Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

JYP MESTARI! OIKEIN!

JYPFANI

Hyvä JYP! Kerrankin voitto meni oikealle joukkueelle! Hienoa et saadaan uusia mestareita. Ei tarvii nähä pokaalia narreil tai Hifkil. JYP ansaitsi voiton! Hienosti taisteli koko kauden vaik valmentajaki vaihtu ja kaikkee. Pelicans pelas kans hyvin mut ei riittäny tällä kertaa.

75

997

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sm-liiga10

      Kiva ku uus mestari.JYP pelas hyvää peliä sanon vaik en oo JYP kannattaja.Ne jakso uskoo voittoon loppuun asti.Oisitteko uskonu Jypin voittoon?Mä oisin kauden alussa sanonu et Jokerit voittaa mutta toisin kävi. Ruutuki oli hyvä vahvistus Jokruille.Hifki pettymys.Mikä joukkue pelas parhaiten SM-liigas?

    • kjhujkkikjki

      pääasia ettei Hifk, Hpk tai Ilves voittanu mestaruutta :) Hifk, Hpk ja Ilves kuuluis suomisarjaan...

      • jääkiekkotietäjä

        Niin siis millä perusteella runkosarjan 5 parhaan joukkoon päässyt Hifk kuuluisi suomisarjaan??


      • kjkjikjiukjiukh
        jääkiekkotietäjä kirjoitti:

        Niin siis millä perusteella runkosarjan 5 parhaan joukkoon päässyt Hifk kuuluisi suomisarjaan??

        HIFK KUULUU SUOMISARJAAN!!!


      • Itsepalvelukiska
        kjkjikjiukjiukh kirjoitti:

        HIFK KUULUU SUOMISARJAAN!!!

        Jokerit ei ole voittanut mestaruutta 11 vuoteen - eikä voita ensi vuonnakaan. Revi siitä, ratavarren juntti!


      • Hoki on pieni laji

        ajattelinpa kirjottaa tähän alkupäähän vastauksen kysymykseen joka oli tuonne otsikoitu etusivulle kiinnostaako sm-liiga? vastaus on ehdoton EI. ja koko jääkiekko touhu tässä peräsyrjälän juntti ghetto maassa on niin yliarvostettua että on mennyt maku jopa MM-kisa touhujen seuraamiseltakin. Kiitos hei lätkä jätkät, minäpä seurailen motorsporttia joka tarkoittaa niin paljon muutakin kuin formuloita!


      • lkjmknklkmkjuhgtfrd
        Hoki on pieni laji kirjoitti:

        ajattelinpa kirjottaa tähän alkupäähän vastauksen kysymykseen joka oli tuonne otsikoitu etusivulle kiinnostaako sm-liiga? vastaus on ehdoton EI. ja koko jääkiekko touhu tässä peräsyrjälän juntti ghetto maassa on niin yliarvostettua että on mennyt maku jopa MM-kisa touhujen seuraamiseltakin. Kiitos hei lätkä jätkät, minäpä seurailen motorsporttia joka tarkoittaa niin paljon muutakin kuin formuloita!

        minua ei kiinnosta motorsporttia ja peräsyrjälän juntti ghetto maassa on niin yliasrvostettua että on menny maku kokonaan... Kiitos hei motorsporttijätkät, minäpä seuraan lätkää :)


    • Özdä

      Niin ja PÄÄASIA on kyllä se että Ässät ei voittanut!

      • jyppionparas

        Niimpä. Ne telo ihan tahallaan Vatasenkin ja se ei sitten pääse MM-kisoihin...
        että tosi hienoo


      • wearechampions

        Pihlman Jypistä ja Marttinen Pelicansista tulee vahvistamaan Ässiä ensi kaudelle.
        Menestystä myös Ässille.! T. Jyp Fani


    • sdf

      Jyp ei ole uusi mestari, mestaruus tuli myös -09.
      sitten muistaakseni neljäs sija, pronssi ja nyt taas kulta. ei ollut mielestäni suuri yllätys.

      • huoh11

        Ei ole oikein että samat voittaa koko ajan.


    • MITÄ?? JYP?? En ole kuullutkaan.. Mikä laji??

      Onko se että; JYP = J u n t i t Y r i t t ä ä P ä t e ä

      • JYP on Rautaa

        Kuules "juu nou mitään"
        Juntti oot ite joka yrittää päteä
        Mikä ihmeen ainouit
        Ainoa Ilkeä Nainen Onneton Usein Itkevä Tantta


      • Mitä turhia
        JYP on Rautaa kirjoitti:

        Kuules "juu nou mitään"
        Juntti oot ite joka yrittää päteä
        Mikä ihmeen ainouit
        Ainoa Ilkeä Nainen Onneton Usein Itkevä Tantta

        Taitaa olla niitä Pelicansin faneja jotka itkee kun ei tullut voittoa. Varmaan vielä kuukautisetkin päällä niin vitutttaahan se.

        Voimia hänelle.


      • Sä olet heinähattu
        JYP on Rautaa kirjoitti:

        Kuules "juu nou mitään"
        Juntti oot ite joka yrittää päteä
        Mikä ihmeen ainouit
        Ainoa Ilkeä Nainen Onneton Usein Itkevä Tantta

        Mitä sä heinähattu selität..

        JYP tarkoittaa että JyväskyläYrjottääPaskattaa


    • 11

      mistäpäin se jyppion

      • ei jääkiekkoo....

        inarista...


      • 20
        ei jääkiekkoo.... kirjoitti:

        inarista...

        minä luulin että hanurista


      • ihihihihi =)
        20 kirjoitti:

        minä luulin että hanurista

        Katkera Pelicans-fani tilittää :)


    • ortiu

      Liikaa rahastuspelejä. se pitäisi olla kolmesta pelistä poikki ja sillä selvä.

    • eräs varatuomari

      Se on huono puoli tossa typerässä pelissä, että joku sen aina voittaa.
      Kendojanarit on kaikki vähä-älyisiä amislaisia, jotka ei osaa muuta kuin huitoa kepakoillaan jotain koppuraa pitkin jäätä.
      Idioottien peli, ainoa hyvä puoli on, että ovat senkin ajan pois pahanteosta.

      • lääketiet.tohtori

        Samaa mieltä olen, siksi olen kieltänyt lapsiltani tuollaisen idioottimaisen pelin. Minun lapseni opiskelevat ja heistä tulee maistereita ja tohtoreita.


      • lätkäri
        lääketiet.tohtori kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, siksi olen kieltänyt lapsiltani tuollaisen idioottimaisen pelin. Minun lapseni opiskelevat ja heistä tulee maistereita ja tohtoreita.

        Pölhö! Pelicansin hyökkääja Pöyhönen on kirjoittanut 6 Laudaturia! Kyllä löytyy paljon fiksujakin lätkäpelaajia. Amerikassa on yliopistosarja, jossa voi opiskella ja pelata kovassa sarjassa samaan aikaan! Sieltä menee paljon pelaajia sitten NHL:ään :)


      • näin se on
        lääketiet.tohtori kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, siksi olen kieltänyt lapsiltani tuollaisen idioottimaisen pelin. Minun lapseni opiskelevat ja heistä tulee maistereita ja tohtoreita.

        No siinähän ne sinun työ nörttisi sitten istuvat miksroskooppiensa ääressä ja tekevät töitä! For ever alone:D Tosiäijät pelaa lätkää ja painaa Blondeja


      • kjkjhnnmkkjjghfgtyuh
        lääketiet.tohtori kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, siksi olen kieltänyt lapsiltani tuollaisen idioottimaisen pelin. Minun lapseni opiskelevat ja heistä tulee maistereita ja tohtoreita.

        sinä olet sitten kieltäny!!! tuskin tulee...


      • lääketiet.tohtori kirjoitti:

        Samaa mieltä olen, siksi olen kieltänyt lapsiltani tuollaisen idioottimaisen pelin. Minun lapseni opiskelevat ja heistä tulee maistereita ja tohtoreita.

        Luulenpa, että tilastollisesti tohtoriksi pääsee paljon helpommalla kuin vaikkapa pelaamaan sm-liigaan lätkää. Tietenkin kukin lahjakkuuksien mukaan. Pallopeleissä menestyäkseen pitää olla kaikki merkit kohdallaan. Hyvä peliäly ja -taju liikunnallisesti lahjakas motivaatio harjoitteluun.


    • ag54g54f4
    • ....................

      Ässät olisi voittanut mennen tullen, jos Zaborsky ei olisi loukkaantunut.

      • jypliiga

        Jos pelit ovat 1 pelaajan harteilla, ei ole joukkue kyllä kunnossa. Ei varmasti olisi 1 pelaaja vaikuttanut mitään, niinkun ei tehnyt jypilläkään vaikka ei vatasta yms ollut vahvistuksissa, kun luottaa omaan tekemiseensä niin kyllä tulee tulosta. Niin vaan perrinkin jakso uskoa että tekee maalin ja tekihän se !!! KIITOS JYPPPII!!!


    • sitsat

      jos tuosta määrästä ei löydy voittajaa on se kumma

    • iiii-hana poijaat

      Jääkiekko on ihanaa. Kohta on jo MM ovella. Jyp on jo näyttänyt kyntensä toistamiseen.

      Kyllä meni niin oikealle joukkueelle kuin voi mennä. Ei rahalla eikä isolla uholla voittoa. Vaan tahtomisella.

    • Jypinkylä

      Jyp on vaan paras! Pelikaanit pelas hyvin ja hopee ei oo häpee... Kiva että finaalissa oli muitakin kuin jokrut,hifk tms.

      • Hieman sivistystä

        Pelikaanit toimii Vaajakosken kaupunginosassa Jyväskylässä, Pelicans taasen Lahdessa, urheilun suurkaupungissa.


    • Nataliya

      Tsemppiä Jypille, JYP ON RRRRAUTAA!!!!

    • joukkue_peli

      Minäpä tein iPhoneeni JYP - kuoret täällä voiton kunniaksi. www.designskins.fi

      perhana!

    • eiyhtäänlätkässä

      Ei kiinnosta lätkä ihan yhtään,mutta pääasia että joku voittaa,yleensä se joukkue jolla on suurin voitontahto. :)

    • Kylmät kädet

      Monenneksikko Kärpät tuli?

      • bäbdasbsafdoäzdk

        Kärpät oli kahdeksas!


      • Tiimarikamaa
        bäbdasbsafdoäzdk kirjoitti:

        Kärpät oli kahdeksas!

        Marginaalilaji joka kiinnostaa noissa maalaiskaupungeissa joissa ei ole muuta kulttuurikiihoketta.


      • Kylmät kädet
        bäbdasbsafdoäzdk kirjoitti:

        Kärpät oli kahdeksas!

        Mitä hittoa?!

        Meidän Kärpät on voittanut Suomen mestaruuden monta kertaa!


    • Ilveksen mies

      Kyllä se Ilves vielä tulee!!!!!!!!!!! Mut hyvä et finaalissa oli kaksi joukkuetta jotka ei ole hirveesti mestaruuksia voittanu!!

      • Voitätänykyään

        Vai ilveksen mies, eiks siitä saa linnaa jos silleen eläimen kans. Onks se vaikee tuleen?


    • kjikjiuhjkjiu

      toivottavasti ei!!! Ilveksen tarvi voittaa yhtään mitään ja sais tippua liigasta niin tasokin nousis!!!

      • katsoja

        Ilveshän voitti viimeisen pelin ja vastassa oli runkosarjan voittaja Kalpa ja monta muuta viimeistä peliä.


    • Ilveksen mies

      No eiköhän noi pystit riitä merkiksi tasosta!!! Ja ollu hyvä kasvattajajoukkue!!! Niin valitettavasti en ole vielä saanu linnaa:-))

    • Jääkiekkotietäjä

      ja narreilla en oo nähny pokaalia kymmeneen vuoteen että sikäli... En kyllä heille sitä toivoisikaan mutta vähän meni tääkin metsään.

    • Urheilu, yök

      Mikä on paras urheilulehti? Tietysti Ilta-Sanomat. Siinä on irrallinen urheilu-liite keskellä, sen voi heittää suoraan kassalla roskiin.

    • nukkuma aitio

      Ihmisten innostus tasoissa on todella suuria eroja. Tai vaikka pokeri tasoissa, joku aidosti nauraa joka asialle joista toiset ei ole vielä lähelläkään huvittuneita.

      Tämä jääkiekko on hyvä esimerkki. Tylsää on seurata.

      Ne innokkaimmat fanit pitää hengissä mitä tahansa asiaa ja saa monesti muutkin temmattua mukaan ja olen kyseisellä tavalla joskus itsekkin jopa jotain jääkiekkoa voinut hetken seurata.

      Oma kiinnostukseni tähän on silti aidosti lähes olematon.

      Ostakaa elämä.

    • kekkilikokke

      Jyp pyh ja pelicans on hyppy hyppy

    • ja taas joku

      Voiko olla homompaa seurattavaa kun jääkiekko?
      Hankkikaa elämä nyhveröt sohvalla röhnöttäjät

      • lkoiuyghbvhgft

        sinä voit hankkia elämän!!! taidat puhua itsestäsi...


    • KIEKKOKUNIGAS VANTAA

      Mitäköhän järkeä on luistella kiekon perässä ?
      Pitää käsissä mailaa, millä sitten muoviläpyskää siirellä kohti
      "vastustajan" maalia.
      Hä ?
      Eikö oikeasti ole mitään muuta järkevämpää tekemistä ?
      Mihin tämä maailma on oikein menossa ?
      Hä ?

      • juntti.

        Onko järkevää sinun urputtaa tänne oikeen tunteella ja homehuttaa takapuolesi?
        Eiku ulos siitä tuulettumaan.

        PS. joo kyllä miäkin istun tässä vaikka maailmantappiin, mutta en urputa!


    • Läskit saa syömällä

      Polvihousupojat.

      Ennen seuraan vaikka hinttikyykkää.

    • vitut....(((;

      maksullisilla kanavilla ihan sama kuka voittaa... sauraavaksi vissiin jokipojat... hääähhähähäh!

      • zxz.

        Joskus kiinnosti, mut ei enää. NHL on pilannut koko jääkiekon..Kaukaloita pienennetään lasten leikkilaatikoiksi, pelaajia varataan heti kun vähän jotain esittää..
        Ei edes MM kisat kiinnosta enää.. Se on tynkä, jäähdyttelyturnaus..

        Mikä maailmanmestaruus sellainen on jossa ei kaikki pelaa kaikkia vastaan.

        Minkäs Suomi saikaan vastaansa viimevuona ratkaisu pelissä ? ai niin se oli Norja.... Saiko Kanadan jossain vaiheessa ?


      • Epeli
        zxz. kirjoitti:

        Joskus kiinnosti, mut ei enää. NHL on pilannut koko jääkiekon..Kaukaloita pienennetään lasten leikkilaatikoiksi, pelaajia varataan heti kun vähän jotain esittää..
        Ei edes MM kisat kiinnosta enää.. Se on tynkä, jäähdyttelyturnaus..

        Mikä maailmanmestaruus sellainen on jossa ei kaikki pelaa kaikkia vastaan.

        Minkäs Suomi saikaan vastaansa viimevuona ratkaisu pelissä ? ai niin se oli Norja.... Saiko Kanadan jossain vaiheessa ?

        Ai, niin, Norjahan se tosiaan saikin hopeaa, aivan unohdin.


      • zxz.
        Epeli kirjoitti:

        Ai, niin, Norjahan se tosiaan saikin hopeaa, aivan unohdin.

        Kanada ei ollut hävinnyt yhtään ottelua, mutta joutui pelaamaan Venääjää vastaan ja hävisi sen ainoan pelin 1-2 ja kisat loppuivat siihen.

        Suomi oli hävinnyt pelejä ja sai niin helpon vastuksen kuin Norjan ja pääsi 4 parhaan joukkoon...Nämä olivat ratkaisevia pelejä.
        Jos katsoin asian väärin, niin myönnän virheeni.


    • Eräämaakettu

      En ole eläissään katsonut yhtään SM liigan ottelua. MM kisoja on tullut seurattua. Taitaa jäädä nyt nekin väliin, kun menivät maksulliseksi.. ikää nyt 35v

      • ei vois vähempää kiinnostaa tollane touhu
        isot äijät hiekka laatikolla


      • jep jep
        mikael45 kirjoitti:

        ei vois vähempää kiinnostaa tollane touhu
        isot äijät hiekka laatikolla

        Jippii. Kohta alkaa lätkä mm kisat. Kun en ole pätkääkään lätkästä kiinnostunut, voin pitää telkkarin kiinni monta viikkoa ja keskittyä vaikka oman kunnon ylläpitoon.


    • snif

      "Niimpä. Ne telo ihan tahallaan Vatasenkin ja se ei sitten pääse MM-kisoihin...
      että tosi hienoo"

      joo, ihan tahallaan taklaustilanteessa laidassa? se pää nyt pois sieltä perseestä. Uusitaloa jahdattiin ja taklailtiin SELÄSTÄ Jyväskylässä yhdessä playoff-matsissa koko ajan, miksette siitä mitään poraa?
      aika neitejä osa Jyp-faneista, kauheaa itkua jatkoajassakin tuosta silloin.
      niille kunnon faneille onnea!

    • senza calcio

      Mikä voisi olla tylsempää kuin jääkiekko? Siinä ei ole mitään kehittävää. Minä olen kerran ollut kun ilmaiseksi ja firman nuoleskelemiseksi tuli käytyä, mutta jäi viimeiseksi kerraksi...no siitä on jo liki 40 vuotta. Enkä tunne, että olisin jäänyt mistään vaille...enpä tunne ainuttakaan jääkiekkoilijaakaan. Ja maailma pyörii ilmankin ihan hyvin.

    • Toronto Maple Leafs

      SUOMEN KIEKKOILU EI KIINNOSTA LAINKAAN. jOS JOKIN JÄÄKIEKKO KIINNOSTAA, NIIN SILLOIN TÄYTYY KATSOA LIVENÄ NHL:N MATSIA.

      KUN ON NIITÄ KYMMENKUNTA NÄHNYT, NIIN SUOMIKIEKKO HAUKOTUTTAA.

      • HGur

        Mutta kiinnostaa kirjoitella tänne???


    • statwtaytayssaaa

      Ei kiinnosta pätkän vertaa. Esim naisten rytminen voimistelu antaa enemmän kiksejä.

      Olen muuten mies

      • zxz.

        Onko Kummolalla liikaa valtaa, joukkueiden vastustajia valittaessa..?


    • ytewgfva

      jännäkakka on ohi..

    • JYPHT2

      Hienoa, että JYP voitti :) Vaikka kauden alku ei lupaillutkaan..
      Jyp fanina onnittelen myös Pelsuja (ehkä ensi kaudella, hyvä jos tulee uusia voittajia). Kalpalle kans tsemppiä ens kauteen.
      Silti JYP on nyt/aina paras.
      Mikä se toi lande/kaupunki juttu muuten on? Suomessa ei vaan yksinkertaisesti ole suuria kaupunkeja. Maalaisseutua koko Suomi. Kai noi väittelyt kuuluu hiekkalaatikolle, ei aikuisten suuhun :D

    • Joku unohtui JYP?

      Suomen Jääkiekon Maalimanloppu tulee vasta, kun Ilveksellä on 16 mestaruutta(oi muistatteko vanhoja aikoja?) ja Tapparalla 8,5 ja Jypillä 11 ja Kärpillä tai Kalpalla 13? Tpsillä niitä silloin varmaan jo 20?
      Silloin on Nimittäin Jokereilla 15 kpl ja Hifkillä 11 samoin kuin Jypillä ja Saipalla edelleen pyöreä nolla. Jokeriliigaksi eli 15 kannattaisi ehkä ässien liigan sijaan muuttaa? Ei ehkä, mutta onhan Jokeri Korttipakan 15 ja 0. kortti ja siksi paras, mutta niitä ei ole aina 4 kpl?
      Ässien poistaminen kovimmasta k-oulusta, ei tietysti auta, koska Jääkiekko on Pata.homma varmaan silti iankakkisesti, mutta miksei suomi ennen vuotta 2015 harkitse joka toinen vuosi peluuttaa 1-2 Mestis joukkuetta 15. -16. joukkueena? Se toisi elämää, koska JOPA ILVES voisi silloin edes luulla vielä voittavansa!
      Mutta Pelicanssia en tiedä oikein, sillekin saattaa kaksonen joskus tulla?
      Kalpa ja Kuolemakin joskus voittaa, vaikkei sitä kovin moni tahdo, ja se tapahtuu, jos kokeillaan muutamina vuosina 15 joukkueen liigaa....
      Joku unohtui? Blues saa joskus seitsemän ja HPK ehkä pari-kolme tai kuusi....

      • Jääkiekon SUURVALTA?

        Ja jos oikeasti JÄÄKIEKON SUURVALLAKSI haluaisi Suomi murtua, niin silloin Mestis-joukkueita vastaan Sm-liigan canssa jalkapallotyylin edes joku CUP-vaikka vain 8 pelin mittainen kierros, kesällä hallissa, vaikkapa harjoitusmaaotteluna, eli onko ne Mestisjoukkueet oikeesti huonompia, emme ole vielä siitä varmoja!


      • Tulta munille!
        Jääkiekon SUURVALTA? kirjoitti:

        Ja jos oikeasti JÄÄKIEKON SUURVALLAKSI haluaisi Suomi murtua, niin silloin Mestis-joukkueita vastaan Sm-liigan canssa jalkapallotyylin edes joku CUP-vaikka vain 8 pelin mittainen kierros, kesällä hallissa, vaikkapa harjoitusmaaotteluna, eli onko ne Mestisjoukkueet oikeesti huonompia, emme ole vielä siitä varmoja!

        Euro-Hockey-Tuuri pitäisi varmaan laajentaa, Saksaa ja Sveitsiä ja Slovakkeja ja Norjaa ja Tanskaa pitäisi saada enemmän peluuttaa?
        Pitäisikö niille tehdä oma liiga, ja sitten panna noista neljästä aina viittä kohtaamaan osa?
        Aabrahamin sanottiin olleen neljän ja viiden kuninkaan vaiheilla?
        No, ehkä se SEURAJOUKKUEIDEN mestaruus on silti riittävä, voittiko Sveitsin Zyyrih leijonat sen viimex?


      • Mikä on parasta?
        Tulta munille! kirjoitti:

        Euro-Hockey-Tuuri pitäisi varmaan laajentaa, Saksaa ja Sveitsiä ja Slovakkeja ja Norjaa ja Tanskaa pitäisi saada enemmän peluuttaa?
        Pitäisikö niille tehdä oma liiga, ja sitten panna noista neljästä aina viittä kohtaamaan osa?
        Aabrahamin sanottiin olleen neljän ja viiden kuninkaan vaiheilla?
        No, ehkä se SEURAJOUKKUEIDEN mestaruus on silti riittävä, voittiko Sveitsin Zyyrih leijonat sen viimex?

        Mun eka suosikkiseura oli Suomussalmen Sups, niitä immeisiä asuu siellä 11-15 tuhatta ja se on II tai III-divarin joukkue... Sen jälkeen Kajaanin Hokki (Mestis, jätti kohtaamatta mestaruusvuotenaan liigajoukkueen), sitten Raahen Teräskiekko, sitten Tuli yli kymmeneksi vuodeksi Manse ja Ilves ja Tappara, ja en minä tiedä, kumman fani olen, ehkä silti enempi Ilves?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2122
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1808
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      30
      1760
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1520
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1471
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1392
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1312
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1284
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1271
    Aihe