KePujen vappu

?? riidankylväjä

Alkoi lupaavasti. Kuinkas riitely jatkuu Lieksassa. Otatteko oppia. Ja onko Lieksassa riidanhaastajia kepuissa

Alla lainaus iÍltiksestä.

Keskusta järjestää tänäkin vappuna perinteisen puhetilaisuutensa eduskuntatalon vieressä.

Presidentti Kyösti Kallion patsaan luona järjestettävä tilaisuus kulkee nimellä Vihreä vappu.

Keskustan presidenttiehdokas ja kunniapuheenjohtaja Paavo Väyrysen taustajoukot ottivat viime viikon tiistaina yhteyttä puheenjohtaja Mari Kiviniemeen. Puheenjohtajalle tiedotettiin, että Väyrynen osallistuisi mielellään Vihreään vappuun ja kysyttiin, olisiko se "ok" Kiviniemelle.

Kiviniemi vastasi samana päivänä kolmen lyhyen lauseen mittaisella sähköpostilla, jossa hän Iltalehden tietojen mukaan ilmoitti erittäin suorasukaisesti, että Väyrynen "ei ole tervetullut" tilaisuuteen.

- Emme halua sinne riidanhaastajia, Kiviniemi kirjoitti.

91

254

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yönylinukutaan

Voi voi ei hyvältä kuulosta, miten nyt persujen käy kun edistyspuolue hajoaa.
      Olen voittanut vedonlyönnissä pienen omaisuuden vuosien varrella juuri kepujen
      takinkäännön seurauksena. Nyt tuloni romahtavat ja elintasoni putoaa.

• soopeli on pop

Ei Keput nykyään takkiaan käännä. Ne kääntää minkkiturkkeja. Tuossa kahen edellisen vaalien aikaan Turkistuottajat jakeli noita minkkiturkkeja kepuleille. Muut kepulit on kyrsiintyneet Mariin kun se sai kolme turkkia ja 55 000 vaalirahaa.

• nolla turkkia

Ei tullut turkkeja Lieksaan eikä vaalirahaa. Menee ihan niinku Paavo sanoi, ett että työ tarvii mitään.
      Toivottavasti eivät vie meijän vappusimoja. Sinne Marin kammariin.

• Kyllä meillä Lieksan

Perussuomalaisilla ol hauskoo kun luimma poikkiin kanssa tuon kirjotuksen, otettiin hörpyt, öristiin ja mietittiin, että kummalle puoluvveelle lähtökellot soivat noppeemmin
      kepulle vai meille perussuomalaisille, molemmat puoluvveet männöö alamäkkeen,
      mutta poikkiin kanssa sotattiin, että kepuleilla on lähemmät suhteen turvenuijjiin kun persuilla ja se taitaa halavattu säilyy henkissä, no myö perussuomalaiset ollaan totuttu hävviimmään ja osa meistä ol jo SMPn alasajosssa ja soini jatkaa siitä mihin etellisessä puoluvveessa jäi
      ei se kestä meijä perussuomalisten piä ja lehistä siitä suap nyt jo lukkee, mutta on meillä halavattu ollu hauskoo ja JYTKYY ollaan pukattu kummastakkiin piästä

• örvelöihen kilju

Ei tuo näytä kestävän teijjänkkään piä? Kilju on jo pehmentänyt järkipuolen kokonaan!
      Vai on teillä kiljupöntön alasajo mänössä? Toivottavsati huku pas,kaan!

• varoituksen sananen

elä nuorimies
        elä vanhempi,
        seiso kulmilla suu auki, pieliseltä tullee lokki ja pask..taa suuhun ja siitä jää kitalakeen yhtä paha maku,
        kuin Perussuomalaisten politiikasta jää

• kiljunjämä

Keput marssii paskan levitykseen Vappuna

• kiljujämälle

maanviljelijät tekee joskus sunnuntaisinkin töitä ja paskanlevitys kuuluu maatalouteen

• syntiä se on pyhätyö

Vaikka raamattu käskee pyhittää lepopäivän! Kyllä sitä arkisinkin kerkiää jos vain viitsii!

• Vappu ei useinkaan sijoitu pyhäksi!

Mutta 2 Moos 19.9 kertoo miten nuo kymmenen käskyä on syntynyt siinain vuorella Moosekselle sinne oli kansalta ehdoton kielto menna kuoleman uhalla ja ensimmainen käsky oli Minä olen Herra sinun Jumalasi.
        3 Mooseksenkirja 23.3 kertoo miten Israelilaisten piti noudattaa sapatti lepoa eli perjantain auringonlaskusta lauantain auringonlaskuun ja heidän oli käännettävä ajatukset kohti Jumalaa.
        Meille taas on opetettu se että on tehtävä mitä välttämätön tarve vaatii.
        Toisaalta myös on 3 Mooseksen kirjassa 25:4 todettu että joka seitsemäs vuosi maan pitää antaa levätä. Herra antaa sateet ajallaan ja maa tuottaa paljon satoa 3 Mooses 26:3-4
        Muistan kyllä,että juuri noin olisi jopa meidän kylässä toimittu maa oli laitumena ja käytettiin vuoroviljelyä muutenkin.
        Ystavällisin terveisin markku

• lainausta

Mari ja Paavo se yhteen soppii, kuntavaalien jäleen pannaan sammaan koppiin!

• ed lainausta

Muuten hyvä, mutta Suomen lainsäädäntö ei salli samalle osastolle sijoittaa eri sukupuolta olevia. Saatikka sitten samaan selliin.

• lukekaas iltis
        ed lainausta kirjoitti:

Muuten hyvä, mutta Suomen lainsäädäntö ei salli samalle osastolle sijoittaa eri sukupuolta olevia. Saatikka sitten samaan selliin.

No niin. Nyt siellä on täysi sota Minkki Marin ja Idols PÄÄVÅN kanssa.

• vapunmiete

On parempi, että keskustalaiset sotivat keskenänsä, kuin olla vastahankaan koko kansan kanssa. Jos poliittiset puolueet kukin erikseen, jakautuisi moneen yhtä suureen osaan, seurauksena on vääjäämättä sekasorto ja näin tärkeät yksittäistä Suomen kansalaista koskevat asiat jäisivät hoitamatta.

• sille pienet

Sotii ja sotii. Mitäpä Markku herra sanoo tähän uutisointiin jonka Krp tarjoilee Keskustapuolueella taasen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042515496644_uu.shtml

Siinä menee ns. vappu vit ,,,,, ja vappupuheet uusiksi. Tuo tutkinta jos toteutuu se kyllä koskettaa muitakin PK läänin kansanedustajia. Niin entisiä kuin nykyisiä.

• Olen hyvinkin asiasta kertonut mitä tiedän mutta asia koskee myös hyvinkin myös Lieksalaista henkilöä Koska kaikki PK kansanedustajat Lahtelaa lukuunottamatta sai vaalitukea kyseiseltä taholta.
      Mutta kuitenkin Jatketaan elämää ja vietetään myös Lieksassa vihreä vappu kesätorilla klo 12
      Muuten tapahtumat lomittuvat mukavasti tiettävästi Torilla klo 11 on SDP vas? tilaisuus ja klo 12 sitten keskusta Rautatieasemalla avajaiset klo 13 ja Jaakko Tepon pojat klo 16 kulttuurikeskus
      Oikein mukavaa yhdessäoloa kaikkien ihmisten parissa Markku

• lasse toka luokka

Sanohan Korpinen kuka lieksalainen oli maakuntavaltuustossa 2009-2012.. Kun koskettaa JOPA HYVINKIN lieksalaista. Joten nimi esille, eläkä venkoile.

• Vastasin vappupuheet uusiksi ja kyseessä on edellisen eduskunnan aikaiset tapahtumat joten vastasin siltä osin kysymykseesi ketkä silloin istuneet kansanedustajat saivat vaaleissa vaalitukea se asia on ollut julkisuudessa.
        Joten se siitä Markku

• l 2 luokka
        markkukorpinen kirjoitti:

Vastasin vappupuheet uusiksi ja kyseessä on edellisen eduskunnan aikaiset tapahtumat joten vastasin siltä osin kysymykseesi ketkä silloin istuneet kansanedustajat saivat vaaleissa vaalitukea se asia on ollut julkisuudessa.
        Joten se siitä Markku

Ketäpä lieksalaista tarkoitit väitteessäsi, joka maakuntahallituksessa ollessaan olisi saanut vaalirahaa KMS;ltä.
        Tuo aiempi vastauksesi on sitä venkoilua, jota pyydettiin välttämään.

• l 2 luokka kirjoitti:

Ketäpä lieksalaista tarkoitit väitteessäsi, joka maakuntahallituksessa ollessaan olisi saanut vaalirahaa KMS;ltä.
        Tuo aiempi vastauksesi on sitä venkoilua, jota pyydettiin välttämään.

Jälleen luetun ymmärtämisessä on sinulla vaikeaa mitä olen väittänyt ei kuulu mitenkään maakuntahallitukseen.' vaan vaalirahoitukseen.
        Mutta tuona aikana todella oli maakuntavaltuuston johdossa pari ja hallituksessa edelinen kansanedustaja ja kertokoon sitten silloinen Hallituksen jäsen enenmän joka oli silloin maakuntahallituksessa miten asiat ovat silloin menneet esim kaavoituksissa,
        Minulla on kyllä näkemys miksi kaikien kauppojen mahdollisuutta ei ollut jalkautua lieksaan?

• taas selitellään

Jälleen luetun ymmärtämisessä on sinulla vaikeaa mitä olen väittänyt ei kuulu mitenkään maakuntahallitukseen.' vaan vaalirahoitukseen.
        Mutta tuona aikana todella oli maakuntavaltuuston johdossa pari ja hallituksessa edelinen kansanedustaja ja kertokoon sitten silloinen Hallituksen jäsen enenmän joka oli silloin maakuntahallituksessa miten asiat ovat silloin menneet esim kaavoituksissa,
        Minulla on kyllä näkemys miksi kaikien kauppojen mahdollisuutta ei ollut jalkautua lieksaan?

Vai luetun ymmärtäminen heikkoa. Alustus oli kokonaan linkkeineen seuraava.

Sotii ja sotii. Mitäpä Markku herra sanoo tähän uutisointiin jonka Krp tarjoilee Keskustapuolueella taasen.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012042515496644_uu.shtml

Siinä menee ns. vappu vit ,,,,, ja vappupuheet uusiksi. Tuo tutkinta jos toteutuu se kyllä koskettaa muitakin PK läänin kansanedustajia. Niin entisiä kuin nykyisiä.

Näis vastasit alustukseen.
        Olen hyvinkin asiasta kertonut mitä tiedän mutta asia koskee myös hyvinkin myös Lieksalaista henkilöä Koska kaikki PK kansanedustajat Lahtelaa lukuunottamatta sai vaalitukea kyseiseltä taholta.

Et opettelehan jo lukemaan asiat kokonaan eläkä jälkeenpäin selittele kaikkea soopaa.

• peltiruuviko

Varsin omituista tekstin asettelua. Ensin tulee heitto luetun ymmärrys vaikeudesta ja sitten väite maakuntahallituksesta ja vaalirahoista ????
        Seuraava lause kumoaakin edellä olevan, jossa selkeästi siirrytään maakuntahallitukseen.
        Ja sitten viimeinen lause. Selvä väite taasen tuosta yhteydestä Lieksaan.

Ihanpa pitää Korpiselle kertoa, ettei siellä maakuntahallituksessa tuona aikana ole ollut yhtäkään lieksalaista, joten kertomasi on kyllä höpöä.

• peltiruuviko kirjoitti:

Varsin omituista tekstin asettelua. Ensin tulee heitto luetun ymmärrys vaikeudesta ja sitten väite maakuntahallituksesta ja vaalirahoista ????
        Seuraava lause kumoaakin edellä olevan, jossa selkeästi siirrytään maakuntahallitukseen.
        Ja sitten viimeinen lause. Selvä väite taasen tuosta yhteydestä Lieksaan.

Ihanpa pitää Korpiselle kertoa, ettei siellä maakuntahallituksessa tuona aikana ole ollut yhtäkään lieksalaista, joten kertomasi on kyllä höpöä.

Älä unta nää!!!

Kun vaalitukea on jaettu KMS taholta niin siitä olen todennut ja voinet asian tarkistaa ketä oli silloin ehdokkaana ja sen olen todennut.

Mutta katsoin kyllä Ketkä henkilöt oli maakuntavaltuuston puheenjohtajina ja ketkä oli silloin maakuntaliiton Hallituksessa ja ketä on nyt sitten valtuustossa ,korostan sitä seikkaa ettei heillä Lieksan nykyisillä edustajilla ole osaa eikä arpaa jos ei aikaisemminkaan minä en ole syyttäjä ja näin ollen en ole tuiomiota jakamassa kuten minua kohtaan kirjoittaja haluaa tehdä Markku Korpinen

• peltiruuvi

Älä unta nää!!!

Kun vaalitukea on jaettu KMS taholta niin siitä olen todennut ja voinet asian tarkistaa ketä oli silloin ehdokkaana ja sen olen todennut.

Mutta katsoin kyllä Ketkä henkilöt oli maakuntavaltuuston puheenjohtajina ja ketkä oli silloin maakuntaliiton Hallituksessa ja ketä on nyt sitten valtuustossa ,korostan sitä seikkaa ettei heillä Lieksan nykyisillä edustajilla ole osaa eikä arpaa jos ei aikaisemminkaan minä en ole syyttäjä ja näin ollen en ole tuiomiota jakamassa kuten minua kohtaan kirjoittaja haluaa tehdä Markku Korpinen

Kivahan tuo on , ett' nyt korostat, kun asia rautalangasta taiteltiin.

• puuta heinää

Älä unta nää!!!

Tää Korpinen haastaa kuin Paavo Väyrynen.
        Onneksi Paavo Väyrynen on luvannut pitää suusa kiinni. Vaan eipähän sekään lupaus tule pitämään.

• peltiruuvi kirjoitti:

Kivahan tuo on , ett' nyt korostat, kun asia rautalangasta taiteltiin.

Hyvä jos asian ymmärsit terveisin markku

• puuta heinää kirjoitti:

Tää Korpinen haastaa kuin Paavo Väyrynen.
        Onneksi Paavo Väyrynen on luvannut pitää suusa kiinni. Vaan eipähän sekään lupaus tule pitämään.

Oikeassa olet siinä suhteessa, että minä en myöskään ollut viemässä Suomea hanakasti EU: hun joten silloin olen samalla linjalla Paavon kanssa.

Ei minun suuta myöskään saada ihan hiljaiseksi sen verran on leukaani loksuttanut, onneksi on omat hampaat, ettei vesilasissa sotkeennu.

Mitä tulee tuohon puuhun niin siitähän on laulu "Jos rouvat eivät miestä saa niin puuseppää aina tarvitaan" ompahan tullut jonkun verran tehtyä puusta jopa sorvaten yhdelle naiselle puu munat. kun oli niitä vailla.
        Ja heinää on tullut korjattua melkoisesti ihan perinteisesti seipäälle laittaen ja lehmille vieden kotona ja naapureissa aikanaan, joten ei mene sormi siten suuhun eli Suomi tarvitsee maaseutua Markku

• umpikiero

Hyvä jos asian ymmärsit terveisin markku

Jaa. On muutes toisin päin. Toivon mukaan tajusit itte, mitä kirjoittelit.

• nysvärikö

Oikeassa olet siinä suhteessa, että minä en myöskään ollut viemässä Suomea hanakasti EU: hun joten silloin olen samalla linjalla Paavon kanssa.

Ei minun suuta myöskään saada ihan hiljaiseksi sen verran on leukaani loksuttanut, onneksi on omat hampaat, ettei vesilasissa sotkeennu.

Mitä tulee tuohon puuhun niin siitähän on laulu "Jos rouvat eivät miestä saa niin puuseppää aina tarvitaan" ompahan tullut jonkun verran tehtyä puusta jopa sorvaten yhdelle naiselle puu munat. kun oli niitä vailla.
        Ja heinää on tullut korjattua melkoisesti ihan perinteisesti seipäälle laittaen ja lehmille vieden kotona ja naapureissa aikanaan, joten ei mene sormi siten suuhun eli Suomi tarvitsee maaseutua Markku

No onneksi on pelivälineet iskussa ettei tarvii puusta tehä.
        Vai kuis se olkaan sanonta. Isä teki puusta ja kusi tuli suusta.
        Ja lauseen loppuun onkin muistettu laitettua perinteiset omat kehut.

• nysvärikö kirjoitti:

No onneksi on pelivälineet iskussa ettei tarvii puusta tehä.
        Vai kuis se olkaan sanonta. Isä teki puusta ja kusi tuli suusta.
        Ja lauseen loppuun onkin muistettu laitettua perinteiset omat kehut.

SUOMI TARVITSEE MAASEUTUA sekö on omakehua olen ihan siitä asiasta ylpeä ja kohta on laitettava siemenet kuka mihinkin loveen hyvää vappua Markku

• hyi hitto. haisee

Korpinen kirjoittaa.

Ja Väyrynen seuraavasti.

Paavo Väyrysen mukaan hän ei ole koskaan ollut Euroopan unionia vastaan.

- En ole EU-vastainen, en ole koskaan ollut enkä ole, presidenttiehdokas Paavo Väyrynen totesi Elinkeinoelämän keskusliiton ehdokaspaneelissa torstaina.

Tämä on sitä suoraselkäistä KePulaista puhetta. Täyttä pask aa haastaa kumpanenkin.

• ??????????????noooh

??????????????????????????????? noh mikä on.

• taasko soopaa
    • Ale vale

Kepu myy Vappuna vanhat alkio kirjat pois vanhentuneena tulee
      Kivimieli aapiset tilalle

• Olipa uutinen, tuolla viestillä oli hyvin hyvin tärrkeä sanoma jeh jeh jeh.

Minulla on historiankirjat maalaisliiton ja keskutapuolueen vuosilta ja en aijo myydä
        En myöskään Veikko Vennamon kirjaa enkä Urpo Leppäsen.

Mutta tärkein ohjekirja on sanoppa tietoviisas minulla niitä on pari ja vielä selityskirja asioihin siinailta, Mikä se on

• Ale hintaan .

Olipa uutinen, tuolla viestillä oli hyvin hyvin tärrkeä sanoma jeh jeh jeh.

Minulla on historiankirjat maalaisliiton ja keskutapuolueen vuosilta ja en aijo myydä

Mutta tärkein ohjekirja on sanoppa tietoviisas minulla niitä on pari ja vielä selityskirja asioihin siinailta, Mikä se on

Joo Vappu pallojen ja pullojen logo on Talvivaara Uranus tyyliä,

• ite mää oon

Tuosta solkkaamisesta ei ota selvää ees alkio-opiston emiriittusfrofessorikaan.
        Ainoosta kepumainen omakehu on tajuttavissa, vaan sitähän ei tuon kirjoittaja ees tajuakkaan.

• tuskimpa tiedät

Minulla on sitä minulla on tätä.

Sanohan Korpinen kun kehumaan läksit, niin kuka on kirjoittanut Santeri Alkio Henkilökuva ja Elämäntyön piirteitä. Minä vuonna teos on painettu ja ettei menisi nettiviisasteluksi, niin kertonet suuressa viisaudessasi millä sanoilla tekijä aloittaa kirjan.

Toiseksi.

Mikä ihmeen kysymys tuo oikein on jonka esitit.

• tuskimpa tiedät kirjoitti:

Sanohan Korpinen kun kehumaan läksit, niin kuka on kirjoittanut Santeri Alkio Henkilökuva ja Elämäntyön piirteitä. Minä vuonna teos on painettu ja ettei menisi nettiviisasteluksi, niin kertonet suuressa viisaudessasi millä sanoilla tekijä aloittaa kirjan.

Toiseksi.

Santeri Alkion eläntyön piirteitä Niilo Liakka kaarlo Walin 1932

Toiseksi kysymys on Raamatusta mitä kysyin ja myös Opas Raamatun maailmaan
        Eli aikanaan tuolla autiomaassa tuli kymmenen käskyä.

Tulkoon mainituksi, että vielä toten minulla on Israelista filmi Jeesuksen maa ja myöt ottamiani dia kuvia.
        Mutta tietokisa on Joensuussa takataskussa huomasin mainoksen Markku

Mutta vappuna tavataan kesätorilla

• markkukorpinen kirjoitti:

Tulkoon mainituksi, että vielä toten minulla on Israelista filmi Jeesuksen maa ja myöt ottamiani dia kuvia.

Muistaakseni Santeri Alkion perusajatus oli sosiaalipoliittinen "Älä unohda köyhän asiaa"
        Asia on myös henkilökohtaisesti kovinkin tuttua asia ja ollut ohjenuorana toiminnalleni vähenpiosaisten puollustaminen eri toiminnoissa, työssäni ja vapaa -aikana muuten en olisi hakeutunut työhön kehitysvammahuoltoon Markku

• ite mä oon

Muistaakseni Santeri Alkion perusajatus oli sosiaalipoliittinen "Älä unohda köyhän asiaa"
        Asia on myös henkilökohtaisesti kovinkin tuttua asia ja ollut ohjenuorana toiminnalleni vähenpiosaisten puollustaminen eri toiminnoissa, työssäni ja vapaa -aikana muuten en olisi hakeutunut työhön kehitysvammahuoltoon Markku

ja ettei menisi nettiviisasteluksi, niin kertonet suuressa viisaudessasi millä sanoilla tekijä aloittaa kirjan.

ja ettei menisi nettiviisasteluksi, niin kertonet suuressa viisaudessasi millä sanoilla tekijä aloittaa kirjan.

Tuon vastauksen löytää lapsikin netistä, mutta milloin opit vastaamaan oikein tehtyyn kysymykseen. Vai onko ymmärrettävä tuo aiemminkin esiintullut asia luetun ymmärtämisessä.
        Varmuuden vuoksi vielä kerran.

• terkut päikkäristä

kuka on kirjoittanut Santeri Alkio Henkilökuva ja Elämäntyön piirteitä.

MK vastasi väärin lukiessaan netistä ensimmäisen mikä vähänkin viittasi kysyttyyn
        Eli alla MK vastaus.

• ent kepu

Ootkos Korpinen tuohon perusajatukseen milloin tupaillassa törmännyt. Meinaan sen ajan jälkeen kun loikkasit Smp:stä Kepuleihin.

• ite mä oon kirjoitti:

Tuon vastauksen löytää lapsikin netistä, mutta milloin opit vastaamaan oikein tehtyyn kysymykseen. Vai onko ymmärrettävä tuo aiemminkin esiintullut asia luetun ymmärtämisessä.
        Varmuuden vuoksi vielä kerran.

Kehumpa lisää" Kumpi voittaa karhu vai leijona kysyy minulta toissä johtaja,Vitut minä mikään viisas oo multa luvut jäi kesken aikanaan" kuka kirjoitti tekstin

• ent kepu kirjoitti:

Ootkos Korpinen tuohon perusajatukseen milloin tupaillassa törmännyt. Meinaan sen ajan jälkeen kun loikkasit Smp:stä Kepuleihin.

Olen jo aikaisemmin ollut keskustalainen joten taidan olla hieman huorahtava.
        Muistan kun toverit oli olleet kokouksessa ja yksi esitti ryhmästä poikkeavan kannanoton niin toinen toveri haukkui senkin puoluehuora.

Minun ei ole tarvinut ajatuksiani pestä tulkoon mainituksi ja en mitenkään loikannut vaan varsin hyvin tiedät ,että huonolla talouspolitiikalla tuolle puolueelle tuli loppu eli se puolue jäi historiaan.
        Sitten tuli perussuomalaiset mutta kun näin ja koin, että millaisia toimia tehtiin en siihen porukkaan liittynyt vaan luovutin mähkön paikallisyhdistyksen varat ja pankkikirjan piirin puheenjohtajalle Kolme miestä oli niitä hakemassa Joensuusta ja katsoin, että nyt riittää.
        Kun tänne sitten perustettiin perussuomalaisten osasto niin luovutin myös rahavarat jotka olin kunnallisjärjestölle laulamalla aikanaan hankkinut Esko Saastamoiselle kaikessa yhteisymmärryksessä. asiasta ilmoittaen heille.
        Muuten onko täällä olemassa Oikeutta eläkeläisillä toimintaa jos ja kun niin olisi asiaa. Markku

• terkut päikkäristä kirjoitti:

kuka on kirjoittanut Santeri Alkio Henkilökuva ja Elämäntyön piirteitä.

MK vastasi väärin lukiessaan netistä ensimmäisen mikä vähänkin viittasi kysyttyyn
        Eli alla MK vastaus.

Hieman tuli kirjoitusvirhettä myönnän Markku, mutta kuitenkin.

• ite mä oon

Hieman tuli kirjoitusvirhettä myönnän Markku, mutta kuitenkin.

Suomeksi sanottuna päin vit tuu vastasit. Kas kun et tuossa lauseessa yhtään ihtees kehunut.

• vilatelisti
        tuskimpa tiedät kirjoitti:

Toiseksi.

Tota nikelle tuskimpa tiedät.
        Kuis sulla ois kaupan tuo kirja. Onko se yksi nide vai onko se versio missä on alkupuolella suomalaisia runoja 20-30 luvulta.

• artis ti

Kehumpa lisää" Kumpi voittaa karhu vai leijona kysyy minulta toissä johtaja,Vitut minä mikään viisas oo multa luvut jäi kesken aikanaan" kuka kirjoitti tekstin

Kumpi voittaa Karhu vai leijona,
        Kysyy minulta töissä johtaja.
        Mikä minä olen sille vastaamaan,
        Multa luvut jäi kesken aikanaan.

Laitetaanhan korpiselle Rafaelin Enkelin pätkä ekaksi oikeinkirjoitettuun muotoon. Tuo sinus tekstisi on sitä tyypillistä kaljakaraokehoilantaa, jossa sanat on kiskottu jostakin persiensilmästä.
        Joten elä kehu enää.
        Ja sitten vastaus tuohon epämääräiseen kysymykseen, jolle naapurin kissakin nauraa.
        Tekstin kirjoitti Pekka Ruuska "Rafaelin enkeliin" pariisilaishotellissa huhtikuussa -89.

• tuskimpa tiedät
        vilatelisti kirjoitti:

Tota nikelle tuskimpa tiedät.
        Kuis sulla ois kaupan tuo kirja. Onko se yksi nide vai onko se versio missä on alkupuolella suomalaisia runoja 20-30 luvulta.

vilatelisti
        Kyllä on kaupan ja juuri tuosta niteestä on kyse.

• potaska pumaskat

Toivottavasti eivät jaa lapsille ilmaiseksi noita sopimattomia kirjoja! Lapset saa traumoja valheista!

• Täysi yllätys minull

Alkioko se on keksinyt koko kepuaatteen? Kuuluiko Alkion mielestä aatteeseen kähmintäoppi? Monesko luku kirjassa kehottaa vilppiin?

• koplajengi

Oikea oivallus. Tämä poliittinen kähmintä, suojelurahojen perintähän alkoi välittömästi Tasavallan Presidentin U K Kekkosen kuoleman jälkeen.
        Sehän kirjattiin sinne puolueen jäsenkirjan ensimmäiselle sivulle. Matti Vanhanen teki sinne omat lisäyksensä, ja lopputulos on tiedossa.
        Nykyään puoluejohtoon pääsee helpoiten, kun omaa tuhatsivuisen rikosrekisterin, mielellään talousrikosten puolelta.

• Kepu on haukkumasana

Mutta Santeri Alkio oli aatteen mies ja mielestäni hyvin asiallinen Markku

• koplajengi kirjoitti:

Oikea oivallus. Tämä poliittinen kähmintä, suojelurahojen perintähän alkoi välittömästi Tasavallan Presidentin U K Kekkosen kuoleman jälkeen.
        Sehän kirjattiin sinne puolueen jäsenkirjan ensimmäiselle sivulle. Matti Vanhanen teki sinne omat lisäyksensä, ja lopputulos on tiedossa.
        Nykyään puoluejohtoon pääsee helpoiten, kun omaa tuhatsivuisen rikosrekisterin, mielellään talousrikosten puolelta.

Hupsista vaan Kaikkea ei sopulit uskaltaneet ilmaista kekkosen nimitystä lehtimiehistä.

Mutta on myöskin vastuutonta kirjoittaa tuollaisia väittämiä "jäsenkirjan sivusta"

On myöskin nyt noita neljää jäljelle jääneitä puoluejohtaja ehdokkaita kohtaan melkoinen väite rikosrekisteristä.

Muuten keskustalainen voinet tarkistaa jäsenyytesi puoluerekisteristä koska neuvoa antava äänestys tulee ennen puoluekokousta.
        Mauri Pekkarinen vetäyty puheenjohtaja kisasta tänään

• karhukopla jytää

Kepu on haukkumasana

Mutta Santeri Alkio oli aatteen mies ja mielestäni hyvin asiallinen Markku

No pitöskö sanoa sitten niinkus asia on, että Rosvojoukko. Tai Roskasakki.

• Mitenkän tuo osuu kohtaani kun on toisinpäin ollut täällä Lieksassa useamman kerran.Olen vaan tuumaanut etten ole oppinut vielä rosvoamaan, jotta ei kaikki ole sellaisia mitä pidät kun katsot putkinäöllä ja kuuntelet sitä vanhaa rammarin levyö joka jankuttaa ramaa raitaa, Kuule mulla on sullekkin antaa hieman mukavaa musiikkia kuunneltavaksi tänäänkin tuli uusia levyjä joita en ole vielä kuunnellut musiikkia elämän matkalle kohokohtia kauneimmista messuista..
      Heviä ei ole kyllä mutta viimeiset euroviisut.
      Mutta nyt on mummot mielessä onkohan jopa sukua Markku

Poika tuossa toteaa ja pitää kirjoittaa että Otolla on ilmapallolaiva hyvää vappua

• juu juurille

Vain tuo aloitus. Mitäs siellä kysyttiinkään. Onko Lieksassa samanlaisia riidankylväjiä kun puoluejohdossa.

• markku

kuuluu aina ennen puolue´kokousta keskustella asioista MK

• markku kirjoitti:

kuuluu aina ennen puolue´kokousta keskustella asioista MK

Ompa melkoista kun nimeäni käytetään markku korpinen

• lato vitsi

Lieksan Keskustapuolueessa on ihan asiallisiakin henkilöitä. ( Joitakin) Ja puoluejärjestössä oli joitakin vuosia sitten jopa todella hyviä kuntapoliitikkoja. Jos etunimellä kehuu, niin Terttu ja Seppo. Heille Vapun kunniaksi pienet.
      Nykyiseen toimintaan olisi toivottavaa saada aivan ekaksi muutamat räkyttäjät kuriin ja jos eivät usko, niin potkut perseelle.
      Tai sitten laittaa nää kouhot tekemään omaelämänkertaansa vaikka kirjan muotoon. Jota ei sitten tarviis julkasta koskaan. Vaan oisivatpahan poissa paskanjauhannasta. Jolle muuten koko kylä nauraa jo.

• Kunniotan todella elämäntyötä mutta senverran kuitenkin uudet tuulet on mutta sanonpahan vaan .Oli aikka kutakin ja yhteistyö pelasi minuakin tarvittiin ja tarvitaan edelleen Markku

• mitä höpöä

Mitä huhua pekkarinen luopuu ite ukko sanoo että höpö höpöä ?

• kepu 90

Niimpä niin. Mutta yksi asia on aivan varma. Kun tunnistit ja tunnustauduit tuohoin mainittuun katekoriaan, niin Mainitujen henkilöiden aikaan ei yksittäisiä kaltaisia räkyttäjiä ilmennyt.
      Sen haluaisin kuulla, että onko korpisen tarve olla s24:ssä vai jossakin sääntöjen määrittelemässä järjestössä.
      Ja tuo olisi kyllä hyvä tietää vaikka seuraavassa paikallisjärjestön kokouksessa.
      Voi sen kyllä tännekkin laittaa. Mikäli kantti kestää kuulla totuutta.

• Kuka räkyttää? Olen toiminut heidän kanssa yhteistyössä ja vielä nytkin tavataan ja keskustellaan asioista.
        Kantini kestää kyllä olla kasvokkain ja toistaiseksi järjestössä ei ole ollut tuonkaltaista keskustelua joten puskasta huudat koska palvelujani tarvitaan eri toimissa terveisin Markku

• abc nuori

Niin. Onko MK ;lle eri säännöt.
      Muistan ja jäsenmaksun yhteydessä painotettiin noudattamaan yhteisesti sovittuja lakiin kirjattuja sääntöjä.

• nähään uurnilla

Nuorten adressi. maaliskuussa. 1287 allekirjoitti sen. tämä MK muistaa ihan varmasti sen aiheeettomana. koski amista.

• Oltko valmis kertomaan mistä on kyse ja missä tuo adressi on ollut ja osallistutaanko siinä jonkun nimelta mainitun henkilön syrjintään tai saattamiseksi halveksinnan kohteeklsi kuten kirjoituksesi voinee osoittaa.

Mitä tullee aikaisempiin kirjoituksiin niin niistä on keskusteltu koulujen rehtorien kanssa joten soisin nyt sinun puntaroivan asiaa hieman terveisin Markku

• abc läppäri

Ai toi adressi. Nimenä on Emme äänestä Keskustapuoluetta. Emme presidentin, eduskunta-, emmekä kunnallisvaaleissa.

Ja sitten toi viimeinen lause, jossa olit käynyt valittamassa Ao:n oppilaista rehtoreille. Sehän on todettu aikapäiviä sitten aiheettomaksi. Eli haukuit väärää tahoa.

• Lähdit sitten hieman korjaamaan kirjoitustasi?

Mitä tulee aikaisempaan mistä totesit selkeästi oli käytetty kouluun liittuvaa nimimerkkiä ja siltä osin oli tarpeen tuoda asia tiedoksi mikä on hyväksyttävää ja siten ei tulee ongelmia opiskeluun eikä kenenkään elämään.
      Mutta oikein hyväää ja onnellista elämää jatkossa sinulle nuori Markku

• abc läppäri

Eipähän tuossa ole mitään korjattavaa ollutkaan. Eikä kuntavaaleissakaan tule kepulle noiden nuorten äänet.
      Keskustalaisen mielestähän voidaan käydä haukkumassa aiheettomasti nuoria.
      vain niihän tuo näkyy olevan tuolla puolueenne johdossakin, joten kenttäväki tekee samaa.

• kepu 90

Heps kuules anna olla abc .... Ei toinna.

• amkpopittaa

Laitamma tän ylös johan tuossa kunnanisät jo tarpeeksi haukuttu. Mikään ei toimi tässä kunnassa. Eikös vaan, sanoo paikallinen s24 passivahti.

• abc suljettu

Mimmonen on kepulin vappu. Otetaan mäyräkoira pöydälle ja ryhdytään kirjoittelemaan s 24 pirun viisaita.
      Mitä enemmän on olvia nupissa, niin sen rankemmin haukutaan.

• Olen asian havainnut että kirjoitat harkitsemattomasti abc
      terveisin markku

• kepu 90

Joku se vaan jaksaa istua yökaudet , päivät ja päivystää.

• kankeet kaikkoset oy

Mie kuulin ett Väyrynen ois ottanut katumuspillerin ja tulisi puhumaan tanhun vaikutuksesta itä suomalaiseen pajunkeittosoppaan. Kaikkihan muistaa tuon kuuluisan pajunkeittosopan, jota ilomantsilainen kansanedusta tarjoili, tai yritti tarjoilla lieksalaisille. Nykyään tämä entinen kansanedustaja suunnittelee keittokirjaa,
      Toisena puheen teemana on kuinka esiinnyn sosiaalisessa mediassa, ennen kuntavaaleja. Kuinka sujuvasti ja ymmärrettävästi voit kehua itseäsi. Tapahtuman jälkeen on mahdollisuus ostaa kirjasarja. Neliosainen Paavo ja Minä. Myös mukeja myynnissä.
      Eli Paavo on vappuna torilla.

• hyvä heittäjä

Saakos Paavon " konserttiin" ottaa mukaan mätiä kananmunia ja tomaatteja.

• kepu vani

Tulookoohaan Minkki Marikin ja paska Paula.

• päävä vani

Onko toellaan PÄÄVÄ tulossa.

• Asiallisesti voidaan todeta,
      Vappulaulajaiset ma klo 13.00 Karpalossa Pielisen laulu ja Topin musiikki klo19.00 Mieskuoro Brahe sali
      Eero Reijonen keskustan kansanedustaja, tulee kesätorille vappuna klo 11.00 alkaa Keskustan tapahtuma.

Toinen tilaisuus SDP vas Alkaa varsinaisella torilla klo 12.00 jossa puhuu kansanedustaja Merja Mäkisalo -Ropponen

Perinteinen vappu-uinti klo 13 Puustellin rantaan
      Lieksan aseman avajaiset klo 13.00
      Jaakko tepon pojat konsertti klo 16.00
      Israel ilta seurakuntakeskus klo 18.00

Astmaviikon tapahtuma 2.5 Terveyskeskus

Jaanan konsertti 4.5.Brahe sali

Oikein hyvää päivää ja valintoja kullekkin

• huvinsa kullakin on

Toivottavasti muistavat haukkua toiset puolueet ja tuoda esille omat hienot luvatut ja lähes tehdyt teot, jotka ovat kuitenkin jääneet tekemättä!
      Ja muistaisivat sanoa miten asiat pitäisi hoitaa nyt ja miten kaikki paha juontaa "edellisestä hallituksesta" koska sillä on ollut vastuu!
      Kuka vielä viitsii mennä kuuntelemaan moisia skeidanpuhujia, voi helv,etti sentään!

• Olen oppinut hieman tuntemaan eri puolueiden kansanedustajia ja viimeksi myös Viime syksynä kansanedustajia oli Lieksassa Hämärän kaupan illassa ja näin ollen tasapuolisesti he saivat käyttää puheenvuoron joka oli tervehdys eduskunnasta tämä oli mahdollista koska otin vastuun esim järkkärinä ja mielestäni erittäin hyvin muutenkin asiat sujuivat suuren yleisön keskuudessa se on hyvä asia ja myös se, että yhdessä eri puolueet tarjosivat soppaa yleisölle.

On tietysti aivan selvää että ihmisillä on erilaisia näkemyksiä ja painopisteitä ja niin pitää ollakkin mutta on kuitenkin tärkeää se seikka, että ihmiset tulevat toimeen keskenään ja asioista voidaan keskustella ja löytää yhteinen sävel.

Mielestäni nyt Lieksaan tulevat kansanedustajat ovat hyvinkin asiallisia ja eivät siten heidän tapoihin kuulu räksyttää ja se on hyve sinänsä Markku

• pikku kehut

No nythän tuli harvinaisen vähän tuota omaakehua. Heh heh koska otin vastuun ja plääp plääp..........................

• Oikein hyvää vappua sinulle"pikku kehut" kaikki henkilöt eivät voi toimia sellaisessa tehtävässä mistä totesin ja yksi arvostettu entinen rehtori sen totesi myös, että melkoinen vastuu on huolehtia turvallisuudesta sellaisessa väkijoukossa, olihan tiedossa järjestäjillä jopa mitä ajassa liikkui silloin, mutta valtakunnansyyttäjä nyt toimii siinä asiassa.Markku

• ohan leuhkaa

mainitussa järjestyksenvalvojan tehtävässä voi toimia kuka tahansa, joka on kyseisen " kurssin suorittanut. Vahinko vaan kun siihen hommaan tulisi olla myös soveltuvuuskoe.
      Ihan piruuttas lueppas toi aiempi kirjoituksesi, tuosta olostasi ko. illassa. On muutes melko leuhkaa tekstiä.. Voihan itku sentään,,,,,,

• Näin vappuna tulee mieleen yksi laulu "leuhkat eväät" taitaa sen laulaa ihan kansanedustajaa heh heh mutta kävin juuri konsertissa ja vappueväitä ei ole meikeläisellä.

Mutta mitä tulee jälleen noihin heittoihin niin tiedän varsin hyvin, ettei riitä jonkun kurssin suorittaminen vaan kyllä siinä katsotaan hieman muutakin poliisin lupamenetelyssä joten se siitä soveltuvuustesteistä ja olen myös aikanaan sellaisen suorittanut hakiessani koulutukseen jossa olen aikanaan toiminut ja eikä kovin huonolla menestyksellä huonolla kansakoulutodistuksella herrojen paikkoja, katos kun on myös niin, että tarvittiin uutta verta intoa ja monipuolista toimijaa heh heh heh otatko asian ihan tosissasi terveisiä Markku

• vielä leuhkaa

Joo sen aikaa kun olit siellä senterissä, niin olipa hiljasta tällä palstalla joo oli. Nytpä se pauke sitten alkaakin.
      Ja sitten tuohon hyväksytyn kurssin lisäksi ei tarvii muuta kun kaksi valokuvaa ja muutaman kympin rahaa, niin se on siinä se poliisin lupamenettely.
      Tuohon loppukehuun ei tarvii muuta sanoa, kun kaikkee sitä jonkun puolueen jäsenkirjalla saa. Taisi vain jäähä kovin lyhyeksi se herrojen paikalla "huhkuilu".
      Heh heh heh ja sitä rataa

• Ensinnäkin on turhaa lähteä koko kurssille jos ei ole omaa rahaa tai sitten jokin järjestö maksa katsohan hieman kurssin hintaa? Toiseksi vaikka olisi kurrsilla mutta jos on tahra eli syyllistynyt pahoinpitelyyn esim on turhaa haaveilla toimimista alalla.?
        Mutta Mitä tulee sitten muuhun niin ihan pirujani haastelin kateelliselle mutta olenhan nyt jo eläkeukko, joten kadehdi sitä kun lennän paikasta toiseen vielä toistaiseksi ja olen ihmisten parissa ja rinta rottingilla vielä ja ääni kuuluu muttei auton pakkoputkesta. Markku

• +-+-+-+-+-+-+-------

plussat ja miinukset on kyll menny tasan. Pitipä sattua ja kukkaa lie antanut. Hähääääää ja räkäset naurut päälle.

• Nuo viestit eivät liity aiheeseen vaan sisältävät henkilöön meneviä asiattomuuksia vappu on ohi mutta joillakin jatkuu Terveisin markku

Mutta tulipa hoidettua Keskustan piiriin jäsenasiat heti joten kuulijoita oli torilla kansanedustaja Eero Reijosen puhuessa.
        Tuli myös kerrottua, että muitakin tapahtumia on Lieksassa jonne osa yleisöstä sitten siirtyi ja asemalla oli oikein mukava tapahtuma onnea ja menestystä yrittäjälle ja tukipisteelle

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      149
      11191
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5413
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      42
      4256
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2684
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      104
      1613
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      82
      1459
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe