasisteja avustavat. Niin ja Hakkaraisella myös. Eikä sitten muilla kai olekaan, ei näin äkkiseltään ainakaan tule mieleen. No Breivik tietysti on oikein kusipäiden kuningas, mutta siitä ei viitsisi enää edes puhua.
- Minulla ei ole
pieni ero: kirjoitti:
Putkosen saamasta tuomiosta on yli 20 vuotta ja hän on jo tuomionsa kärsinyt.
Hyysärilogiikan mukaan: Jos yksi persu on joskus aikoinaan tuomittu raiskauksesta, se oikeuttaa satatuhatta mamua joukkoraiskaamaan kaikki Suomen lapset ja naiset ja muutaman homon kaupan päälle.aavistustakaan mistä puhut kun puhut hyysärilogiikasta, mutta minun logiikastani nyt et ainakaan. Se pieni ero minulla ja Hakkaraisella on, että minä en ole tekopyhä juoppo.
- pieni ero:
Minulla ei ole kirjoitti:
aavistustakaan mistä puhut kun puhut hyysärilogiikasta, mutta minun logiikastani nyt et ainakaan. Se pieni ero minulla ja Hakkaraisella on, että minä en ole tekopyhä juoppo.
Hakkarainen on kansanedustaja, sinä olet onneton nettitrolli.
- pieni tarkennus:
pieni ero: kirjoitti:
Hakkarainen on kansanedustaja, sinä olet onneton nettitrolli.
Hakkarainen on onneton kansanedustaja, sinä olet onneton nettitrolli.
- ja sinä olet
pieni tarkennus: kirjoitti:
Hakkarainen on onneton kansanedustaja, sinä olet onneton nettitrolli.
muttaneiti.
- - mutta
ja sinä olet kirjoitti:
muttaneiti.
ainahan sinä rupeat neitejä näkemään, kun argumenttisi loppuvat... eli lähes joka ketjussa.
oletteko tulleet ajatelleeksi, millaisen raivokohtauksen äh-dullahit saisivat, jos filkassa valkoinen (vääräuskoinen koira) harrastaisi seksiä kaapuun pukeutuneen muslimi-tytön kanssa...
saattaisi taas parrat päristä, autot palaa, ja kuola lentää.- iso d
pääasiahan kuitenkin on, että jos mohamed raiskaa, häntä ei syytetä...
- WTT
Humanist1 on vieraantunut todellisuudesta; hän elää tyytyväisenä omassa pienessä maailmassaan, eikä halua nähdä, kuinka osa maahanmuuttajista ja islam pyyhkivät perseensä meillä suomalaisilla ja meidän kulttuurilla.
- - mutta
minäpä pyyhin perseeni Suomen Sisulla
- tuskinpa..
- mutta kirjoitti:
minäpä pyyhin perseeni Suomen Sisulla
sinä kykenet edes persettäsi pyyhkimään. Paskot kuitenkin vaippoihin, kuten osastollasi on tapana.
pakkohan sen on olla trolli, ei kukaan, joka sentään osaa lukea ja kirjoittaa, voi noin tyhmä olla.
Se lienee Egyptin asia se.. Ei sillä että hyväksyisin, mutta mitäs sinä sanoisit jos joku egyptiläinen kertoisi sunulle mitä lakeja suomessa voisi olla..
Jospa ruotsissa tuotettu materiaali oli halvempaa. Raha menee periaatteiden ohitse :p
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433364Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3602435Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan162415Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!801688- 861375
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541060SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs69956- 73896
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.25732Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4684