Pystyykö narsisti kuulemaan ääniä?
Äänien kuuleminen
5
105
Vastaukset
Jos ei ole kuuro. ;P
Mutta jos tarkoitat olemattomia ääniä...
Jos on samaan aikaan skitso, tai kärsii dissosiaatiohäiriöstä niin miksi ei.- kuuro.sokea.mykkä
Kaikki narskut ovat kuuroja. Siitä tunnistat narsistin!
- nirsknarsk
Ei ainakaan järjen ääntä kuule, varsinkin kun alkaa se narsistinen uhoaminen: sinä vääristelet asiota, sinä muistat väärin, itse aloitit valehtelun jne.
Narsistien pitäisi olla älykkäitä, mutta mielestäni he ovat tyhmiä. Muutamia poikkeuksiakin saattaaa löytyä, koska poikkeus varmistaa säännön :-) Korvissa voi tinnittää.
- 2+14=16
Noh...en tiedä...
Taas omasta kokemuksestani käsin...se minun N...
Loppuvaiheissa oli jotain sellaista...
kuuli koputusta ulko ovelta, minä en kuullut...
tai ikäänkuin "joku" olisi käynyt eteisessä, ovi, jonka piti olla lukittu hänen toimestaan, olikin auki...joku avannut?...laittoi jopa "merkin", että näkisi, oliko joku käynyt/tullut sisään...
En tiedä, mitä niistä olisin ajatellut, ikäänkuin hän olisi halunnut saada minut pelkäämään jotain ...mutta mitä/ketä...
Suhtauduin noihin...tietoisesti olemalla reagoimatta...
vastasin vain etten kuullut mitään...mikä oli totta...sujetun oven aukiolemisen mysteeriä en halunnut edes ajatella...
Mutta en todellakaan tiedä, kuuliko hän oikeasti...niitä koputuksia...tai luuliko oikeasti jonkun tulleen sisään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760