Miettikää nyt itse kuka siitä abortista hyöytyy: se mies, muut tahot
Ja kukaan maksaa: lapsi ja abortintekijä (nainen)
Mies ja muut tahot pääsevät kuin koira veräjästä. Lapsi maksaa hengellään ja abortintekijä kärsii huonosta olosta.
Älykäs nainen ei tee aborttia vaan ajattelee itse. Minkälainen nainen tappaa lapsensa muiden käskystä.
Abortin maksajat
päivän ajatus
2
66
Vastaukset
- Ei orja
Ei mua ainakaan tarvitse käskeä aborttiin, menen käskemättäkin
- kyllä
eiköhän kaikki ohan itse päätä mitä he tekvevät jos joku haluaa tehdä abortin nii tehkoot en väitä ettei se olisi väärin itse olen vasta 15 ja raskaana muttta päätin että en pysty tekemään aborttia joten pidän sen... mutta en kuitenkaan tuomitse heitä jotka tekevät abortin enkä usko että ketään siihen nyt suoraan pakotetaan mutt jos pakotetaan niin sitten se ont oki väärin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100871
- 75703
- 51595
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13501ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381