Olen joutunut sairaalaan muutaman kerran yliannostuksien vuoksi, sitten muutenkin ottanut lääkkeitä liikaa, että taju lähtisi ja että voisin paeta maailmaa. Mutta minua pelottaakin, että olenko minä tuhonnut aivoni? Minä olen ihan eri ihminen kuin ennen, muutkin ovat kyselleet minne se Lilja on kadonnut. Palaudunko minä enää koskaan ennalleen? Onko muilla kokemusta?
Yliannostukset
4
103
Vastaukset
- aivotuhoaja
Ei tässä nyt tarkoitus ole henkeä heittää.
- 2+5
Aina kun voin huonommin muutun ilmeisesti ihmisenä. Mulla on ollut jo yksi aikaisempi masennus jakso muutama vuosi sitten ja nyt ilmeisesti toinen. Pari vuotta sitten muistan hyvin kun lähimmät kaverini huomasivat että muutuin. Otin myös itse silloin liikaa lääkkeitä että pääsin pakoon pahaa oloani. Mutta en usko että se mun aivoja vaurioitti vaan käytökseni muuttui yleisestä huono vointisuudestani. Mullakin on tapana kaveriporukassa puhua ja nauraa paljon, mutta kun voin huonosti olen hiljaa ja omissa maailmoissani. Kaverini usein kysyikin että mikä on jne. Kun pääsin pahimman yli aloin taas olemaan normaali. Sain myös kuulla siitä että " ihanaa sä oot tullu takas" jne.
Itse luulen että masennus yms mikä sitten onkaan niin muuttaa ihmistä, mutta kyllä siitä on vielä mahdollisuus palata normaaliin.
Nyt itselläkin on taas tuo mase tehnyt paluun ja kaikki ovat taas huomanneet että olen ihan outo...
että et ole yksin - aivotuhoaja
Kiitos edellinen, annoit minulle toivoa. Tajusin, että jospa tuo on minunkin kohdalla niin. Minulla skitsoaffektiivinen häiriö ja dissosiaatiohäiriö ja oikeastaan ei ihmekään jos välillä muuttuu ihmisenä. Mutta varmasti usein väärinkäytettynä nuo lääkkeet vaurioittavat ainakin sydäntä, miten ihmeessä mä pääsisin siitä eroon...
Voimia sulle, muista että sä et ole kadonnu minnekään, sä olet vain masennuksen verhon takana!- -10 %
Neuroleptit supistavat aivoja vähintään 10 % lääkitystä edeltäneestä tilanteesta.
http://www.antipsychiatry.org
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251228
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 88800
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede20759- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282702- 109626
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117517