Kuvankatsoja Mahorkka

usko&toivo

Nainen 40 olen. Näetkös vielä uutta suhdetta? Toivoisin nyt jo sitä loppuelämänkumppania, mutta, mutta... tuntuu että törmään seikkailijoihin. Yksinkö jatkossa?

Kiitos

8

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Syntyy kuva syksystä ja siitä, että kuljet yksin tuulisessa maisemassa jossa on koivuja, vai onko kuva sittenkin tältä keväältä kun kuvassa lumivallit on isoja vielä, ja näyttävät sulavan. Kuitenkin kohtaat ristiverisen jolla on tarkka luonne, hän vaikuttaa vakavammalta eikä ole seikkailija, hänellä kuitenkin on voimakkaana sitoutumiskammo. Tätä tunnetta vastaan pitää kamppailla ja rohkaista ettei se mitään vie vaikka sitoutuukin. Tummempi ristiverinen saapuu kuvaan. Hän on rohkea ja päättäväinen. Pysyväksi jäävä mies ei näy tällä aikajaksolla, mutta hän saattaa hyvinkin olla jompikumpi edellä mainituista.

• usko&toivo

Kiitos paljon. Millä aikajaksolla luulet näkeväsi? Tämän ekan miehen tunnenkin hyvin ja nähtiinkin tuossa just. Toi on totta, mitä sanoit. Mutta muuten oisi mulle kyllä aivan ihanteellinen kumppani. Meillä onkin ollut suhde jo aikaisemmin. Eikä muuta ongelmaa kun sitoutuminen. Miehellä pitkä avioliitto kyllä takana. Jokin häntä silti vetää luokseni. :)

• Hei kuvankatsoja Mahorkka! Vastasit kerran mainiosti kissaani koskevaan kysymykseen. Kiitos! Lähetin sinulle viestin aamulla tähän nimimerkkiisi (kuvankatsoja) suomi24:ssä. Voisitko vastata siihen? Voit vastata nimimerkkini viesteissä tai tähän ketjuun. Kiitos!

• Vastaan tähän ketjuun siis. Esimiehesi on räyhähenki, hän ei tule muuttumaan. Mikäli korkeammalla ei ole oikeamielisiä johtajia, muutosta ei tule. Häntä suojellaan ja hänen toimiaan katsotaan läpi sormien. Syötkö happosalpaajia? Vaikuttaa kuin tekemistä olisi histamiinierityksen kanssa. Suoliston ja ruoansulatuselimistön kautta ongelma voi oireilla koko kehoon.

• usko&toivo
        kuvankatsoja kirjoitti:

Vastaan tähän ketjuun siis. Esimiehesi on räyhähenki, hän ei tule muuttumaan. Mikäli korkeammalla ei ole oikeamielisiä johtajia, muutosta ei tule. Häntä suojellaan ja hänen toimiaan katsotaan läpi sormien. Syötkö happosalpaajia? Vaikuttaa kuin tekemistä olisi histamiinierityksen kanssa. Suoliston ja ruoansulatuselimistön kautta ongelma voi oireilla koko kehoon.

Hei,

Olen alkuperäinen kysyjä. Voitko vielä vastata minullekin. :) Että mitä aikaväliä yleensä näet? Miten kauas?

• kuvankatsoja kirjoitti:

Vastaan tähän ketjuun siis. Esimiehesi on räyhähenki, hän ei tule muuttumaan. Mikäli korkeammalla ei ole oikeamielisiä johtajia, muutosta ei tule. Häntä suojellaan ja hänen toimiaan katsotaan läpi sormien. Syötkö happosalpaajia? Vaikuttaa kuin tekemistä olisi histamiinierityksen kanssa. Suoliston ja ruoansulatuselimistön kautta ongelma voi oireilla koko kehoon.

Kiitos vastauksesta. Korkeammalla ei ole oikeamielisiä, asiasta piittaavia johtajia. Syön todellakin happosalpaajia, olen syönyt jo pitkään, ja se huolestuttaa minua kun terveys on alkanut reistailla muutenkin. Pitää ottaa selville mitä tuo histamiinieritys merkitsee. Miten minun tulee suhtautua tuohon johtajaani jotta jaksaisin? Vihakin syö terveyttä...

• usko&toivo kirjoitti:

Hei,

Olen alkuperäinen kysyjä. Voitko vielä vastata minullekin. :) Että mitä aikaväliä yleensä näet? Miten kauas?

Useimmin näyt koskevat lähintä kahta vuotta. Mutta esimerkiksi ennuspuun avulla yllän jopa noin viiteen vuoteen. Aikamääreet ovat suhteellisia, mutta kuvien maisemasta ja tunnelmasta voi päätellä asioita. Sinun näyssä oli ilmeisimmin alle vuoden tapahtumia, ja kuten yleistä, oleva ja tuleva yhdistyy kuvissa.

• dooralee kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Korkeammalla ei ole oikeamielisiä, asiasta piittaavia johtajia. Syön todellakin happosalpaajia, olen syönyt jo pitkään, ja se huolestuttaa minua kun terveys on alkanut reistailla muutenkin. Pitää ottaa selville mitä tuo histamiinieritys merkitsee. Miten minun tulee suhtautua tuohon johtajaani jotta jaksaisin? Vihakin syö terveyttä...

Happosalpaajat pitävät mahan emäksisenä, se altistaa monelle, jopa vakavalle vaivalle. Kannattaa punnita kummasta on enemmän etua, salpaajasta vai sen käyttämättä jättämisestä. Lääkäri osaa valottaa asiaa tarkemmin. Esimieheesi voisit suhtautua iloisella piittaamattomuudella. Tee kaikki kuin häntä ei olisikaan. Työskentelet siten vapaammin. Tarviiko sellaista mielivaltaa ottaa niin vakavasti. Tee mitä on määrä ja puutu niihin kohtiin, joihin uskot voivasi vaikuttaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2132
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1795
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      236
      1288
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      950
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      935
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      855
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      112
      762
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      719
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      706
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      689
    Aihe