Martina siis äänestettiin kisasta ulos. Meni maku hetin tuohon sarjaan! Martinan takia tuota koko ohjelmaa katsoinkin. Ja oikein kiva oli huomata jo tuossa huomisen jakson trailerissa, että Martinaa ei siinä ole. Sara, Iida ja Susannat näyettiin, Martinaa ei, joten hänet äänestittiin ulos! Toivotan Viidakon Tiikereille p*skaa onnea joka ikiseen kisaan, toivottavasti kukaan teistä ei kisaa voittanut!
Nyt loppui Viidakon tähtösten katsominen!
23
640
Vastaukset
- peee akka
Toivottavasti äänestettiinki ulos!! Mitään muuta en niin hartaasti toivokaan siltä sarjalta, kuin sitä, että se viiksi äänestetään ekana veks!
- MartinaFani
Ei todellakaan! SUURI VÄÄRYYS. Martinan olisi pitänyt voittaa koko kisa! Mutta ***** äänestivät hänet ulos!
- ....................
Siis vitsailetko sä MartinaFani? Nythän sitä ohjelmaa vasta viitsii katsoa...
- normielli
Ei kuule hätää, minä en ole katsonut jaksoakaan ja hyvin olen pärjännyt. Telkkarista tulee paljon parempaan samaan aikaan!
- MartinaFani
En todellakaan vitsaile! Totta joka sana!
- TV-Veijo
Saatpahan elämääsi jotain parempaa tekemistä, toivottavasti.
- tyrhdehbg
Paljonkos MartinaFanilla oli tuota ikää?
- MartinaFani
Minullahan on ikää 16v
- Oot niin provo!!!
XDXDXD
- Kiteytettynä näin
Oot niin provo!!! kirjoitti:
XDXDXD
Mä jotenkin uskon tuon MartinaFanin olevan oikeasti se, kuka sanoo olevansa. Koska on alaikäinen, niin sitä ei saa kiusata!
Sen sijaan se hyökkäävästi puolustava on jo tosi hämärä tapaus; kirjoittelee ties kuinka monelle palstalle haukkuen kaikki palstalaiset, jotka sanovat vähänkin pahoja sanoja Martinasta. Vaihtaa joka kerta nimimerkkiä ja välillä kirjoittaa ylisanoja Martinasta ja saa hirveät raivarit aina välillä, jolloin kiroilee kuin merimies. :) Uskoo, että palstalla on vain yksi ainoa Martinasta kirjoittaja eli "stalkkeri" ja jaksaa kehottaa kaikkia menemään hoitoon. Koko internet on hänen mukaansa täynnä lähiössä asuvia yh-äitejä, jotka vetävät sidukkaa partsilla, joilla ei ole koulutusta eikä töitä ja jotka ovat rumia, läskejä, tyhmiä ja hullujakin vielä. :D :D
Sen lisäksi on vielä kolmas puolustaja - se, jolla on niitä kirjoitusvirheitä teksti täynnä ja joka yrittää usein syyllistää palstalaisia tekopyhästi ja samalla haukkuen kaikkia koko ajan ja yleensä kirjoittaa pitkiä pätkiä. Näyttää siltä, että olisi aina ihan hirveessä kännissä. - Eli..
Kiteytettynä näin kirjoitti:
Mä jotenkin uskon tuon MartinaFanin olevan oikeasti se, kuka sanoo olevansa. Koska on alaikäinen, niin sitä ei saa kiusata!
Sen sijaan se hyökkäävästi puolustava on jo tosi hämärä tapaus; kirjoittelee ties kuinka monelle palstalle haukkuen kaikki palstalaiset, jotka sanovat vähänkin pahoja sanoja Martinasta. Vaihtaa joka kerta nimimerkkiä ja välillä kirjoittaa ylisanoja Martinasta ja saa hirveät raivarit aina välillä, jolloin kiroilee kuin merimies. :) Uskoo, että palstalla on vain yksi ainoa Martinasta kirjoittaja eli "stalkkeri" ja jaksaa kehottaa kaikkia menemään hoitoon. Koko internet on hänen mukaansa täynnä lähiössä asuvia yh-äitejä, jotka vetävät sidukkaa partsilla, joilla ei ole koulutusta eikä töitä ja jotka ovat rumia, läskejä, tyhmiä ja hullujakin vielä. :D :D
Sen lisäksi on vielä kolmas puolustaja - se, jolla on niitä kirjoitusvirheitä teksti täynnä ja joka yrittää usein syyllistää palstalaisia tekopyhästi ja samalla haukkuen kaikkia koko ajan ja yleensä kirjoittaa pitkiä pätkiä. Näyttää siltä, että olisi aina ihan hirveessä kännissä.alaikäinen, sit Martsu ja Martsun äiti Anne.
- hieho kakki
Kiroileva raivoaja on selvästi Martina itse ja mummo kirjoittelee sidukoissaan karmeaa tekstiä. Tosin molemmat Aitolehdet ovat tunnettuja kirjoitusvirheistään.
MartinaFani todennäköisesti on kuka sanoo olevansa eli naiivi teini.- Olen ihana
Teiniä pitää ymmärtää. Siinä iässä fanitus kuuluu asiaan, vaikka kohde olisikin mitä sattuu. Sen sijaan tämä meitä "katkerina lähiöämminä yms." pitävä tapaus tuntuu olevan pahasti sekaisin. Hänen sekavissa vuodatuksissaan ei taida olla hiventäkään huumoria takana, ainoastaan silmistöntä raivoa, joka kumpuaa ties mistä.
- Muhmed (millionare)
Minulle Annia Ikava!
T:Muhmed (millionaire) mina en olla koyha! - محمد
وافتقد آن، لأنني مليونيرا!
- Sikaniska1
أنت كافر مسلم
عتقد أنك فأر الفقراء
arabiaa miljonäärille, suomeksi, taidat olla köyhä rotta. ekaa en viitsi kääntää, googleta niin tiedät!!
- MartinaFani
Itse en ole haukkunut ketään täällä palstalla! Minulle kerrottiin toisessa palstassa, että täällä on ollut toinen Martina fani, mutta minä olen eri fani! Eli en ole se joka haukkuu ämmät pystyyn yms.. Ja kirjoitan tällä samalla nimimerkillä aina, tiedoksi vain
- Olet haukkunut.
Olet haukkunut! Käskenyt mennä hoitoon, haukkunut tyhmäksi,sairaaksi idiootiksi... ym. Tuolla samalla nimimerkillä. Ja kirjoitustyylisi tunnistaa. Iän mukaan olet kai lukion ekalla, mutta tuo kirjoitustaitosi... hmm...?
- .jk.
vainii
- amazzzon
Se nyt on selvä että niitä pitempiä puolustus kirjoituksia ilm. naputtelee
siideri anne tai sitten marig........O - alex ?? Jos alex siihen on syy kun
ajattelee et pääsisi viiksen kautta " kerma-julkuksi" D D .. kyllä taas naurattaa..... - :)
Nythän sitä vasta voisi alkaa katsomaankin kun ei tarvitse sitä noita-akkaa katella ja varsinkaan kuunnella..!
- MartinaFani
Hei, itseasiassa olen 9lk, ensi vuonna sitten muihin maisemiin! Ja sen takia olen sanonut sairaaksi, jos ihmiset eivät usko, että Martina on raskaana. Että miten Martina voisin huijata sellaisen asian!
- kaiseliini
Puhut asiaa. Tämä haukuttu Martina paljastui kyllä persoonaksi, mutta aika mielenkiinoiseksi. Suoraluontoisuus on tässä hymistelyn ja tekopyhyyden maailmassa, varsinin naisten maailmassa, tervetullut piristys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 303888
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131869Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631324Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951256Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.671135Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A5981- 47901
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti356868Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥26851En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?39841