Kävin kävelyllä. Vaikka yritin katsoa mihin astu, niin eikös sitä paskaa kuitenkin tarttunut kenkiin!
Ymmärrän, että jossain Karhulassa tahi Karkkarissa ei ole niin väliä paskoista. Mutta Kotkansaarella voisivat kyllä siivota ne paskat!
Seuraavaksi kun nään jonkun koiran paskaavan kadulle, kerään paskat mukaan, seuraan koiran omistajaa ja tungen ne skeidat postiluukusta.
Koiranpaskaa kotkansaarella!
8
74
Vastaukset
- koirat pois
Se on oikein, kapisen hurtan sonnat vaan postiluukusta sisään.
Hurtat vois viedä kirkonmaahan, paskokoon ja haukkukoon siellä. - Puolustaja
Ei haittaa minua ainakaan paskat kaduilla. En omistaja koiraa, enkä halua omistaa. Tuolla on kyllä muutakin roskaa ja haitallista kadulla, että koiranpaska ei ole suurin huolenaiheemme. Miksi juuri Kotkansaareilla pitäisi siivota paskat?
- kakakakakakak
Kotkan saarelaisilta tulee suusta niin paljon kyseistä kamaa, että eivät halua sitä enään kaduille.
- olen siisti
Tämän kyseisen tuotteen haju häiritsee kyllä enemmän kuin itse kiinteähkö tuote, koska kotkansaaren veivikauloista mitä siellä asustelee sankoin joukoin, tämä ummehtunut "tuoksu" seuraa kulkijoita pitkin kaupunkia, missä sattuvat liikkumaan, yleensä siinä pasaatin kulmilla on erityisen rankka ja paksu kerros leijailemassa tätä "myskituoksua".
Näiden kyseisten herrojen ja rouvien hygieniataso on jotakin aivan ällistyttävää, eli sitä ei juurikaan ole.- hajuherkkä
Eikös siellä haise kissakusi ollenkaan?
- gnjmyuryj
Ei ne ole koiranpaskoja,vaan persunpaskaa.
- a a
Näin on, eilen rytmiryhmä A & A oli kyykkypaskalla karkkarin kirjaston edessä.
- koiranen..
a a kirjoitti:
Näin on, eilen rytmiryhmä A & A oli kyykkypaskalla karkkarin kirjaston edessä.
Ei me lapsena huomattu, että koiranpaska haisis, onkos se nyt alkanut haisemaan? Silloin haisi vain Sunila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "823917Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242851No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452282- 341291
- 10879
- 130855
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12801- 6774
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124736- 11710