Tungin vielä aamulla sen suruni lukkojen taa, sisälläni se velloi koko päivän kipuna, palana kurkussa, puristuksena rinnassa. Niin kamalan kipee ikävä ja samalla mä olen niin saa...nan vihainen: Miksi se ei voinut toimia!? MIKSIIIIIII?!
Niin suunnaton ikävä sua Mies!
9
155
Vastaukset
- 80)
Olen päässy susta yli valehtelu johtaa aina eroon.
- ..ja virta vie
...sitten vain mietin, tunnetkohan sä samoin? Välillä tuntuu kuin.... kuin oisit tässä, ihan lähelläin...
- ...minne?
...tekisi mieli repiä sydän irti rinnasta ja heittää se pois. Kerran se luotti ja rakasti, halusi antaa itsensä rakkaalleen. Nyt se on hylätty ja kipua täynnä, mitä sillä enää tekee? Ei mitään. Ei merkkiäkään mistään haavojen paranemisesta. Multa menee toivo kohta. Pitkään on jo raahauduttu eteenpäin, ei jaksa enää
- eiap,ed,eikähuora
Mikä näissä huoritteluissa on takana? Mikä on ongelma? Naisiin pettynyt mies, joku ei antanut vai mikä?
- .....
eiap,ed,eikähuora kirjoitti:
Mikä näissä huoritteluissa on takana? Mikä on ongelma? Naisiin pettynyt mies, joku ei antanut vai mikä?
Rehelliseen kysymykseen rehellinen vastaus.
- odotan vastauksia
..... kirjoitti:
Rehelliseen kysymykseen rehellinen vastaus.
Ensinnäkään ei ole huoranreikää, toisekseen ei ole mitään tarvetta palstalla tai muuallakaan levennellä seksikokemuksilla. Vastaus on, paljon vähemmän kokemuksia kuin ikäisilläni keskimäärin. Entä itselläsi, monelleko olet jakanut? Mikä on sinun vastauksesi minun edellisiin kysymyksiin?
- .....
odotan vastauksia kirjoitti:
Ensinnäkään ei ole huoranreikää, toisekseen ei ole mitään tarvetta palstalla tai muuallakaan levennellä seksikokemuksilla. Vastaus on, paljon vähemmän kokemuksia kuin ikäisilläni keskimäärin. Entä itselläsi, monelleko olet jakanut? Mikä on sinun vastauksesi minun edellisiin kysymyksiin?
Olen ihan normaali , mutta vastaa nyt monelle olet reikääsi jakanut ?
- vastaa itse
..... kirjoitti:
Olen ihan normaali , mutta vastaa nyt monelle olet reikääsi jakanut ?
En todellakaan vastaa.
- siinä vastaus
naisviha
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1272333Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37950Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780