Kävin kävelyllä. Vaikka yritin katsoa mihin astu, niin eikös sitä paskaa kuitenkin tarttunut kenkiin!
Ymmärrän, että jossain Karhulassa tahi Karkkarissa ei ole niin väliä paskoista. Mutta Kotkansaarella voisivat kyllä siivota ne paskat!
Seuraavaksi kun nään jonkun koiran paskaavan kadulle, kerään paskat mukaan, seuraan koiran omistajaa ja tungen ne skeidat postiluukusta.
Koiranpaskaa kotkansaarella!
8
75
Vastaukset
- koirat pois
Se on oikein, kapisen hurtan sonnat vaan postiluukusta sisään.
Hurtat vois viedä kirkonmaahan, paskokoon ja haukkukoon siellä. - Puolustaja
Ei haittaa minua ainakaan paskat kaduilla. En omistaja koiraa, enkä halua omistaa. Tuolla on kyllä muutakin roskaa ja haitallista kadulla, että koiranpaska ei ole suurin huolenaiheemme. Miksi juuri Kotkansaareilla pitäisi siivota paskat?
- kakakakakakak
Kotkan saarelaisilta tulee suusta niin paljon kyseistä kamaa, että eivät halua sitä enään kaduille.
- olen siisti
Tämän kyseisen tuotteen haju häiritsee kyllä enemmän kuin itse kiinteähkö tuote, koska kotkansaaren veivikauloista mitä siellä asustelee sankoin joukoin, tämä ummehtunut "tuoksu" seuraa kulkijoita pitkin kaupunkia, missä sattuvat liikkumaan, yleensä siinä pasaatin kulmilla on erityisen rankka ja paksu kerros leijailemassa tätä "myskituoksua".
Näiden kyseisten herrojen ja rouvien hygieniataso on jotakin aivan ällistyttävää, eli sitä ei juurikaan ole.- hajuherkkä
Eikös siellä haise kissakusi ollenkaan?
- gnjmyuryj
Ei ne ole koiranpaskoja,vaan persunpaskaa.
- a a
Näin on, eilen rytmiryhmä A & A oli kyykkypaskalla karkkarin kirjaston edessä.
- koiranen..
a a kirjoitti:
Näin on, eilen rytmiryhmä A & A oli kyykkypaskalla karkkarin kirjaston edessä.
Ei me lapsena huomattu, että koiranpaska haisis, onkos se nyt alkanut haisemaan? Silloin haisi vain Sunila.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee632152Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51815Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2381324En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71960Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.88950Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki21875Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?146841Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin39740- 19736
Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93709