Nyt loppui Viidakon tähtösten katsominen!

MartinaFani

Martina siis äänestettiin kisasta ulos. Meni maku hetin tuohon sarjaan! Martinan takia tuota koko ohjelmaa katsoinkin. Ja oikein kiva oli huomata jo tuossa huomisen jakson trailerissa, että Martinaa ei siinä ole. Sara, Iida ja Susannat näyettiin, Martinaa ei, joten hänet äänestittiin ulos! Toivotan Viidakon Tiikereille p*skaa onnea joka ikiseen kisaan, toivottavasti kukaan teistä ei kisaa voittanut!

23

640

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • peee akka

Toivottavasti äänestettiinki ulos!! Mitään muuta en niin hartaasti toivokaan siltä sarjalta, kuin sitä, että se viiksi äänestetään ekana veks!

• MartinaFani

Ei todellakaan! SUURI VÄÄRYYS. Martinan olisi pitänyt voittaa koko kisa! Mutta ***** äänestivät hänet ulos!

• ....................

Siis vitsailetko sä MartinaFani? Nythän sitä ohjelmaa vasta viitsii katsoa...

• normielli

Ei kuule hätää, minä en ole katsonut jaksoakaan ja hyvin olen pärjännyt. Telkkarista tulee paljon parempaan samaan aikaan!

• MartinaFani

En todellakaan vitsaile! Totta joka sana!

• TV-Veijo

Saatpahan elämääsi jotain parempaa tekemistä, toivottavasti.

• tyrhdehbg

Paljonkos MartinaFanilla oli tuota ikää?

• MartinaFani

Minullahan on ikää 16v

• Oot niin provo!!!

XDXDXD

• Kiteytettynä näin
        Oot niin provo!!! kirjoitti:

XDXDXD

Mä jotenkin uskon tuon MartinaFanin olevan oikeasti se, kuka sanoo olevansa. Koska on alaikäinen, niin sitä ei saa kiusata!
        Sen sijaan se hyökkäävästi puolustava on jo tosi hämärä tapaus; kirjoittelee ties kuinka monelle palstalle haukkuen kaikki palstalaiset, jotka sanovat vähänkin pahoja sanoja Martinasta. Vaihtaa joka kerta nimimerkkiä ja välillä kirjoittaa ylisanoja Martinasta ja saa hirveät raivarit aina välillä, jolloin kiroilee kuin merimies. :) Uskoo, että palstalla on vain yksi ainoa Martinasta kirjoittaja eli "stalkkeri" ja jaksaa kehottaa kaikkia menemään hoitoon. Koko internet on hänen mukaansa täynnä lähiössä asuvia yh-äitejä, jotka vetävät sidukkaa partsilla, joilla ei ole koulutusta eikä töitä ja jotka ovat rumia, läskejä, tyhmiä ja hullujakin vielä. :D :D
        Sen lisäksi on vielä kolmas puolustaja - se, jolla on niitä kirjoitusvirheitä teksti täynnä ja joka yrittää usein syyllistää palstalaisia tekopyhästi ja samalla haukkuen kaikkia koko ajan ja yleensä kirjoittaa pitkiä pätkiä. Näyttää siltä, että olisi aina ihan hirveessä kännissä.

• Eli..
        Kiteytettynä näin kirjoitti:

Mä jotenkin uskon tuon MartinaFanin olevan oikeasti se, kuka sanoo olevansa. Koska on alaikäinen, niin sitä ei saa kiusata!
        Sen sijaan se hyökkäävästi puolustava on jo tosi hämärä tapaus; kirjoittelee ties kuinka monelle palstalle haukkuen kaikki palstalaiset, jotka sanovat vähänkin pahoja sanoja Martinasta. Vaihtaa joka kerta nimimerkkiä ja välillä kirjoittaa ylisanoja Martinasta ja saa hirveät raivarit aina välillä, jolloin kiroilee kuin merimies. :) Uskoo, että palstalla on vain yksi ainoa Martinasta kirjoittaja eli "stalkkeri" ja jaksaa kehottaa kaikkia menemään hoitoon. Koko internet on hänen mukaansa täynnä lähiössä asuvia yh-äitejä, jotka vetävät sidukkaa partsilla, joilla ei ole koulutusta eikä töitä ja jotka ovat rumia, läskejä, tyhmiä ja hullujakin vielä. :D :D
        Sen lisäksi on vielä kolmas puolustaja - se, jolla on niitä kirjoitusvirheitä teksti täynnä ja joka yrittää usein syyllistää palstalaisia tekopyhästi ja samalla haukkuen kaikkia koko ajan ja yleensä kirjoittaa pitkiä pätkiä. Näyttää siltä, että olisi aina ihan hirveessä kännissä.

alaikäinen, sit Martsu ja Martsun äiti Anne.

• hieho kakki

Kiroileva raivoaja on selvästi Martina itse ja mummo kirjoittelee sidukoissaan karmeaa tekstiä. Tosin molemmat Aitolehdet ovat tunnettuja kirjoitusvirheistään.

MartinaFani todennäköisesti on kuka sanoo olevansa eli naiivi teini.

• Olen ihana

Teiniä pitää ymmärtää. Siinä iässä fanitus kuuluu asiaan, vaikka kohde olisikin mitä sattuu. Sen sijaan tämä meitä "katkerina lähiöämminä yms." pitävä tapaus tuntuu olevan pahasti sekaisin. Hänen sekavissa vuodatuksissaan ei taida olla hiventäkään huumoria takana, ainoastaan silmistöntä raivoa, joka kumpuaa ties mistä.

• Muhmed (millionare)

Minulle Annia Ikava!

T:Muhmed (millionaire) mina en olla koyha!

• محمد

وافتقد آن، لأنني مليونيرا!

• Sikaniska1

أنت كافر مسلم
        عتقد أنك فأر الفقراء

arabiaa miljonäärille, suomeksi, taidat olla köyhä rotta. ekaa en viitsi kääntää, googleta niin tiedät!!

• MartinaFani

Itse en ole haukkunut ketään täällä palstalla! Minulle kerrottiin toisessa palstassa, että täällä on ollut toinen Martina fani, mutta minä olen eri fani! Eli en ole se joka haukkuu ämmät pystyyn yms.. Ja kirjoitan tällä samalla nimimerkillä aina, tiedoksi vain

• Olet haukkunut.

Olet haukkunut! Käskenyt mennä hoitoon, haukkunut tyhmäksi,sairaaksi idiootiksi... ym. Tuolla samalla nimimerkillä. Ja kirjoitustyylisi tunnistaa. Iän mukaan olet kai lukion ekalla, mutta tuo kirjoitustaitosi... hmm...?

• .jk.

vainii

• amazzzon

Se nyt on selvä että niitä pitempiä puolustus kirjoituksia ilm. naputtelee
      siideri anne tai sitten marig........O - alex ?? Jos alex siihen on syy kun
      ajattelee et pääsisi viiksen kautta " kerma-julkuksi" D D .. kyllä taas naurattaa.....

• :)

Nythän sitä vasta voisi alkaa katsomaankin kun ei tarvitse sitä noita-akkaa katella ja varsinkaan kuunnella..!

• MartinaFani

Hei, itseasiassa olen 9lk, ensi vuonna sitten muihin maisemiin! Ja sen takia olen sanonut sairaaksi, jos ihmiset eivät usko, että Martina on raskaana. Että miten Martina voisin huijata sellaisen asian!

• kaiseliini

Puhut asiaa. Tämä haukuttu Martina paljastui kyllä persoonaksi, mutta aika mielenkiinoiseksi. Suoraluontoisuus on tässä hymistelyn ja tekopyhyyden maailmassa, varsinin naisten maailmassa, tervetullut piristys.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      30
      3888
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1869
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1324
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1256
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      67
      1135
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      981
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      901
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      356
      868
    9. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      26
      851
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      39
      841
    Aihe