Odotatko sitä?

Palle Paviaani

Minulla pitäisi olla superihmillisiä voimia, tunnettomuutta tai ihannoin omaa psyykkistä satuttamista, tai rakastan tehdä itseäni naurettavaksi jos kaiken sen jälkeen lähestyisin ja tai kysyisin jotakin sinulta, tekisitkö itse niin,pystyisitkö?
Jos olisit samassa tilanteessa,käänteisenä?

11

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käänteisesti

Itse ymmärrän elämään kuuluvaksi, että kaikki eivät ole kaikista kiinnostuneita.

• mars pussaamaan

"sinä olet nuoruus, hurmaava hulluus, ilo ja itse kevät,
      kun sinä suutelet surullista neitoa, jumalat hymyilevät"

en nyt muista kuka tuon kirjoitti, mutta jospa se piristäisi mieltäsi.

• needed nothing ithad

Miksi luulet, että hän odottaa sinulta mitään?

Jos olet näyttäynyt itsesi pelle paviaanina, annahan olla... kaikki eivät ole viihdyttäviä edes pelleinä .

• ap

Ok, ei sitten muuta olisin halunnut vain tietää mutta eipä siinä sitten mitään. Pellenä en ole itseäni näyttänyt ainakaan tietoisesti. Anti olla.

• Secret

Minä ainakin odotan ihmisiltä sitä, että selvittävät omat sotkunsa, jotka on itse aiheuttanut. Vaikka tilanne olisi mikä. Ei ole liikaa vaadittu, jos kerran on sotkun saanut kerran aikaankin.

• ap

Hän satutti minua jollaintapaa ja siitä tuli surullinen olo ja sitä olen vieläkin mutta aina ei asiat ratkea vaikka mikä olisi. Ne eivät ole ilmeisesti kuuluneetkaan ratkaistavaksi. Yritän elää tämän tunteeni kanssa kun ei muutakaan voi.

• Secret

Ehkä olet tunteesi kanssa elänyt ja toiminut täysin väärin. Silloin kun joku tärkeä asia annetaan, sitä ei pidä juosta pakoon, vaan ottaa annettuna ja tarkoitettuna asiana. Luulempa, että olet itse satuttanut itseäsi, eikä se toinen, vaikket sitä ymmärtäisikään . . .

Ja mietipä, mitä sinä olet hänelle tehnyt . . .

• ap

Niin olen kun tässä vielä kaipaan häntä, mutta kyllä se jossain vaiheessa laantuu kun ei saa sitä todellista vastakaikua. Aikansa kutakin. Ei ole mitään syytä enää.

• apina selässä

En varmaan tekisi, et varmaan tee sinäkään, ei tehdä kumpikaan. Istutaan piilossa ja pelätään kohtaamista. Jos sattuu vastaan, niin äkkiä katse lattiaan. Niskaa tuijotan silti aina kaiholla. Surullista.

• merkitseekö toinen

onko hänkin kuitenkin tehnyt itsestään myös naurettavan kaiken tapahtuneet jälkeen,niin mikset voisi kysyä jos tiedät hänen odottavan.Vakavampaa on se ettei yritetty tehdä mitään,siinä jää suotta epävarmuuteen ja ehkä väärinkäsityksiin.

• ap

Ei hän ole tehnyt itsestään naurettavaa ainakaan minun silmissäni tai ajatuksissani. Niin no jos se mahdollisuus tulisi, parempi jos tulisi pian, niin kyllä minä ymmärtäisin varmasti hänen syynsä. Olen joka päivä 2 ajatuksen välillä, jätä tai ota selvää, jätä tai ota selvää jne. enkä tiedä mitä tekisin, nämä ajatukset menevät kuin vuoristorataa se on se kun ei tiedä mitään mistään. Kysyä en voi ennenkuin näkisin tämän ihmisen ihan elävänä jossakin. Niin ja olen minä täällä vieläkin haahuilemassa ja ikävöimässä kun en osaa päättää mitä tekisin, olen neuvoton.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      106
      4572
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3393
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2380
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      39
      1418
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1343
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1196
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1102
    8. 159
      1026
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      978
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen