Kaikki

10 v kokemuksella

nettirahapelit on 100% suunniteltu tekemään voittoa järjestäjille. Joissain tapauksissa rahat siirtyvät rahapelin järjestäjälle päin vastoin tapaa kuin asjat pelaajan näkökulmasta annetaan ymmärtää.

Esimerkki

Pelaat sadalla eurolla rahapelejä paikassa missä pelintoimittaja pihtaa todellisuudessa arkiaskareissa siten että ostaa wc paperinsa mielummin kymmenen sentin hinta eron vuoksi eri kaupasta.

Luuletteko et tälläinen pelientajoaja jättää käyttämättä mahdollisuutta ottaa poikkeuskeinoin rahoja pelaajalta.

Eli siintä loogisemmin väännettynä rahapelejä pitäisi duunailla itse Jeesus Nasarettilaisen et a true random number generator peuhaisi 100% oikeudenmukaisesti.

6

119

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos.

      Nätti ja totuuden mukainen kirjoitus.

    • selvä pyy

      Ei kai Suomen valtio olisi alkanut pyörittää uhkapelipissnestä muuten kuin tietäen saavansa plussaa tappioiden sijaan. Aitoon 'satunnaisuuteen' perustuva pissness ei sovi yhdellekään pelien tarjoajalle vaan ainoastaan sellainen varmatuottoinen kynintä.

      • Miten niin satunnainen peli ei sovi?

        Pelataanko tuplausta minä voitan väärällä arvauksella ja mustilla seiskoilla.

        Heitetäänkö noppaa? Saat jokaisesta oikeasta silmäluvun arvauksesta 5,5 kertaa panos voiton.

        Heitetäänkö kolikkoa? saat jokaisesta arvauksesta 1,90 kertaisen panos voiton.

        Pelataan myös se pitkäjuoksu ei useita tuhansia kierroksia. Niin jospa sitten tajuaisit, että kyllä se satunnainen peli vaan sopii pelin järjestäjälle. Ainiin tuo taitaa olla arpajaislain rikos niin valitettavasti en voi noin tehdä. Jos tuo olisi salittua perustaisin oman casinon ja ottaisin tyhmiltä rahat pois näillä peleillä ihan oikeaa kolikkoa, korttipakkaa ja noppaa käyttäen.


      • tuuba-juuba
        Gambler1 kirjoitti:

        Miten niin satunnainen peli ei sovi?

        Pelataanko tuplausta minä voitan väärällä arvauksella ja mustilla seiskoilla.

        Heitetäänkö noppaa? Saat jokaisesta oikeasta silmäluvun arvauksesta 5,5 kertaa panos voiton.

        Heitetäänkö kolikkoa? saat jokaisesta arvauksesta 1,90 kertaisen panos voiton.

        Pelataan myös se pitkäjuoksu ei useita tuhansia kierroksia. Niin jospa sitten tajuaisit, että kyllä se satunnainen peli vaan sopii pelin järjestäjälle. Ainiin tuo taitaa olla arpajaislain rikos niin valitettavasti en voi noin tehdä. Jos tuo olisi salittua perustaisin oman casinon ja ottaisin tyhmiltä rahat pois näillä peleillä ihan oikeaa kolikkoa, korttipakkaa ja noppaa käyttäen.

        mitä tulee tuplaukseen, sehän on voitu ohjelmoida siten että ei ole väliä kumman valitsee....niin häviö tulee. Nimenomaan siksi että pelaaja syyttäisi itseään häviöstä. Tuplaus ei eroa muista pyöräytyksistä lainkaan....kaikissa häviö....lyhyellä eikä suinkaan pitkällä juoksulla. Tottakai välillä tarjotaan pieniä voittoja jotta pelin satunnaisuus olisi uskottava.


      • röyh röh
        Gambler1 kirjoitti:

        Miten niin satunnainen peli ei sovi?

        Pelataanko tuplausta minä voitan väärällä arvauksella ja mustilla seiskoilla.

        Heitetäänkö noppaa? Saat jokaisesta oikeasta silmäluvun arvauksesta 5,5 kertaa panos voiton.

        Heitetäänkö kolikkoa? saat jokaisesta arvauksesta 1,90 kertaisen panos voiton.

        Pelataan myös se pitkäjuoksu ei useita tuhansia kierroksia. Niin jospa sitten tajuaisit, että kyllä se satunnainen peli vaan sopii pelin järjestäjälle. Ainiin tuo taitaa olla arpajaislain rikos niin valitettavasti en voi noin tehdä. Jos tuo olisi salittua perustaisin oman casinon ja ottaisin tyhmiltä rahat pois näillä peleillä ihan oikeaa kolikkoa, korttipakkaa ja noppaa käyttäen.

        Heitetäänkö sinut koskaan niskaperse otteella keskusteluista kertoimella 1,90 pano voitto

        Eihän tässä keskutella etteikö sovi vaan elämän rahapoliittiset tosiseikat huomioiden on todenäköisempää et ihmismieli eloonjäämisvietin siivittämänä lähtee ratkomaan omaa pärjäämistään välittämättä siintä toimiiko eettisesti oikein vai ei.

        Ihan kuin maailmalla ei tunnettaisi sanaa korruptioitunut viranomainen.
        Ei Suomalainen virkamies ole hyttysen paskoo isompi jehu maailmalla vaikuttamaan rahapelien järjestäjien puhtauteen tai moneen muuhunkaan.


    • ei toimi

      Sittenkin ei se Jeesus Nasarettilainenkaan toimi. Nääs kun raamatun oppien mukaan ihmisen ei pidä kerätä maalista mammonaa ollenkaan ja siltä pohjalta ajatellen Jeesus laittaisi hyffet omaan taskuun. Eli Jeesuksen peleissä sen perimätiedon mukaan olisi payout 0%. Ei teille mitään anneta.

      Tilanne jossa koira lähtee puremaan omaa häntäänsä kun tarkemmin ajattelee mut payouts on aina 0% kaikissa vaihtoedoissa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe