Ei, en anna sinun enempää satuttaa itseäni. Elämä opettaa. Sinullahan oli tilaisuutesi.
Sinulla oli tosi hyvä ja kiltti, kultainen ja hellä nainen, joka rakasti sinua. Näki sinussa jotain tosi ihanaa ja arvokasta. Oli valmis antamaan sinulle kaikkensa.
Ja miten sinä sen tilaisuutesi käytit :(
Sellaista naista ei ole toista. Sanoit sen joskus itsekin. Olen aivan erityislaatuinen.
Joten en minä tule enää kanssasi treffeille, kun yhtäkkiä keksit pyytää. Mene toki niiden muiden luo, jotka sinua enemmän miellyttävät.
Valitettavasti rakastan sinua aina. Mutta mennään nyt vain sen mukaan, miten sinä halusit. Ja sinähän et halunnut minua enää tavata.
En suostu, en enää
10
127
Vastaukset
- kyllä..
aidon helmen erottaa feikistä...täälläkin
- jos niin
asiahan on "varmasti" noin.
- kiss goodbye
Sellaisia ne narsisti miehet puhuu, kun haluavat naisten pöksyihin päästä. Mitä enemmän ylistyssanoja sen varmemmin niissä ei ole mitään aitoa ja totta. Samat liirumlaarumit kaikille. Narsku haluaa vaan ja ainoastaan kaikkien naisten/miesten huomion.
Älä rakasta, ei ole vaivan arvoinen. Eti itsellesi kunnollinen tyyppi, joka on uskollinen ja rehellinen.- iloa pit olla
mullon tollanen työkaveri, ihan mahdoton narsku, mutta niin ihana ja mukaansa tempaava tyyppi, että saa narskuuteensa anteeksi:D
- pläähplää
Voisin myös itse kirjoittaa joitain samoja sanoja mutta en sanoisi itsestäni että olisin erityislaatuinen, koska sitä en todellakaan ole.
- Beibe
Jokainen on ainut- eli erityislaatuinen. Myös sinä, myös minä. On tärkeä ymmärtää ja muistaa se niin ehkä malttaisi todellista rakkautta, puolin ja toisin.
- päläpäläpää.
Senki omaan napaan tuijottava narsku.Haluat vain itse saada kaiken huomion.
Ihan vaan sinulle tiedoksi, että kannattaa lopettaa tuo asiaton paskanjauhanta palstalla. - warmana ni
Näin on. Kannattaa pysyä visusti asiassa ja lopettaa tuo omanapainen kaikenhuomion vievä asiaton jauhopää palstailu.
- osteri
hahhahahahahahahahahahahahahahahahahhaa...
ai,kun tuli masu kipeäksi nauramisesta.......- huuupss
varoppas, ettei pierun mukana lorahda pas.kaakin..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760