Ongelma asuu paikkakunnalla, mihin minulta jäi paljon ystäviä, ja todennäköistä on, että tulen tapaamaan tämän narsistisen aika ajoin käydessäni paikkakunnalla. Olen lukenut paljon irti päästyäni millaisesta tapauksesta on kyse, mutta eräs seikka on jäänyt pimentoon: miten kannattaa olla, kun pitkän ajan jälkeen, puhutaan vuosista, tapaa taas tämän häiriöisen.
Miten siis olla tilanteessa, kun tapaa narsistin pitkän ajan jälkeen? En siis tietoisesti hakeudu tämän seuraan, ei missään nimessä! Tarkoitan siis tilannetta, missä hän tulee vaikkapa vastaan tai kävelee ohi.
Jos hän sanoo jotain, nauraakko vain ja osoittaa omaa hyvinvointiaan ja onnellisuuttaan tällä (narsistit ovat kateellisia, kun toiset ovat iloisia ja onnellisia) ? Ehdottomasti ei pidä sanoa mitään, olen oppinut että mitä tahansa tämän häiriöisen kuullen sanoo, hän voi käyttää sen myöhemmin jotenkin, johonkin tarkoitukseen/hyväkseen.
Narsistiahan loukkaa suuresti, jos häntä ei ihailla tai häntä väheksytään. Siispä, jos kohtaan hänet joku päivä ja hän sanoo jotain, millä yrittää loukata ja vakuutella taas jotain, nauran vain hänen jutuilleen ja näytän näin omaa tyytyväisyyttäni elämään, kuten myös sitä, ettei hän saa minusta enää otetta. Sopiiko näin tehdä narsistin edessä? En kyllä usko, että hän voi siitä hyötyä mitenkään.
Tämä häiriöinen yrittää edelleen ottaa aika ajoin yhteyttä, mutten vastaa yhteydenottoihin enää mitenkään.
Paras varmasti osoittaa että olen päässyt yli, mikäpä siinä jos ne jutut saavat nauramaan niin sitten nauraa vaan :)
Kun ex-uhri kohtaa narsistin.
49
354
Vastaukset
- Tiedä mitä teet
Törmännyt kahteen tällaiseen tapaukseen. Ja kovasti nyt näyttää siltä että aivan sama mitä teet tai sanot niin nää tyypit pyörittää sitä omaa showta aika vahvalla taidolla.
Jos on tosi narsistinen tai muutoin tuollainen sairas persoonallisuus, niin ne ihmiset on niin taitavia että huijaavat mennen tullen hoitoalan ammattilaisiakin.
Ajatellen itseäsi ja läheisiäsi kannattaa pysytellä kaukana.
Nää heput on tunnekylmiä, mutta he voivat silti oppia käyttäytymään ja pitää oppia!
Narsistinen ihminen tarvitsee ihailjoita shown ylläpitämiseen, joten parasta on siksikin että jätät hänet omaan arvoonsa. Onneksi ei ole tarvinnut enää pitkään aikaan omiin pölvästi-eksiin törmätä...
Itseäni ei ainakaan ole koskaan kiinnostaneet yhdenkään eksän tekovirneet, kun kuitenkin tietää/näkee, mitkä ne oikeat tunteet siellä alla on.
Kyllä sen näkee jos toinen näyttelee...välittömästi. Ja muutenkin, jos olen jonkun jättänyt ei itseäni ainakaan kiinnosta, mitä sille toiselle nyt kuuluu...Ellei se minua hyödytä. Vaikka jos sattumalta törmättäisiin onhan sillä aina oma viihdearvonsa. Ehkä voisi seuraavalla kerralla, kun joskus tuollainen tilanne vielä tulee, irvistää oikein pelottavasti. (;
Siinä saa poloinen "uhri" taas vaivata päätään tuollaisilla typeryyksillä...kun olettaa olevansa niin tärkeä, vaikka ei tosiasiassa merkitse sille narsistille mitään.
Sitten jatkaa vain matkaansa ja unohtaa koko asia, kun se toinen näkisi painajaisia varmaan seuraavat kaksi viikkoa...Miettisi mitä ilkeää se nyt mahtaa hautoa. Samaan aikaan itse toisaalla vain katselisin tv:tä ja söisin muroja, tekstaillen siinä samalla vaikka kolmelle eri miehelle...mahdollisesti yhdelle eksällekin.
Veikkaan että moni narsisti ainakin voisi tehdä näin...
Eli pointti oli, älä turhaan stressaa. :)
Jos jossain näette, toinen muistaa sinut ehkä minuutin max...- 6+6=12
"tekstaillen siinä samalla vaikka kolmelle eri miehelle...mahdollisesti yhdelle eksällekin.
Veikkaan että moni narsisti ainakin voisi tehdä näin..."
Hih...
sinä se kerrot taas sen raadollisen totuuden...
Uskoisin, että noin se usein menee suhteessakin...luulen, että minun ännäni harrasti tuota...että jo lähtiessäni luotani...jo paluumatkalla kotiin...tekstaili, soitteli...jo mahdollisesti seuraavalle naiselle...
Sainhan minäkin joskus noita yllättäviä puheluita...kun oli menossa jostain? kotiinsa...
ja kertoi kerran jopa itse...lähettäneensä tekstarin entiselle heilalleen, että josko.....nainen oli vastannut tyyliin..."älä ikinä ota enää mitään yhteyttä minuun..."
Ännästäni se oli hyvin hauska juttu, nauroi sille makeasti... - Eroon päässyt
dizel
Ootko aivan varma, että sua on niin kovasti jääty kaipaileen jättämisiesi jälkeen? Vai kuvitteletko jotain niin suurta itsestäsi? Mä olin ainakin ikionnellinen kun pääsin narsistiäijästä eroon, sääli sitä uutta joka ei vielä tiedä minkälaiseen hirviöön on törmännyt. Eroon päässyt kirjoitti:
dizel
Ootko aivan varma, että sua on niin kovasti jääty kaipaileen jättämisiesi jälkeen? Vai kuvitteletko jotain niin suurta itsestäsi? Mä olin ainakin ikionnellinen kun pääsin narsistiäijästä eroon, sääli sitä uutta joka ei vielä tiedä minkälaiseen hirviöön on törmännyt.Puhuinko jotain ikävästä...
Tuskin ne minua ihan heti ovat kyenneet unohtamaan, sitä tarkoitin. (;
Ei minua niiden ikävät kiinnosta.- oldmetall
Niinkö luulet itserakkaasti, että uhri ajattelee narusa päästyään hänestä eroon?
Mulla on ystävättärenä narsisti ja jos nyt yhden kiitoksen sanan voin lausua niin se on, että haistan narisitiset piirteet pitkälle kun tapaan ihmisen.
Välirikon jälkeen meinasin retkahtaa mieheen eli vanhanaikaisesti rakastuin, mutta alkoi hälytyskellot soimaan hyvinkin äkkiä ja puhalsin pelin poikki ennenkuin suhde eteni pidemmälle.
Olen tavannut sekä ex-ystävätärtä että "sulhasehdokasta" tai siis törmännyt kadulla vastaan.
Minua ei kiinnosta mitkä ovat heidän tunteensa tai tarjoanko "minä Tyhmä" viihearvoa, olen tervehtinyt asiallisesti , mutta käsi sydämmellä mitään intohimoja ei ole suuntaan eikä toiseen.
Voin vakuuttaa, että minä en stressaa ja tyytyväisenä olen ajatellut, että ehkäpä olen eheytymisen tiellä ja elämä jatkuu riippumatta erinomaisten narsiistien mielipiteistä. - oldmetall
dizel kirjoitti:
Puhuinko jotain ikävästä...
Tuskin ne minua ihan heti ovat kyenneet unohtamaan, sitä tarkoitin. (;
Ei minua niiden ikävät kiinnosta.Nyt kiireessä kirjoitin viestini täyteen virheitä. Anteeksi täydelliset narsut. tarkoitinn, että uhri ajattelee narsusta päästyään hänestä eroon?
Ja mulla oli ystävättärenä narsisti. Siis piti kirjoittaa menneesä aikanuodossa.
Narsistiset piirteet,
Anteeksi kirj.virheet.
Enpä ole aikoihin palstalla kirjoitellut kun ei oikeastaan ole ollut mitään sanottavaa.
- Utelias.
Dizel: Pari asiaa tekis mieli kysyä sulta.
1. Onko koskaan kumppanisi aistinut, ettet oikeasti välitä hänestä ja hän on päätynyt toisen kanssa sänkyyn. Onko tätä sattunut useastikin?
2. Jos sulta kysytään yllätttäen, pystytkö luettelemaan, mitä heikkouksia sinussa on?1. Hyväksikäytöstä aina syyttävät, joten eiköhän...
Olen kyllä usein itse tehnyt asian harvinaisen hyvin selväksi myös.
Ei ole kukaan minun tietääkseni ainakaan pettänyt, epäillyt olen tietenkin usein...Eikä tuo nyt edes olisi niin haitannut. Ensimmäinen tuskin nyt ainakaan on uskaltanutkaan. Viimekertainen saattoi "säätää" muiden kanssa erojen aikana ( joita oli usein ), mutta muuten oltiin niin tiiviisti yhdessä, että en ymmärrä missä välissä olisi ehtinyt muiden kanssa sänkyyn...Aina piti mennä viereen yöksi. Muut on olleet aika lyhytaikaisia ja sekavia suhteita, jotka eivät suoraan sanottuna ole merkinneet sitä vähääkään...Anteeksi jos tuotin pettymyksen. :)
2. Heikkouksia...hmm...Olen liian peloton. Oikeasti...Teen tyhmiä ja hengenvaarallisia asioita ihan vain sen hetkellisen fiiliksen vuoksi ( on se sen arvoista kuitenkin ), vaikka usein olen meinannut sillä tavalla päästä hengestäni. Enkä ole oikeastaan piitannut siitäkään...Mutta on tuossa hyvätkin puolensa. En kuitenkaan vaihtaisi "heikkouttani" pois mistään hinnasta.
Mitähän muita...Ennen olisi varmaan ollut omistushalu, mutta siitäkin olen päässyt eroon...Ylipäänsä kaikki turhat muista johtuvat/muiden aiheuttamat vihantunteet olen pyrkinyt karsimaan pois viimeisen päälle. V*ttuakos noilla. :)
- ja mitähän vielä :D
Oletpa pelottava....hööö! :)
- Utelias.
Et sä sitten kyllä kovin pahalta narskulta vaikuta:D
Miten narsisti muka voisi olla omistushaluinen? - Utelias.
Mut eikös se oo ristiriitaista, jos toisella ei oo merkitystä?
Musta viel hälyttävämpi narsistin merkki, ois se jos ei osais sanoa mitään heikkouksistaan. Nimimerkillä olen seurustellut semmoisen ihmisen kanssa.
Viittaat noihin perhesurmajuttuihin. Kumpi on narsisti, nainen joka sanoo yllättäen, että lähden ja vien mukanani lapset ja auton vai mies, joka sanoo, että etkä lähde?Paha sanoa, kun ei ole noista lapsiperheiden riidoista niin kokemusta...eikä tule.
Mutta jos olisi pakko vastata, niin sanoisin, että molemmilla viiraa. :)
"Mut eikös se oo ristiriitaista, jos toisella ei oo merkitystä?"
Et sinäkään varmaan tykkäisi, jos joku veisi tikkarin kädestäsi...Sanoisi olepa hyvä sitten ja kävisit ostamassa uuden...
Jos ihmisellä on yhtään itsekunnioitusta ei hän anna kohdella itseään niinkuin roskaa. Anna muiden käyttää hyväksi...Siitähän tuossa on kyse.
"Musta viel hälyttävämpi narsistin merkki, ois se jos ei osais sanoa mitään heikkouksistaan. "
Epäsosiaalisilla ei ole tuota ongelmaa...
Pitää muistaa, että narsistilla on usein myös muita persoonallisuushäiriöitä siinä mukana, joten piirteet vaihtelee. Harva omaa pelkästään yhden härön, tai diagnoosin.- onneksi normaali :)
dizel kirjoitti:
Paha sanoa, kun ei ole noista lapsiperheiden riidoista niin kokemusta...eikä tule.
Mutta jos olisi pakko vastata, niin sanoisin, että molemmilla viiraa. :)
"Mut eikös se oo ristiriitaista, jos toisella ei oo merkitystä?"
Et sinäkään varmaan tykkäisi, jos joku veisi tikkarin kädestäsi...Sanoisi olepa hyvä sitten ja kävisit ostamassa uuden...
Jos ihmisellä on yhtään itsekunnioitusta ei hän anna kohdella itseään niinkuin roskaa. Anna muiden käyttää hyväksi...Siitähän tuossa on kyse.
"Musta viel hälyttävämpi narsistin merkki, ois se jos ei osais sanoa mitään heikkouksistaan. "
Epäsosiaalisilla ei ole tuota ongelmaa...
Pitää muistaa, että narsistilla on usein myös muita persoonallisuushäiriöitä siinä mukana, joten piirteet vaihtelee. Harva omaa pelkästään yhden härön, tai diagnoosin.Kaikki te narsistit olette heikkoja, kun teillä on ongelma nimeltä narsismi.
Ja ette edes osaa tajuta, että se on ongelma. Tyhmää porukkaa! onneksi normaali :) kirjoitti:
Kaikki te narsistit olette heikkoja, kun teillä on ongelma nimeltä narsismi.
Ja ette edes osaa tajuta, että se on ongelma. Tyhmää porukkaa!Kenelle se on ongelma? Olen erittäin tyytyväinen elämääni. ;)
- 2+2
Aivan pakko laittaa tämä kommentti.
Tätä viestiketjua kun lukee, niin tulee väkisin mieleen dizelillä olevan todella paljon narsistisia piirteitä. Tietämäni narsku vastasi esitettyihin kysymyksiin aivan samoin.
Ei haittaa, jos puoliso pettää.
Hän ei stressaa mistään.
Usein eroamassa.
Kaikki hänen exät on pölvästejä, eikä häntä kiinnosta heidän tekemiset.
Sinulla ei ton listan mukaan ole heikkouksia. Esim. peloton, mutta et kuitenkaan vaihtaisi sitä pois, eli et pidä sitä heikkoutena.
Impulssiivinen.
Muut aiheuttavat vihantunteita....."Tätä viestiketjua kun lukee, niin tulee väkisin mieleen dizelillä olevan todella paljon narsistisia piirteitä. "
Shokeeraavaa. :)- 5+6=11
dizel kirjoitti:
"Tätä viestiketjua kun lukee, niin tulee väkisin mieleen dizelillä olevan todella paljon narsistisia piirteitä. "
Shokeeraavaa. :)"dizelillä olevan todella paljon narsistisia piirteitä. "
jaa no minä olen ymmärtänyt, että hän on myöntänyt olevansa narsisti...
suht rehelleinen sellainen, ainakin täällä...
Että jos haluaa tietoa narsismista...niin tietyllä lailla vois kunnioittaa hänen sanomisiaan...
Eikä loukkaantua niistä...kun narsisti ny on sellainen kuin...ei se muuksi muutu, vaikka kuinka toivoisi/haluaisi...
mutta no...on hän/ dizel varmaan muutakin...kuin persoonallisuushäiriönsä...ihminen...niinkuin me muutkin...
Mutta dizel...suo anteeksi tämä henk. koht meneminen/sinusta puhuminen tässä kohtaa...
tarkoitus vain havahduttaa ihmisiä...
hyväksymään asiat/narsistit, joita ei voi muuksi muuttaa... 5+6=11 kirjoitti:
"dizelillä olevan todella paljon narsistisia piirteitä. "
jaa no minä olen ymmärtänyt, että hän on myöntänyt olevansa narsisti...
suht rehelleinen sellainen, ainakin täällä...
Että jos haluaa tietoa narsismista...niin tietyllä lailla vois kunnioittaa hänen sanomisiaan...
Eikä loukkaantua niistä...kun narsisti ny on sellainen kuin...ei se muuksi muutu, vaikka kuinka toivoisi/haluaisi...
mutta no...on hän/ dizel varmaan muutakin...kuin persoonallisuushäiriönsä...ihminen...niinkuin me muutkin...
Mutta dizel...suo anteeksi tämä henk. koht meneminen/sinusta puhuminen tässä kohtaa...
tarkoitus vain havahduttaa ihmisiä...
hyväksymään asiat/narsistit, joita ei voi muuksi muuttaa...Narsissi, tai sitten se s:llä alkava juttu... *ujo hymy*
En ole vielä päättänyt. :)
Olisi joku testi, jolla tämän asian voisi selvittää lopullisesti, mutta ei...- 15+5=20
dizel kirjoitti:
Narsissi, tai sitten se s:llä alkava juttu... *ujo hymy*
Olisi joku testi, jolla tämän asian voisi selvittää lopullisesti, mutta ei...Niin...tottahan sitä pikkusen miettii aina toisen persoonaa täälläkin...tekee olettamuksia...
oletan että olet aikas nuori vanhaan tätsyyn verrattuna...mutta en ole ihan varma...oletko sinä ihan sitä, mitä yrität esittää...syystä, että pidät ihmisten järkyttämisestä...
Mutta minä en ole tavallaan juurikaan järkyttynyt kommenteistasi, kun olen tiennyt narsismista jotain jo tänne tullessani...
esim. se ettei ihmisillä ole narstille juurikaan merkitystä jos ei heistä hyödy jollain tavalla...jossain sulla oli hiljattain samasta asiasta esimerkkinä heitto..."mitkä ihmissuhteet..."
Mutta oli kuinka...jollain tasolla pidän raadollisesta tyylistäsi...oli se sitten rehellistä tai hieman provoisoivaakin...mutta potkua persiille ne tarvii joskus uhritkin...
Kun heilläkin sitä harhaa jonkin verran on, että toinen ajattelee/tuntee/kokee asiat/tilanteet samoin kuin itse...
ja siitä syystä toivovat/odottavat anteeksipyyntöä, katumusta narsistilta...joka itse on autuaan tietämätön...toisen tunteista...vaikka tekemisensä tiedostaisikin...
hänestä ne voivat olla ihan jess...jos hän sillä hetkellä sai haluamansa...oli se ny mitä tahansa tai vain pelkkää huomiota...olemassaolon tunnun itselleen...vaikkapa pahassa...kykynä vaikuttaa toiseen... 15+5=20 kirjoitti:
Niin...tottahan sitä pikkusen miettii aina toisen persoonaa täälläkin...tekee olettamuksia...
oletan että olet aikas nuori vanhaan tätsyyn verrattuna...mutta en ole ihan varma...oletko sinä ihan sitä, mitä yrität esittää...syystä, että pidät ihmisten järkyttämisestä...
Mutta minä en ole tavallaan juurikaan järkyttynyt kommenteistasi, kun olen tiennyt narsismista jotain jo tänne tullessani...
esim. se ettei ihmisillä ole narstille juurikaan merkitystä jos ei heistä hyödy jollain tavalla...jossain sulla oli hiljattain samasta asiasta esimerkkinä heitto..."mitkä ihmissuhteet..."
Mutta oli kuinka...jollain tasolla pidän raadollisesta tyylistäsi...oli se sitten rehellistä tai hieman provoisoivaakin...mutta potkua persiille ne tarvii joskus uhritkin...
Kun heilläkin sitä harhaa jonkin verran on, että toinen ajattelee/tuntee/kokee asiat/tilanteet samoin kuin itse...
ja siitä syystä toivovat/odottavat anteeksipyyntöä, katumusta narsistilta...joka itse on autuaan tietämätön...toisen tunteista...vaikka tekemisensä tiedostaisikin...
hänestä ne voivat olla ihan jess...jos hän sillä hetkellä sai haluamansa...oli se ny mitä tahansa tai vain pelkkää huomiota...olemassaolon tunnun itselleen...vaikkapa pahassa...kykynä vaikuttaa toiseen...Toisinaan saatan kyllä järkyttää ihmisiä myös aivan tahattomasti...Itse kun en järkyty yhtään mistään. Jos marsilainen kävelisi vastaan, ensimmäinen kommentti olisi varmaan "terve"...ja jatkaisin matkaa...
- 2+2
dizel kirjoitti:
Toisinaan saatan kyllä järkyttää ihmisiä myös aivan tahattomasti...Itse kun en järkyty yhtään mistään. Jos marsilainen kävelisi vastaan, ensimmäinen kommentti olisi varmaan "terve"...ja jatkaisin matkaa...
just jooo, sä olet hurja :-)
- 2+20=22
dizel kirjoitti:
Toisinaan saatan kyllä järkyttää ihmisiä myös aivan tahattomasti...Itse kun en järkyty yhtään mistään. Jos marsilainen kävelisi vastaan, ensimmäinen kommentti olisi varmaan "terve"...ja jatkaisin matkaa...
."Itse kun en järkyty yhtään mistään"
Noh...tuohon ny ei usko vanha tätsykään...
siililläkin on haavoittuva mahanalus...narsistillakin heikot kohtansa/huonot olonsa...hän ei vaan hevin tunnusta niitä... - öh,
dizel kirjoitti:
Narsissi, tai sitten se s:llä alkava juttu... *ujo hymy*
Olisi joku testi, jolla tämän asian voisi selvittää lopullisesti, mutta ei...sekoboltsi?
- vai,
öh, kirjoitti:
sekoboltsi?
skitsofreenistyyppinen persoonallisuushäiriö? S:llä alkavia on vaikea keksiä...
- qwerty567
"Tätä viestiketjua kun lukee, niin tulee väkisin mieleen dizelillä olevan todella paljon narsistisia piirteitä. "
Shokeeraavaa. :)
No olisikin, mutta huvittaa vaan ihmiset jotka luulevat olevansa jotain....- ootko..
sinä siis sitä mieltä, että D ei nyt ainakaan mikään narsisti ole!
Mitähän minä nyt luulen muka olevani?
Muuta kuin oma itseni...
Ehkä olen sitten mielestäsi jotenkin spesiaali...En minä kyllä mitään sellaista huomaa.
Kuten tuo, että en järkyty mistään on pelkkä tosiasia...Jouduin sen toteamaan tässä taas yksi päivä, kun jouduin tilanteeseen, mistä olin aina ajattellut sen olevan sellainen, mikä saisi minutkin tutisemaan...No eipä saanut. Enkä kyllä silloin nähnyt asiassa mitään ihailtavaa...Pikemminkin olin hieman pettynyt...Ajattelin, että tätäkö tämä p*ska nyt sitten on. Mistään saa enää edes kunnon kiksejä. :)
- peter lan
OIkeastihan kaikki tietävät, että toi Dizel on vaan feikki! Sillä raukalla ei vain ole omaa elämää, niin saa kiksinsä esiintymällä täällä narsistina. Toivottavasti joskus löytäisi ihan oikeasti apua tohon ongelmaansa, joka EI ole narsismi vaan jotain ihan muuta. Mutta jos haluatte, niin antaa hänen elää kuvitelmissaan, jos se hänelle helpotusta tuo elämässään. Tsemppiä!
Ja taas yksi kateellinen ilmoittautuu...Käy jonoon vaan, äläkä etuile. ;)
Voi kun pölvästi vielä tajuaisit, ettei minussa ole edes mitään kadehdittavaa...
Mutta ehei...eihän sellainen asia nyt millään mahdu noin pieniin aivoihin.- 11+13=24
dizel kirjoitti:
Ja taas yksi kateellinen ilmoittautuu...Käy jonoon vaan, äläkä etuile. ;)
Voi kun pölvästi vielä tajuaisit, ettei minussa ole edes mitään kadehdittavaa...
Mutta ehei...eihän sellainen asia nyt millään mahdu noin pieniin aivoihin."Toivottavasti joskus löytäisi ihan oikeasti apua tohon ongelmaansa, joka EI ole narsismi vaan jotain ihan muuta"
niin vanha tätsykin kallistuu kyllä pikkusen tuolle kannalle...syystä ettei sinulla ole sentäs niin voimakastata tarvetta puolustautua herjaamalla eriävän mielipiteen esittäjää...
mutta edelleen narsiti tai mikä lie...raadolliset/asialliset heittämäsi totuudet narsismista kyllä...puolustavat tietyllä lailla paikkaansa...
ja miten sitä keskustelua edes syntyisi...jos oltaisiin yhämieltä siitä, että narsistit on tyhmiä, elatustuilla eläviä Yh äitejä, persläpiä mitä lie...
ja uhrit sitten olis kaikki surkeita luusereita...jotka vaan inisee ja inisee...kokevat saavansa pelkkää pskaa niskaansa...kaikkialla minne menevätkin, luulevat kaikkia ihmisiä narsisteiksi...jäävät ikuisesti uhreiksi...
Erlaiset ihmiset ja mielipiteet ovat päinvastoin rikkaus...että antaa ny vaan kaikkien kukkien kukkia...narsssienkin...siinä kuin piikikkäiden kaktuksienkin...
mullakin kukkii ikkunalaudalla tällä hetkellä...joulukaktus, vaikka kevät narssien kulta-aikaa onkin... 11+13=24 kirjoitti:
"Toivottavasti joskus löytäisi ihan oikeasti apua tohon ongelmaansa, joka EI ole narsismi vaan jotain ihan muuta"
niin vanha tätsykin kallistuu kyllä pikkusen tuolle kannalle...syystä ettei sinulla ole sentäs niin voimakastata tarvetta puolustautua herjaamalla eriävän mielipiteen esittäjää...
mutta edelleen narsiti tai mikä lie...raadolliset/asialliset heittämäsi totuudet narsismista kyllä...puolustavat tietyllä lailla paikkaansa...
ja miten sitä keskustelua edes syntyisi...jos oltaisiin yhämieltä siitä, että narsistit on tyhmiä, elatustuilla eläviä Yh äitejä, persläpiä mitä lie...
ja uhrit sitten olis kaikki surkeita luusereita...jotka vaan inisee ja inisee...kokevat saavansa pelkkää pskaa niskaansa...kaikkialla minne menevätkin, luulevat kaikkia ihmisiä narsisteiksi...jäävät ikuisesti uhreiksi...
Erlaiset ihmiset ja mielipiteet ovat päinvastoin rikkaus...että antaa ny vaan kaikkien kukkien kukkia...narsssienkin...siinä kuin piikikkäiden kaktuksienkin...
mullakin kukkii ikkunalaudalla tällä hetkellä...joulukaktus, vaikka kevät narssien kulta-aikaa onkin..."syystä ettei sinulla ole sentäs niin voimakastata tarvetta puolustautua herjaamalla eriävän mielipiteen esittäjää..."
Miksi pitäisi haaskata aikaansa idiootteihin? Sitähän ne juuri toivookin. :)- 10+19=29
dizel kirjoitti:
"syystä ettei sinulla ole sentäs niin voimakastata tarvetta puolustautua herjaamalla eriävän mielipiteen esittäjää..."
Miksi pitäisi haaskata aikaansa idiootteihin? Sitähän ne juuri toivookin. :)"Miksi pitäisi haaskata aikaansa idiootteihin? Sitähän ne juuri toivookin. :)"
Noh...kun minulla on vieläkin varmaan osia siitä kiltin tytön roolista...niin oliskohan se jotain sellaista, että pitää sitä lähdettä ny kuitenkin joskus antaa...ikäänkuin täyttää ne toisen toiveet...
mutta palaan vielä tuohon "epäilykseen"...persoonastasi...etten ole ainoa...muistan jonkun muunkin sanoneen, ettei tiedä, oletko lintu vai kala...
mutta en pidä sinua "pahana" vaikka veemäisesti narsistisisti joskus vastaatkin... 10+19=29 kirjoitti:
"Miksi pitäisi haaskata aikaansa idiootteihin? Sitähän ne juuri toivookin. :)"
Noh...kun minulla on vieläkin varmaan osia siitä kiltin tytön roolista...niin oliskohan se jotain sellaista, että pitää sitä lähdettä ny kuitenkin joskus antaa...ikäänkuin täyttää ne toisen toiveet...
mutta palaan vielä tuohon "epäilykseen"...persoonastasi...etten ole ainoa...muistan jonkun muunkin sanoneen, ettei tiedä, oletko lintu vai kala...
mutta en pidä sinua "pahana" vaikka veemäisesti narsistisisti joskus vastaatkin...Nettipalsta on aina nettipalsta...Todellinen elämä voi erota siitä aika radikaalistikin.
Koitan täällä nyt sentään vähän katsoa mitä kirjoitan...
Mutta ei siitä enempää. Jokainen saa kuvitella persoonastani mitä haluaa. Tietämättä elämästäni mitään muuta, kuin mitä kerron, sillä ei ole minulle juurikaan painoarvoa.- 17+16=33
dizel kirjoitti:
Nettipalsta on aina nettipalsta...Todellinen elämä voi erota siitä aika radikaalistikin.
Koitan täällä nyt sentään vähän katsoa mitä kirjoitan...
Mutta ei siitä enempää. Jokainen saa kuvitella persoonastani mitä haluaa. Tietämättä elämästäni mitään muuta, kuin mitä kerron, sillä ei ole minulle juurikaan painoarvoa."Nettipalsta on aina nettipalsta...Todellinen elämä voi erota siitä aika radikaalistikin. "
niin tuokin on hyvä ymmärtää...sen vuoksi ei ole niinkään tarpeen todistella itsestään sen kummempaa....
mutta tuo satunnainen kuvittelu...on ihan inhimillistä sekin...kunhan tietää että se on vaan kuvittelua...
ja kuvittelun kohdekin voi sen sellaisena ottaa...ei tarkoita että toinen on sitä mitä itse kuvittelee...
Että jäljelle jää aina ne kaksi vaihtoehtoa...lintu vai kala... 17+16=33 kirjoitti:
"Nettipalsta on aina nettipalsta...Todellinen elämä voi erota siitä aika radikaalistikin. "
niin tuokin on hyvä ymmärtää...sen vuoksi ei ole niinkään tarpeen todistella itsestään sen kummempaa....
mutta tuo satunnainen kuvittelu...on ihan inhimillistä sekin...kunhan tietää että se on vaan kuvittelua...
ja kuvittelun kohdekin voi sen sellaisena ottaa...ei tarkoita että toinen on sitä mitä itse kuvittelee...
Että jäljelle jää aina ne kaksi vaihtoehtoa...lintu vai kala...En kuvittele mitään. Sinä taidat kuvitella liikaakin.
- 2+1=3
dizel kirjoitti:
En kuvittele mitään. Sinä taidat kuvitella liikaakin.
"Sinä taidat kuvitella liikaakin."
noh varmaan totta tuokin...
mutta osaan kyllä erottaa kuvitelmani todellisuudesta...
mutta ny täytyy lähteä töihin...yövuoro kutsuu...
mukavaa loppu iltaa sinulle... 2+1=3 kirjoitti:
"Sinä taidat kuvitella liikaakin."
noh varmaan totta tuokin...
mutta osaan kyllä erottaa kuvitelmani todellisuudesta...
mutta ny täytyy lähteä töihin...yövuoro kutsuu...
mukavaa loppu iltaa sinulle..."mutta osaan kyllä erottaa kuvitelmani todellisuudesta..."
Samoin. :)- asiaan kiitos
dizel kirjoitti:
"syystä ettei sinulla ole sentäs niin voimakastata tarvetta puolustautua herjaamalla eriävän mielipiteen esittäjää..."
Miksi pitäisi haaskata aikaansa idiootteihin? Sitähän ne juuri toivookin. :)Sinäpä sen sanoit, ja ihan itse. Dizelin periaatteena on kääntää keskustelut itseensä ja aina löytyy joku joka lähtee leikkiin mukaan. Itse jätän Dizelin tekstit yleensä lukematta koska tiedän jo ennalta että niissä tuskin on mitään mielenkiintoista. Ihmiset siis haaskaavat aikansa Dizeliin, juuri kuten tämä toivoo. Kuka sitten on se idiootti....
- peter lan
Kateellinen....kateellinen..buaahahahaaa! Tuollaselle ameeballe vai? Äläs nyt aikuinen ihminen viitsi naurattaa. Omat aivot kun on jäänyt itseltäsi lähikapakan narikkaan, niin turha se on muiden aivoihin yrittää kurotella. :)
- peter lan
Aikuisten päiväkerhossa sitä vapaa-aikaa näemmä riittää. Onkos pasiassit pelattu jo loppuun? Ja turhaan sä nuori neiti mulle yrität mitään iälläsi todistella. :)
- peter lan
Ei. Have a nice day! :)
- Kohtukalle
dizel kirjoitti:
Ok. :D
HAHAHA!!! :DD Mä oon nauranu näille dizelin viesteille ihan solkenaan..! :D Että joku osaa olla säälittävä.. :/ :D
Kohtukalle kirjoitti:
HAHAHA!!! :DD Mä oon nauranu näille dizelin viesteille ihan solkenaan..! :D Että joku osaa olla säälittävä.. :/ :D
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754547Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093793Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1473509Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.411992Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575711928Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891239- 1251064
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.136991- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25847