Paljon tapahtuu yhden ottelun aikana. Niin paljon, että tuomariparilta jäi näkemättä iso osa tapahtumista. Tai sitten heillä oli edelleen Suikkasen pelkoa.Mm. Hodzman sai iske Jypin maalin edessä poikittaisella mailalla puolustajan kumoon, ei minkäänlaista elettäkään, että nyt tuli rike. Monta muutakin tapausta jäi näkemättä. Tuomariparin kannattaisi rauhassa katsoa video pelistä ihan oppimisen vuoksi.
Mutta tapahtuipa paljon hyvääkin. Peli aaltoili päästä päähän ja paikkoja maaleihin oli molemmilla. Itse katsoin täpö täydessä Synergia-hallissa peliä ja olipa hieno tunnelma.
Pelicans laukoi enemmän kuin Jyp, mutta laukaúkset olivat joko huonoja tai sitten vaan Helenius oli parempi. Mutta ei nuori virkaveli toisessa päässä ollut sen huonompi, vaikka laukauksia ei ihan niin paljon Jyp saanutkaan aikaan. Jatkoaajallakin kummallakin oli mahdollisuutensa jo aikaisemmin, mutta peli kesti Perrinin jatkoaikamaaliin asti. Jypiläisittäin tietysti oli hieno fiilis. Mutta lahtelaisillekin varmaan jonkun ajan päästä tuo hopea on paalu, joka jää historiaan.
Onnittelut Jypille samoin kuin Pelicansille myös!
Mestaruus ratkesi monen vaiheen jälkeen
Synergia A3 katsomo
0
81
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332