Masennus kodittomuudesta

olvi.koira

Oon ollu masentunu jo useamman vuoden. Kaksi vuotta sitten jäin kodittomaksi ja masennus tietenkin paheni. Asuin kavereiden luona kun ei muutakaan paikkaa ollut, mutta hekin kyllästy pitään mua niitten katon alla vaikka maksoinkin sovitusti heille. Päädyin loppujen lopuksi pihalle asumaan, mutta onneks oli kesäaika kyseessä. Sitten yks kaveri otti mut sen kämppäkaveriks ja mieli koheni pikkusen siittä, mutta siittä kämpästä irtisanottiin vuokrasopimus joten taas pihalle. Nyttemmin parit hoidot koluttuna joista masennus vähän parani. Mutta tällä hetkellä kun ei oo omaa kämppää vaan notkun TAAS kavereitten nurkissa niin mieli on maassa, koska ei tää mitään kivaa oo. Itellä on useempaan eri paikkaan asuntohakemukset menossa, mutta mistään ei oo kuulunu yhtään mitään. Sossu yrittää auttaa parhaansa mukaan mua että saisin oman kämpän jostain.
Jos täältä löytyy muita keillä on sama tilanne/ongelma tällä hetkellä tai on ollut jossain kohtaa elämässä niin vastailkaa toki ja mietitään yhessä ratkasua.

14

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Enkelilintu

Uskon esirukouksen voimaan ja että Jumala voi antaa sinulle soipivan asunnon. Hänelle on kaikki mahdollista.En tiedä jaksatko itse uskoa, mutta alan pommittaa Kaikkivaltiasta että saat aunnon jo kahden kuukauden sisällä. Ja voi asia järjestyä piankin. Ja muutenkin toivon että mielesi piristyy ja kaikki asiat järjestyvät.

• Voi vittu...

Painu hihhuli vittuun!!!!!

• olvi.koira

En itse enään jaksa uskoa, koska en ole saanut apua Häneltä. Toivotaan että mieli piristyy ja kiitos avusta.

• Enkelilintu

Ei sinun tarvitsekkaan uskoa. Katsotaan tällä kertaa, että itse yritän neuvotella Yläkerran osännän kanssa, että annappa tälle pojalle nyt koti ja jelppaa häntä muutenkin. Ja ihan ihmisenä ja lähimmäisenä toivon sinulle että asiat järkestyvät ja pääset eteenpäin.

Kerro sitten kun saat sen asunnon.

• olvi.koira

Toivotaan että saisin sen asunnon ja apua. Ja kerron toki kun olen saanut asunnon itselleni.

• vihje.

Jos asut pk-seudulla, mikset muuttaisi muualle? Siellä on sitä paitsi kalliit vuokrat. Muuta vaikka työvoimakoulutuksen perässä muualle, on helpompi saada asunto. Eikä se Hki ole mikään unelma asumisen kannalta.

• olvi.koira

En asu pk-seudulla vaan asun Tampereen alueella, mutta ei täältäkään oikein noita asuntoja irtoa.

• olvi.koira

Nyt viimesintä tietoo porukalle.
      En ole vieläkään saanu kämppää ittelleni ja nyt viimesen kahen viikon aikana tullut itsetuhosia ajatuksia. Tän viikonlopun aikana itsetuhoset ajatukset on vaan lisääntyny ja nyt halut tappaa ittensä on kasvanu ihan helvetisti. Haluisin hoitoon ja aattelinkin hakeutua sinne aika nopeesti, mutta mua ei oteta tosissaan jos haen katkolle tai jos haen hoitoon että saisin apua tähän itsetuhosuuteen. Saako apuja sen suhteen että mitenkä pääsee hoitoon ja nopeiten?? Mieluusti jos sais niitä vastauksia nopeesti että mitenkä pääsee helpoiten hoitoon??!!

• Enkelilintu

Mene vain nyt nopeasti terveyskeskukseen ja vaadi aikaa milenterveysammattilasielle. Sano että tarvitset apua, jos ei tule niin huonosti käy?
      Sitten kerrot myös että asunto pitää saada.
      Olet ollut mielessä. Toivon sinulle vielä kärsivällisyyttä!

• Olet heikko pentu.

Hei pentu, kerro minkä sillan alla majailet, niin tulen tekemään elämästäsi vielä pahempaa kuin mitä se on. Kommentoinkin jo tuolla yhdessä paikassa, että sinunlaiset pikku kakarat kun aukoo leipäläpeä kadulla väärälle henkilölle, se on sairaalareissu.

Jotenkin arvasin tuolta aikaisemmalta sivulta, että sinä olet ainoastaan joku hauras ja heikko keskenkasvuinen kakara.

• Olet heikko pentu.

Unohdin lisätä että tämä on siis luonnollisesti tarkoitettu topicin aloittajalle.

Ja nyt kun kirjoitan, niin ilmoita täällä jos tapat itsesi. Sitten minun ei tarvitse tulla sinne Tampereelle näyttämään että väärille henkilöille ei lonksuteta leukaa.

• neuvoo
        Olet heikko pentu. kirjoitti:

Unohdin lisätä että tämä on siis luonnollisesti tarkoitettu topicin aloittajalle.

Ja nyt kun kirjoitan, niin ilmoita täällä jos tapat itsesi. Sitten minun ei tarvitse tulla sinne Tampereelle näyttämään että väärille henkilöille ei lonksuteta leukaa.

Miten olisi pienempi paikkakunta kuin Tampere, esim.Pori? Siellä on halvemmat asunnot kuin Tampereella.

• Olet heikko pentu.

olvi.koira

Miksi menit hiljaiseksi? Minulla on nyt viikon lomakin, niin kerro vain rohkeasti mistä sinut tavoittaa, niin puhutaan asiat selviksi kasvotusten.

• 1+13=14

Pidäs nyt räkänokka pienempää metelii. Käy pyytääs äitiäs lämmittää maitopullon sulle niin kyllä se kiukuttelu siintä laantuu.
        Vai onko päässy hiekkaa vaginaan? Vaiko pikkuhousut liian syvällä persvaossa?

AP:lle simmottii haluisin sanoa jotta päihteet olis ihan eka mikä tarttis jättää pois. Jos meinaan olet masentunut, niin lääkkeet ja alkoholi ei oikee sovi yhteen.

Itse aikanaa omalla kohalla kela ihan vaati b-lausunnon lisäksi päihdetestit.

Onko sinulla kavereita jotka ei käytä päihteitä? Semmosen luokse jos nyt väliaikaisesti pääsisit, niin se käyttökynnys voisi olla hiukan korkeampi. Jos liikut sellaisessa kaveriporukassa jossa otetaan kuppia harvase päivä tai käytetään jotain muita päihteitä, niin semmosessa porukassa on ihan turha yrittää päästä eroon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe