Olen joutunut sairaalaan muutaman kerran yliannostuksien vuoksi, sitten muutenkin ottanut lääkkeitä liikaa, että taju lähtisi ja että voisin paeta maailmaa. Mutta minua pelottaakin, että olenko minä tuhonnut aivoni? Minä olen ihan eri ihminen kuin ennen, muutkin ovat kyselleet minne se Lilja on kadonnut. Palaudunko minä enää koskaan ennalleen? Onko muilla kokemusta?
Yliannostukset
4
92
Vastaukset
- aivotuhoaja
Ei tässä nyt tarkoitus ole henkeä heittää.
- 2+5
Aina kun voin huonommin muutun ilmeisesti ihmisenä. Mulla on ollut jo yksi aikaisempi masennus jakso muutama vuosi sitten ja nyt ilmeisesti toinen. Pari vuotta sitten muistan hyvin kun lähimmät kaverini huomasivat että muutuin. Otin myös itse silloin liikaa lääkkeitä että pääsin pakoon pahaa oloani. Mutta en usko että se mun aivoja vaurioitti vaan käytökseni muuttui yleisestä huono vointisuudestani. Mullakin on tapana kaveriporukassa puhua ja nauraa paljon, mutta kun voin huonosti olen hiljaa ja omissa maailmoissani. Kaverini usein kysyikin että mikä on jne. Kun pääsin pahimman yli aloin taas olemaan normaali. Sain myös kuulla siitä että " ihanaa sä oot tullu takas" jne.
Itse luulen että masennus yms mikä sitten onkaan niin muuttaa ihmistä, mutta kyllä siitä on vielä mahdollisuus palata normaaliin.
Nyt itselläkin on taas tuo mase tehnyt paluun ja kaikki ovat taas huomanneet että olen ihan outo...
että et ole yksin - aivotuhoaja
Kiitos edellinen, annoit minulle toivoa. Tajusin, että jospa tuo on minunkin kohdalla niin. Minulla skitsoaffektiivinen häiriö ja dissosiaatiohäiriö ja oikeastaan ei ihmekään jos välillä muuttuu ihmisenä. Mutta varmasti usein väärinkäytettynä nuo lääkkeet vaurioittavat ainakin sydäntä, miten ihmeessä mä pääsisin siitä eroon...
Voimia sulle, muista että sä et ole kadonnu minnekään, sä olet vain masennuksen verhon takana!- -10 %
Neuroleptit supistavat aivoja vähintään 10 % lääkitystä edeltäneestä tilanteesta.
http://www.antipsychiatry.org
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760